關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
121#
發表於 08-1-16 09:40 |只看該作者
我係帶咗con 先化妝ga

原文章由 多利是 於 08-1-16 09:38 發表
我要化小小妝返工, 咁應該係先化妝, 再帶con, 定話先帶con後化妝呢??
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
122#
發表於 08-1-16 09:41 |只看該作者
ky

睇e生啦...我都試過你咁既情況, 但因為我食緊避x藥, 通常遲食藥都會有咁既情況~

咁既情況有好多可能性, check check 穩陣d啦~

Rank: 6Rank: 6


6601
123#
發表於 08-1-16 09:41 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-16 09:28 發表
ky

我囡考尾6呀,你話佢係咪好勁呢

love love,

我女啱啱排第10,都俾我預期中理想。哎!老師話佢係學校勁唔小心呀!同埋佢個班係勁曳呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
124#
發表於 08-1-16 09:41 |只看該作者
YES YES YES

原文章由 多利是 於 08-1-16 09:40 發表
ky

睇e生啦...我都試過你咁既情況, 但因為我食緊避x藥, 通常遲食藥都會有咁既情況~

咁既情況有好多可能性, check check 穩陣d啦~

Rank: 5Rank: 5


2967
125#
發表於 08-1-16 09:42 |只看該作者
應該冇muk問題gei
原文章由 KY2004 於 08-1-16 09:38 發表

咁我一陣要去睇醫生啦!希望冇乜野啦!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
126#
發表於 08-1-16 09:43 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-16 09:41 發表
YES YES YES

雪雪:

我要睇醫生喇!

係呢!你係咪有部oven唔要呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
127#
發表於 08-1-16 09:44 |只看該作者
後面我無睇到呀, 好感動咩, 咁我是否走寶呀 ???

原文章由 cyclmama 於 08-1-16 09:28 發表
我睇完'不能說的祕密', 好like 呀, 最尾果part 我一路睇一路喊, even 我知係拍戲, 但真係好感動

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
128#
發表於 08-1-16 09:44 |只看該作者
哦....文文, 你幾時做左轉台主播之一
原文章由 雪文 於 08-1-15 17:23 發表
係呀, 返來一翻激鬥

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
129#
發表於 08-1-16 09:47 |只看該作者
kitty,
我幫仔仔報了羽毛球:
oh, sorry!  忘記回家睇肥料液名稱添

原文章由 kitty 於 08-1-15 23:25 發表
雪文,funbabyhk,
我見你地講課外活動,我女都參加了小型網球 (p.1-p.3)大女就勁 like 種野,上學期已參加了一個有機種植班 呢個是小四至小六先參加得,我女十堂只是 $160 好底 因學校唔知咩資助左上學期,又有收 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
130#
發表於 08-1-16 09:49 |只看該作者
多.  係先要帶左 con 後化妝:D
原文章由 cyclmama 於 08-1-16 09:40 發表
我係帶咗con 先化妝ga

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
131#
發表於 08-1-16 09:51 |只看該作者
希望 kitty & ky 囡囡快 d 好番.:loveliness:

ky >> 最好去睇 doctor 唔好自己估估吓咁擔心.:)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
132#
發表於 08-1-16 09:53 |只看該作者
Good Morning!!!

KY, 我仔考第10 ar

如果仲有血絲, 都係去see see doctor 穩陣d wor
原文章由 KY2004 於 08-1-16 08:58 發表
雪雪:

你係咪有oven唔要呀?係的話,我有興趣呀!

love love, katiema, hoganma,

我女攞左result,麻麻地!你地呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
133#
發表於 08-1-16 09:54 |只看該作者
係呀, 准備復你.

KY,希望你囡囡早日好快, you too.

Oven 可以俾你, 我同come傾來, 星期五晚如佢老公車個微波爐俾我, 佢再車返個焗爐俾你.  咁唔使你來拖, 都幾重吓加.  OK嗎 ?? 到時再電聯.



原文章由 KY2004 於 08-1-16 09:43 發表

雪雪:

我要睇醫生喇!

係呢!你係咪有部oven唔要呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
134#
發表於 08-1-16 09:54 |只看該作者
多.  one day moist 好似有買五送一 or 買六送一?
晏 d 我打去 check 吓價錢.

原文章由 多利是 於 08-1-15 19:56 發表
fun

頭先係樓下 walk in 間眼鏡鋪, 驗左眼, 試帶左con, 150度, 9.0狐度, 無散光, one day acuve moist $185/盒/30pcs..貴唔貴呀??

佢話有隻有散光既要$280/盒, 平d個款$200/盒, 但較難除, 叫我帶慣左無散 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
135#
發表於 08-1-16 09:56 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-16 09:54 發表
係呀, 准備復你.

KY,希望你囡囡早日好快, you too.

Oven 可以俾你, 我同come傾來, 星期五晚如佢老公車個微波爐俾我, 佢再車返個焗爐俾你.  咁唔使你來拖, 都幾重吓加.  OK嗎 ?? 到時再電聯.



...

唔該哂!

星期5,你係咪講25號呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
136#
發表於 08-1-16 09:56 |只看該作者
你女考第10咪幾好lor

反而我覺得我仔考第10好意外, 因以佢d成績得7x分都有第10, 咁其他同學咪好.......

我寧願佢考後d, 佢而家好鬼得戚
原文章由 KY2004 於 08-1-16 09:41 發表

love love,

我女啱啱排第10,都俾我預期中理想。哎!老師話佢係學校勁唔小心呀!同埋佢個班係勁曳呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
137#
發表於 08-1-16 09:57 |只看該作者
第10, 幾好吖.

我亞女唔荒好, miss 都冇講, 個班主任勁唔掂, 問muk都唔知
原文章由 KY2004 於 08-1-16 09:41 發表

love love,

我女啱啱排第10,都俾我預期中理想。哎!老師話佢係學校勁唔小心呀!同埋佢個班係勁曳呀!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
138#
發表於 08-1-16 09:58 |只看該作者
唔係呀.  1月18日.

原文章由 KY2004 於 08-1-16 09:56 發表

唔該哂!

星期5,你係咪講25號呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
139#
發表於 08-1-16 09:59 |只看該作者
我就睇到 , 要唔要俾你再睇返ending呀
原文章由 雪文 於 08-1-16 09:44 發表
後面我無睇到呀, 好感動咩, 咁我是否走寶呀 ???
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
140#
發表於 08-1-16 10:00 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-16 09:56 發表
你女考第10咪幾好lor

反而我覺得我仔考第10好意外, 因以佢d成績得7x分都有第10, 咁其他同學咪好.......

我寧願佢考後d, 佢而家好鬼得戚   ...

hoganma,

我女同你仔一樣呀!咁啱的!

佢的名次俾我想像中好喇!佢D分咪係咁差(得常識好DD),老師話佢個班的成積唔係好個隻,所以佢先可以考第10。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖