註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:12 發表 Love, Katiema, hoganma : 收到mail未呀 ??
返回頂部
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 12:17 發表 我都同文文一樣話:我地學校 d 題目係比較淺(相對你地黎講)
原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:19 發表 我吾報 la, 一班太多人, 冇用尤其檢橋英語, 我响樓下讀好過
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:23 發表 係呀,數學d題目有d係一年級測驗果d來的
原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:23 發表 我睇左 la, 英文就比較淺, 數學都 o.k. 你仔仔好叻。其實咁深都吾系好事, 嚇驚的小朋友不愛上學咪重大鑊
子爵府
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:27 發表 喂, 數學都有6頁加. 英文係分幾part. 呢個只是耹聴一part.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:28 發表 英文果份係口試來的,都算小得一頁,我地英文口試好似成3-4頁仲要看圖講內容咁上下 係呀深都唔一定好,讀到就好囉讀唔到就大零樂
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:29 發表 係phonics. 唔係口試.
原文章由 hoganmama 於 08-1-26 12:32 發表 雪 : 我都唔記得我地listening係點考, 返去睇睇, scan左再send比你
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:35 發表 好, 唔該晒. 不過如果同love的一樣就唔使scan啦, 我揾日去佢屋企睇.
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-26 12:30 發表 英文listening呢份基本上如果學過phonics都應該識
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:35 發表 雪文 你地學校應該上到3年級就谷佢地架啦,到果時佢地定d仲好教呀
原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 12:37 發表 love, hoganma & katiema , 唔該你地收到卷, scan 俾文文的話, 順便俾埋我