關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
121#
發表於 08-1-9 12:18 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:23 發表
係呀..貨 size..so if 岩用, 其實好抵..但我無買, 我以前用過 123 steps 既 products, 我覺得麻麻地岩我用..我好乾的~  佢用soap既, 我用就太乾, ,不過而家改左liquid就唔知啦 , 佢支黃色cream呢, 我個時又覺得好好 ...

咁我買唔買好呢? 我係混合性皮膚, T字位油, 其他地方就乾.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
122#
發表於 08-1-9 12:19 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-9 12:17 發表

沙田!

都唔係好遠啫.

Rank: 6Rank: 6


6601
123#
發表於 08-1-9 12:27 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 12:19 發表

都唔係好遠啫.

我係呢邊去遠啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
124#
發表於 08-1-9 12:31 |只看該作者
come, 支持你俾D壓力你亞囡, 唔使佢咁的態度.  , 我仔都係咁

原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 12:09 發表
ky: set護膚品我未買, 怕唔啱自己皮膚.


雪文: 尋日鬧完女女, 明知今日咁多中英文默書仲掛住睇電視, 我唔比開電視係度 , 之後我立即收書唔同佢溫, 睇下佢今日點算. ...

Rank: 5Rank: 5


3104
125#
發表於 08-1-9 12:36 |只看該作者
各位媽咪,麻煩再比的意見囉 :

我將聖安當排第3 定陳呂重德,定係你地有更好的提意呀,
我1.基法, 2 聖愛德華


[ 本文章最後由 yan02 於 08-1-9 12:47 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
126#
發表於 08-1-9 12:37 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 12:31 發表
come, 支持你俾D壓力你亞囡, 唔使佢咁的態度.  , 我仔都係咁

我今日問佢記唔記得"方字歌"點背, 佢背得出, 再同佢講仲有1X個拚音要默, 佢即時偏咀:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
127#
發表於 08-1-9 12:39 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-1-9 12:36 發表
各位媽咪,麻煩再比的意見囉 :

我將聖安當排第3 定陳呂重德,定伙地有更好的提意呀,
我1.基法, 2 聖愛德華

我會~~聖安當排第3, 陳呂我唔多LIKE.

Rank: 5Rank: 5


2967
128#
發表於 08-1-9 12:40 |只看該作者
Good afternoon!

今朝做到人都din
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
129#
發表於 08-1-9 12:43 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-9 12:40 發表
Good afternoon!

今朝做到人都din

cy:真係慘.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
130#
發表於 08-1-9 12:44 |只看該作者
咁我地25/1決定去官塘外野手係咪????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
131#
發表於 08-1-9 12:47 |只看該作者
聖安當啦

原文章由 yan02 於 08-1-9 12:36 發表
各位媽咪,麻煩再比的意見囉 :

我將聖安當排第3 定陳呂重德,定伙地有更好的提意呀,
我1.基法, 2 聖愛德華

Rank: 6Rank: 6


6601
132#
發表於 08-1-9 12:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 12:44 發表
咁我地25/1決定去官塘外野手係咪????????

我支持!

Rank: 6Rank: 6


6601
133#
發表於 08-1-9 12:50 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 12:47 發表
聖安當啦

我都咁話!
陳呂》》唔好喇!

Rank: 5Rank: 5


3104
134#
發表於 08-1-9 12:50 |只看該作者
雪,我要利是封呀 ,你有多就比我


原文章由 雪文 於 08-1-9 12:04 發表
come,點解咁面口 ??

你今年仲要利是封嗎 ??   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
135#
發表於 08-1-9 12:51 |只看該作者
外野手幾錢, 我想叫埋個朋友一齊去.

Yanma,利是封OK.

原文章由 KY2004 於 08-1-9 12:48 發表

我支持!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
136#
發表於 08-1-9 12:53 |只看該作者
yanma,有無睇我係MSN講 : 奶粉都唔係加好多之嘛 , 我仔個時金裝S26都要 $153-155.-, 8年前了wor.

原文章由 yan02 於 08-1-9 12:50 發表
雪,我要利是封呀 ,你有多就比我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
137#
發表於 08-1-9 13:03 |只看該作者
昨日買咗蘿蔔苗, 唔得, 好老又苦. 下次都唔好試.

Rank: 5Rank: 5


2967
138#
發表於 08-1-9 13:08 |只看該作者
我都好想去, BUT 要到時睇吓有冇人湊仔先可以CONFIRM
原文章由 KY2004 於 08-1-9 12:48 發表

我支持!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
139#
發表於 08-1-9 13:10 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 13:03 發表
昨日買咗蘿蔔苗, 唔得, 好老又苦. 下次都唔好試.

咩來架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
140#
發表於 08-1-9 13:20 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 12:51 發表
外野手幾錢, 我想叫埋個朋友一齊去.

你預148 OR 158 + 10%
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖