關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
121#
發表於 08-2-10 16:34 |只看該作者
收到   都係秘書姐姐勁, 最新猛料有齊.

原文章由 hoganmama 於 08-2-9 22:19 發表
又有新相, D相都睇到悶la

估唔到亞g會影d咁gei相, 好姣好姣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
122#
發表於 08-2-10 17:04 |只看該作者
辛苦都係自己攞來的

昨日早上C6帶二個小朋友返惠州, 咁去到羅湖先發現無帶小朋友的身份證. 咁證件係我俾佢的, 佢又無檢查.  唯有怪自己囉.  咁我只有山長水遠將證件送去羅湖.

回程諗住呢排咁黑仔, 我又拖住隻腳去咗車公庙, 咁返到來真係散咁咗, 好辛苦就咁解.

我開始好掛住亞囡, 今晚老公返來, 只余佢二個小朋友留係惠州, 表姐過咗去陪我囡, 希望佢唔會喊啦.


原文章由 hoganmama 於 08-2-9 22:20 發表
無事ma??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
123#
發表於 08-2-10 17:11 |只看該作者
各位唔好意思, 15/2號我唔可以出來食飯, 我要趕住放工返惠州見我對仔女, 星期六再將佢哋帶返來.

我隻腳唔知點呀, 如果再放五日病假, 唔知公司會點諗呢, 但係真係未好, 跌打又要初六先開工. 如果我真係攞到五日病假, 咁我就可能明天或後日就返惠州帶佢哋返來啦.

唔好意思, 我想統計下有幾多人幫我買童軍獎卷呀, 我忘記咗
請自行填名

come       1 pc
KY            1 pc
Jerryma    1 pc
funfun        2 pcs
肥脾            2 pcs
多多            ?
hoganma    1 pc

[ 本文章最後由 雪文 於 08-2-10 22:04 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
124#
發表於 08-2-10 17:14 |只看該作者
KY, 姜醋可以俾你呀, 你鍾意食咩多D?  我就鍾意食旦.  我俾一些姜同醋, 你自己返屋企加旦同朱腳好嗎, 呢二樣好快煲二日就入味啦.   

弟婦的姜好似煲得唔夠耐, 仲有辣味.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
125#
發表於 08-2-10 17:21 |只看該作者
真係有D悶.  
同埋我睇完又有問題想問, 等人齊D意見多D再問

原文章由 hoganmama 於 08-2-9 22:19 發表
又有新相, D相都睇到悶la

估唔到亞g會影d咁gei相, 好姣好姣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
126#
發表於 08-2-10 21:05 |只看該作者
我上年同亞仔去長隆無帶PASSPORT添AR, 淨帶身份證加回鄉證, Immigration即時出左臨時出境證比我, 無問題bor, 照出到, 當時都嚇到我c c 下
原文章由 雪文 於 08-2-10 17:04 發表
辛苦都係自己攞來的

昨日早上C6帶二個小朋友返惠州, 咁去到羅湖先發現無帶小朋友的身份證. 咁證件係我俾佢的, 佢又無檢查.  唯有怪自己囉.  咁我只有山長水遠將證件送去羅湖.

回程諗住呢排咁黑仔, 我又拖住隻腳去 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
127#
發表於 08-2-10 21:08 |只看該作者
唔緊要la, 你隻腳有事ma, 但why唔由你老公帶佢地落黎ar, 咁辛苦

獎券我1張ar
原文章由 雪文 於 08-2-10 17:11 發表
各位唔好意思, 15/2號我唔可以出來食飯, 我要趕住放工返惠州見我對仔女, 星期六再將佢哋帶返來.

我隻腳唔知點呀, 如果再放五日病假, 唔知公司會點諗呢, 但係真係未好, 跌打又要初六先開工. 如果我真係攞到五日病假, ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
128#
發表於 08-2-10 21:08 |只看該作者
我都有d野想發表gar, 等埋你
原文章由 雪文 於 08-2-10 17:21 發表
真係有D悶.  
同埋我睇完又有問題想問, 等人齊D意見多D再問

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
129#
發表於 08-2-10 22:00 |只看該作者
臨時出境證-我唔知有呢樣加, 早知叫C6問吓啦.

原文章由 hoganmama 於 08-2-10 21:05 發表
我上年同亞仔去長隆無帶PASSPORT添AR, 淨帶身份證加回鄉證, Immigration即時出左臨時出境證比我, 無問題bor, 照出到, 當時都嚇到我c c 下

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
130#
發表於 08-2-10 22:01 |只看該作者
不如今次你問先, 我拍心口第一個荅你

原文章由 hoganmama 於 08-2-10 21:08 發表
我都有d野想發表gar, 等埋你   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
131#
發表於 08-2-10 22:03 |只看該作者
獎券-多謝.

因我仲要去搞隻牙, 同埋星期五晚我返到去, 星期六可以帶佢哋返來. 如果係佢爸爸, 要周六先可以上到去.  我對仔女的功課仲未做完, 要早d返來做.

我奶奶不知是不是又玩嘢, 唔肯落來, 或等天氣熱D先

原文章由 hoganmama 於 08-2-10 21:08 發表
唔緊要la, 你隻腳有事ma, 但why唔由你老公帶佢地落黎ar, 咁辛苦

獎券我1張ar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
132#
發表於 08-2-10 22:07 |只看該作者
唔知今日come返來香港未呢 ?  我老公今日返來大塞車, 4點上車, 8點半才返到屋企, 9點半又去開工啦, 點知飛機delay, 佢今晚要點半鐘才能接到機, 返到屋企 ??? 明早又要開工.

明天有無人返工呀, 我去睇DR睇腳, 多數又返唔到工啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
133#
發表於 08-2-10 22:11 |只看該作者
陶傑今天評論, 一針見血, 好 !!

This website is powered by netDrive 4.

生 一 個 女 兒 出 來 , 父 母 不 加 管教 , 是 對 社 會 多 餘 的 負 擔 。
什 麼 叫 家教 ? 不 是 要 她 學 芭 蕾 舞 、 彈 鋼 琴 、 學 法 文 , 在 一 個 愚 蠢 的 世 代 , 至 緊 要教她 : 將 來 跟 男 朋 友 做 愛 , 千 祈 、 千 祈 、 千 祈 , 不 是 要 洗 手 , 是 記 住 「 唔 好 俾 佢 影 相 」 。

即 使 是 夫 妻 , 也 不 可 以 讓 老 公 裹 一 條 毛 巾 , 站 在 床 尾 , 提 一 部 攝 錄 機 拍 攝 , 在 鏡 頭 之 中 , 並 無 天 長 地 久 這 回 事 , 萬 一 有 一 天 鬧 離 婚 , 金 錢 分 配 不 勻 , 幾 十 年 的 夫 妻 , 他 也 會 用 一 床 照 來 威 脅 。

或 者 老 公 在 外 面 有 情 婦 , 是 那 個 女 人 堅 持 要 看 的 : 「 唔 制 呀 , 」 她 說 : 「 我 要 你 告 訴 我 , 是 我 靚 還 是 她 標 青 嘛 , 你 說 呀 , 你 說 呀 。 」 男 人 在 這 個 關 頭 , 很 少 經 得 起 那 隻 小 野 貓 的 胡 纏 , 終 於 怕 了 她 , 一 起 在 床 上 評 頭 品 足 地 分 享 。

家教兩 個 字 , 一 度 是 多 麼 傳 統 而 過 時 。 有 什 麼 水 準 的 女 兒 , 就 有 什 麼 質 素 的 父 母 。 父 母 從 小 不教導 , 女 兒 晉 身 名 氣 界 , 誤 交 淫 友 , 床 照 洩 漏 出 去 , 連 全 香 港 的 警 察 也 要 為 她 奔 走 , 一 個 乎 乎 的 一 哥 亂 說 話 , 賠 上 了 幾 十 年 的 事 業 名 譽 。

這 一 場 社 會 鬧 劇 , 源 自 兩 個 人 , 就 是 父 母 , 只 因 為 十 多 年 前 , 父 母 沒 有 管教 好 , 生 一 個 女 兒 出 來 , 這 原 是 她 們 的 本 份 。 父 母 不教 , 沒 有 理 由 要 警 方 來 補 救 惡 果 , 因 為 警 員 的 薪 酬 , 是 身 為 納 稅 人 的 你 和 我 支 付 的 , 一 件 無 聊 的 醜 聞 , 勞 動 警 力 四 出 , 小 事 化 大 , 官 員 口 吐 蠢 言 , 政 府 威 望 掃 地 , 要 納 稅 人 來 為 當 事 人 自 小 缺 乏 家教 而 付 出 代 價 , 真 是 天 大 的 笑 話 。

男 朋 友 要 拍 , 你 可 以 拒 絕 , 因 為 你 自 小 有教 養 , 知 道 什 麼 叫 矜 持 ─ ─ 這 兩 個 字 很 深 奧 是 不 是 ─ ─ 這 個 世 界 , 必 須 明 白 , 無 論 如 何 放 浪 胡 鬧 , 有 許 多 事 情 , 男 孩 子 可 以 做 , 身 為 女 仔 , 永 遠 不 可 以 。

這 一 切 原 來 是 一 位 有 常 識 的 母 親 自 小 應 該 提 點 的 , 還 加 上 她 的 學 校 校 長 、 訓 導 老 師 、 班 主 任 。 因 此 , 一 些 傳 統 的 女 子 中 學 , 勒 令 你 的 女 兒 穿 一 襲 長 衫 校 服 、 不 許 戴 耳 環 、 裙 子 長 度 不 准 在 膝 蓋 以 上 , 每 星 期 背 誦 幾 次 玫 瑰 經 , 就 叫 做 育 , 父 母 認 為 過 嚴 , 到 學 校 去 吵 鬧 ? 很 好 , 過 幾 年 , 你 的 女 兒 的 淫 照 外 洩 , 她 哭 哭 啼 啼 嚷 要 自 殺 的 時 候 , 不 要 後 悔 。

尤 其 是 晉 身 「 演 藝 圈 」 。 出 色 的 電 影 , 生 平 沒 拍 過 幾 齣 , 成 就 概 在 電 腦 上 打 格 仔 見 。 父 母 無 知 , 女 兒 跟 荒 唐 , 但 這 一 切 該 是 閣 下 的 家 事 , 我 們 都 是 納 稅 人 , 素 昧 生 平 , 沒 有 義 務 為 令 千 金 討 回 公 道 。 因 此 , 請 記 住 : 家教 的 意 思 , 不 是 學 芭 蕾 舞 , 披 一 身 白 羽 毛 , 跳 天 鵝 湖 , 而 是 千 叮 萬 囑 : 不 要 讓 男 友 拍 攝 , 他 要 留 念 ? 最 多 最 多 , 拔 下 來 送 給 他 一 條 毛 。

Rank: 5Rank: 5


1995
134#
發表於 08-2-10 23:41 |只看該作者
其實都吾系我整, 佢亞嬸知道我吾系幾惦自已帶一個餸來, 佢個女帶左2個餸來:-

髮菜好市東姑干搖柱 - 亞嬸
牛腩籮白 - 亞嬸女
糖腊骨 - 亞嬸女
蒸魚 - ktma
生菜鮑魚 - ktma
豉油蝦 - ktma
西芹帶子 - ktma
油雞一隻 - ktma
腸仔 - ktma
响累煲雞湯 - ktma

還有好多謝我工人幫了我幾天, 佢4日紅色我只放了佢1日, 我問佢今星期比佢放返幾日佢, 佢話要星期六但星期六我可能又有朋友來, 都吾知點好

雪雪
希望你去完車公廟後順順利利



原文章由 雪文 於 08-2-9 17:40 發表
KTMA, send咗啦.
十幾二十幾個人來食呀, 真係好多人, 你搞掂講返整咗咩送.

Rank: 8Rank: 8


17269
135#
發表於 08-2-11 09:40 |只看該作者
早晨!

新年快樂!

我15號原來有事,唔出來了。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
136#
發表於 08-2-11 10:02 |只看該作者
Good Morning!!!

Today only u and me

亞仔有成15樣功課, 真係做到人都din, 而家仲爭2份中文book report, 1份英文book report, journal, 我手寫我想 & i hv sth to say, 今晚做埋1份中文book report & 1份英文book report, 聽日做埋最後1份中文book report就放下心頭大石la
原文章由 lky2008 於 08-2-11 09:40 發表
早晨!

新年快樂!

我15號原來有事,唔出來了。

Rank: 8Rank: 8


17269
137#
發表於 08-2-11 10:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-11 10:02 發表
Good Morning!!!

Today only u and me

亞仔有成15樣功課, 真係做到人都din, 而家仲爭2份中文book report, 1份英文book report, journal, 我手寫我想 & i hv sth to say, 今晚做埋1份中文book report & 1份英文 ...

係呀!我女都做到氣咳。

Rank: 6Rank: 6


8125
138#
發表於 08-2-11 11:58 |只看該作者
good morning

I am here   but 成朝打點今日 lunch 既事宜, 而家先得閑d

我都祝大家 青春常駐, 身體健康, 龍精鼠猛, 仔女佬聽教聽話, 恭喜恭喜

Rank: 5Rank: 5


1995
139#
發表於 08-2-11 12:14 |只看該作者
Good Morning,

I am at home, 我女一樣功課都未做, 我地e+做, 我冇數過有幾多樣。

原文章由 hoganmama 於 08-2-11 10:02 發表
Good Morning!!!

Today only u and me

亞仔有成15樣功課, 真係做到人都din, 而家仲爭2份中文book report, 1份英文book report, journal, 我手寫我想 & i hv sth to say, 今晚做埋1份中文book report & 1份英文 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
140#
發表於 08-2-11 12:23 |只看該作者
我係由初一開始, 每日做d, 真係做到我嘔血ar, 尋日做英文writing competition, 做左我成個鐘wor, 又要作, 作c我
原文章由 ktmami 於 08-2-11 12:14 發表
Good Morning,

I am at home, 我女一樣功課都未做, 我地e+做, 我冇數過有幾多樣。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖