- 在線時間
- 532 小時
- 最後登錄
- 25-6-19
- 國民生產力
- 120
- 附加生產力
- 1252
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1954
- 主題
- 30
- 精華
- 0
- 積分
- 3326
- UID
- 329
 
|
Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台
舜錚Mummy:
報料時間~~~
今日帶咗大彥去 interview DBS....嘩... 情況極度墟 hum, 好多家長著哂西裝, OL suit, 仲帶埋大大個 LV 袋去 interview, 好勁呀!!~~ 但我唔明, 今日係 Sat, 唔係番工日, 又係早上, 係番工都要請假喇....then 著哂成身老西去飲咁我又真係鄧d家長辛苦, 大熱天時, 我地家長又冇份見, 只係送咗小朋友入去報到, then 老師就帶哂佢地入課室, 家長只可以響操場等架咋.....咁著咁靚俾邊個睇呢...?? 真係對佢地表示五體投地
大彥出嚟之後我問佢做過乜, 佢話"玩囉" (真係俾佢激死~~問佢玩乜佢只係話乜都有....咩叫乜都有.... :evil: ) 後來再問佢先話老師有俾d圖書佢睇問佢入面d嘢喎, 同後尾有俾"巴斯光年" cartoon 佢地睇...不過我都唔知佢地睇嚟為乜~~~ 哎...講咗等於冇講....
FYI, whole process lasts for about 1 hour la....so 你諗定響個樹做乜好呀......一係買定份報紙去睇住等喇...咁會冇咁悶~~
之後我問大彥佢鍾意邊間學校 (St Paul vs DBS) 佢話兩間都唔鍾意, 佢只係鍾意培正喎..... 唔知咁學校會唔會學期尾加個"忠心獎"比佢架...~~~
報告完畢~~
|
|