- 在線時間
- 151 小時
- 最後登錄
- 20-12-22
- 國民生產力
- 42
- 附加生產力
- 107
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-6-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1142
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 1291
- UID
- 25169
 
|
Re: 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區
all, 激c我, 剛剛收到劍鳴電話, 話收到我封求位信勒, 但因為正式注冊要7月, 所以要8月先通知我有無位! (我心諗, 唔係嘛, 8月??到時我都係第2間俾晒學費買晒校服啦, 有無攪錯!!!)咁我問佢, 因interview時我選了am, pm我都唔介意, 咁會唔會快d, 佢話唔係am定pm既問題, 而係因我個囡係waitlist, 所以一定要d正選既注冊晒有浄位先通知 !! 咁我再問佢言下之意係咪am同pm都full 晒, 佢唔肯正面咁答, 話因interview時既表現問題亞囡排左係waitlist, 點都要等到8月份!!!
咁即係佢地争在未開到口講話其實係有位不過我個囡in得唔好有位到唔到您啦!!! 有無攪錯 我個囡in 在9間8間都收浄係您間waitlist, 我仲要懷疑佢地in 錯我個囡, 以為佢報n1class因問d問題太淺..........嬲得我吖!
all, 無緣做同學仔啦! |
|