註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:27 硐表 可能好似龍媽話齊,會唔會係出牙仔
返回頂部
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:47 硐表 你覺得有冇好d
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:48 硐表 我估好d呱,起碼點心有豬肉等等,胞肚d
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:48 硐表 我都唔知, 醫生話可能出玫瑰疹, 因為佢ONLY發燒, 無咳同無傷風..
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 16:49 硐表 你女朝早都食幾多野喎!!!
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:54 硐表 亞女3yrs old時試過,個次燒咗幾日,c6驚佢有事,同佢入佢醫院,住咗3日.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:54 硐表 唔多啦,5粒點心(燒賣)+2個慢頭仔 +1包milk only
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:57 硐表 你地d細路出左水豆未 我囡k2時出左
子爵府
原文章由 yan02 於 07-11-8 16:59 硐表 嘩,你地的速度真係快,又開新PART, 剛溫完書:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:56 硐表 都係玫瑰疹嗎
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:01 硐表 比起我對寶貝算多la
原文章由 yan02 於 07-11-8 17:01 硐表 未出呀,我在2歲時幫好打左支預防針成10年,我怕返來比人野到,我沒人湊,所以去打,但聽人講,早出會好的囉.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 17:04 硐表 我女未出, 上年打左水痘針!