關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
121#
發表於 08-1-26 12:23 |只看該作者
我睇左 la, 英文就比較淺, 數學都 o.k. 你仔仔好叻。其實咁深都吾系好事, 嚇驚的小朋友不愛上學咪重大鑊

原文章由 雪文 於 08-1-26 12:12 發表
Love, Katiema, hoganma : 收到mail未呀 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
122#
發表於 08-1-26 12:23 |只看該作者
係呀,數學d題目有d係一年級測驗果d來的

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 12:17 發表
我都同文文一樣話:我地學校 d 題目係比較淺(相對你地黎講)

Rank: 8Rank: 8


17382
123#
發表於 08-1-26 12:24 |只看該作者
係呀,直情係晒時間 不如訓下好過

原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:19 發表
我吾報 la, 一班太多人, 冇用尤其檢橋英語, 我响樓下讀好過

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
124#
發表於 08-1-26 12:27 |只看該作者
喂, 數學都有6頁加.  英文係分幾part. 呢個只是耹聴一part.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:23 發表
係呀,數學d題目有d係一年級測驗果d來的

Rank: 8Rank: 8


17382
125#
發表於 08-1-26 12:28 |只看該作者
英文果份係口試來的,都算小得一頁,我地英文口試好似成3-4頁仲要看圖講內容咁上下

係呀深都唔一定好,讀到就好囉讀唔到就大零樂

原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:23 發表
我睇左 la, 英文就比較淺, 數學都 o.k. 你仔仔好叻。其實咁深都吾系好事, 嚇驚的小朋友不愛上學咪重大鑊

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
126#
發表於 08-1-26 12:28 |只看該作者
我睇左la,

數學d題目好straight forward

英文listening就比較淺

Rank: 8Rank: 8


17382
127#
發表於 08-1-26 12:29 |只看該作者
係,我再睇過先

原文章由 雪文 於 08-1-26 12:27 發表
喂, 數學都有6頁加.  英文係分幾part. 呢個只是耹聴一part.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
128#
發表於 08-1-26 12:29 |只看該作者
係phonics. 唔係口試.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:28 發表
英文果份係口試來的,都算小得一頁,我地英文口試好似成3-4頁仲要看圖講內容咁上下

係呀深都唔一定好,讀到就好囉讀唔到就大零樂

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
129#
發表於 08-1-26 12:30 |只看該作者
英文listening呢份基本上如果學過phonics都應該識

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
130#
發表於 08-1-26 12:31 |只看該作者
bingo, 真係phonics
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:29 發表
係phonics. 唔係口試.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
131#
發表於 08-1-26 12:32 |只看該作者
雪 : 我都唔記得我地listening係點考, 返去睇睇, scan左再send比你
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:28 發表
英文果份係口試來的,都算小得一頁,我地英文口試好似成3-4頁仲要看圖講內容咁上下

係呀深都唔一定好,讀到就好囉讀唔到就大零樂

Rank: 8Rank: 8


17382
132#
發表於 08-1-26 12:32 |只看該作者
係呀完來有幾頁的d字好大隻,我地d卷d字又細又密睇見都暈 英文我地都係一樣分幾part去考的


原文章由 雪文 於 08-1-26 12:27 發表
喂, 數學都有6頁加.  英文係分幾part. 呢個只是耹聴一part.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
133#
發表於 08-1-26 12:35 |只看該作者
好, 唔該晒.  不過如果同love的一樣就唔使scan啦, 我揾日去佢屋企睇.

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 12:32 發表
雪 : 我都唔記得我地listening係點考, 返去睇睇, scan左再send比你

Rank: 8Rank: 8


17382
134#
發表於 08-1-26 12:35 |只看該作者
雪文

你地學校應該上到3年級就谷佢地架啦,到果時佢地定d仲好教呀

Rank: 8Rank: 8


17382
135#
發表於 08-1-26 12:36 |只看該作者
係呀,順便睇我妹個囡果d

原文章由 雪文 於 08-1-26 12:35 發表
好, 唔該晒.  不過如果同love的一樣就唔使scan啦, 我揾日去佢屋企睇.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
136#
發表於 08-1-26 12:37 |只看該作者
love,  hoganma & katiema ,
唔該你地收到卷, scan 俾文文的話, 順便俾埋我

Rank: 8Rank: 8


17382
137#
發表於 08-1-26 12:37 |只看該作者
我囡未必啦,英文差

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 12:30 發表
英文listening呢份基本上如果學過phonics都應該識

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
138#
發表於 08-1-26 12:37 |只看該作者
我哋呢間話三年活動教學, 三年傳統教學. 不過我諗三年級開始分精英, 就會谷啦. ( 其實那一間小學唔谷, 都係攞來講的)

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:35 發表
雪文

你地學校應該上到3年級就谷佢地架啦,到果時佢地定d仲好教呀

Rank: 8Rank: 8


17382
139#
發表於 08-1-26 12:39 |只看該作者
okok

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 12:37 發表
love,  hoganma & katiema ,
唔該你地收到卷, scan 俾文文的話, 順便俾埋我

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
140#
發表於 08-1-26 12:40 |只看該作者
講吓尋晚, 可能張檯太長.....關係+上時間短, 其實大家都唔係一齊傾倒計
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖