關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
121#
發表於 08-5-21 10:50 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-21 10:44 發表
if 暑假去, 再睇可唔可以約埋一齊

OK
咁你同FUN 30/5係咪"並"住北上食BUFFET呀???

Rank: 8Rank: 8


17269
122#
發表於 08-5-21 10:50 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-20 22:19 發表
ky

你買左青邊鮑?? how much ar??得去jusco問過, 阿姐話$168/100g 

多多:

我琴日係JUSCO買的鮑係要$3XX (after discount).

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
123#
發表於 08-5-21 10:51 |只看該作者
CC: 邊D KITTY???? 7-11有KITTY換咩???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
124#
發表於 08-5-21 10:51 |只看該作者
我舊年話去到e+都未去.

好多時d屋苑咪會攪d 短線旅行ge, 不如大家到時再look look 有muk抵玩ge節目 lor.
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 10:47 發表
你地有無興趣8月尾去長隆水上樂園?  

Rank: 8Rank: 8


17269
125#
發表於 08-5-21 10:54 |只看該作者
美人:

有冇帶recipe呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
126#
發表於 08-5-21 10:54 |只看該作者
我今日見到newspaper 盞記 智利鮑 member price $78/pound.
即係抵唔抵???
原文章由 lky2008 於 08-5-21 10:50 發表

多多:

我琴日係JUSCO買的鮑係要$3XX (after discount).

Rank: 8Rank: 8


17269
127#
發表於 08-5-21 10:55 |只看該作者
琴晚成班friends去左魚一丁食dinner,10個人食左$1350,都冇乜野落肚。番到屋企,飲埋湯要煮多個麵食呀!:;pppp: :;pppp:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
128#
發表於 08-5-21 10:55 |只看該作者
咪上次果d lor
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:51 發表
CC: 邊D KITTY???? 7-11有KITTY換咩???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
129#
發表於 08-5-21 10:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 10:47 發表
你地有無興趣8月尾去長隆水上樂園?  

都有架~~我未去過的!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
130#
發表於 08-5-21 10:56 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 10:54 發表
我今日見到newspaper 盞記 智利鮑 member price $78/pound.
即係抵唔抵???

我唔知乜來的!不過睇來都幾抵掛。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
131#
發表於 08-5-21 10:56 |只看該作者
你俾個fax no. or email 我, 我lunch send俾你.
原文章由 lky2008 於 08-5-21 10:54 發表
美人:

有冇帶recipe呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
132#
發表於 08-5-21 10:57 |只看該作者
長隆有野生動物園, 機動遊戲, 大馬戲, 水上樂園

我上年easter去過野生動物園and 睇大馬戲
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 10:51 發表
我舊年話去到e+都未去.

好多時d屋苑咪會攪d 短線旅行ge, 不如大家到時再look look 有muk抵玩ge節目 lor.

Rank: 8Rank: 8


17269
133#
發表於 08-5-21 10:57 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 10:51 發表
我舊年話去到e+都未去.

好多時d屋苑咪會攪d 短線旅行ge, 不如大家到時再look look 有muk抵玩ge節目 lor.

Rank: 6Rank: 6


8125
134#
發表於 08-5-21 10:58 |只看該作者
多數係..不過我唔係並架...我拎正牌架..

咁31/5唔去青青, 無乜節目, 我又唔調假lu..

原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:50 AM 發表

OK
咁你同FUN 30/5係咪"並"住北上食BUFFET呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
135#
發表於 08-5-21 10:58 |只看該作者
KY: 咁HAPPY呀!!! 去左邊間魚一丁呀?????


CC: OIC, 咁幾時先有貨呀????

Rank: 8Rank: 8


17269
136#
發表於 08-5-21 10:58 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 10:56 發表
你俾個fax no. or email 我, 我lunch send俾你.

靚女:

PM左俾你啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
137#
發表於 08-5-21 10:59 |只看該作者
but 我唔係member, 要$138.
原文章由 lky2008 於 08-5-21 10:56 發表

我唔知乜來的!不過睇來都幾抵掛。

Rank: 6Rank: 6


8125
138#
發表於 08-5-21 10:59 |只看該作者
青邊鮑要啦, 我上次去相熟的什貨鋪買, 手板仔咁大隻, 講極價都要收我2xx/隻~

原文章由 lky2008 於 08-5-21 10:50 AM 發表

多多:

我琴日係JUSCO買的鮑係要$3XX (after discount).

Rank: 8Rank: 8


17269
139#
發表於 08-5-21 11:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:58 發表
KY: 咁HAPPY呀!!! 去左邊間魚一丁呀?????


CC: OIC, 咁幾時先有貨呀????

德福個間囉!但真係唔抵食(同貴):;pppp:

Rank: 8Rank: 8


17269
140#
發表於 08-5-21 11:01 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 10:59 發表
but 我唔係member, 要$138.

乜差咁多呀????? 呢樹有冇members 呀???
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖