關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
121#
發表於 07-11-8 16:48 |只看該作者
我都唔知, 醫生話可能出玫瑰疹, 因為佢ONLY發燒, 無咳同無傷風..                        

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:27 硐表
可能好似龍媽話齊,會唔會係出牙仔

Rank: 8Rank: 8


17382
122#
發表於 07-11-8 16:48 |只看該作者
我估好d呱,起碼點心有豬肉等等,胞肚d


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:47 硐表
你覺得有冇好d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
123#
發表於 07-11-8 16:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:48 硐表
我估好d呱,起碼點心有豬肉等等,胞肚d

你女朝早都食幾多野喎!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
124#
發表於 07-11-8 16:52 |只看該作者
咁要留意下啦,我囡試過無啦啦發消,唔知咩原因but消左20分鐘之後就無消 又唔洗食藥醫生都唔洗睇 你囡仲細所以要留意多d,玫瑰疹我都聽人講過but未見過,所以我都唔知可以做d咩另佢快d好,都係聽醫生講好d

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:48 硐表
我都唔知, 醫生話可能出玫瑰疹, 因為佢ONLY發燒, 無咳同無傷風..                        

Rank: 5Rank: 5


2967
125#
發表於 07-11-8 16:54 |只看該作者
亞女3yrs old時試過,個次燒咗幾日,c6驚佢有事,同佢入佢醫院,住咗3日.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:48 硐表
我都唔知, 醫生話可能出玫瑰疹, 因為佢ONLY發燒, 無咳同無傷風..                        

Rank: 8Rank: 8


17382
126#
發表於 07-11-8 16:54 |只看該作者
唔多啦,5粒點心(燒賣)+2個慢頭仔 +1包milk only 


原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 16:49 硐表

你女朝早都食幾多野喎!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
127#
發表於 07-11-8 16:56 |只看該作者
都係玫瑰疹嗎


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:54 硐表
亞女3yrs old時試過,個次燒咗幾日,c6驚佢有事,同佢入佢醫院,住咗3日.

Rank: 8Rank: 8


17382
128#
發表於 07-11-8 16:57 |只看該作者
你地d細路出左水豆未 我囡k2時出左

Rank: 5Rank: 5


3104
129#
發表於 07-11-8 16:59 |只看該作者
嘩,你地的速度真係快,又開新PART, 剛溫完書:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
130#
發表於 07-11-8 17:01 |只看該作者
比起我對寶貝算多la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:54 硐表
唔多啦,5粒點心(燒賣)+2個慢頭仔 +1包milk only 

Rank: 5Rank: 5


3104
131#
發表於 07-11-8 17:01 |只看該作者
未出呀,我在2歲時幫她打左支預防針成10年,我怕返學比人野到,我因沒人湊,所以去打,但聽人講,早出會好的囉.


原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:57 硐表
你地d細路出左水豆未 我囡k2時出左

[ 本文章最後由 yan02 於 07-11-8 17:07 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
132#
發表於 07-11-8 17:02 |只看該作者
我仔食腿蛋治+奶
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:54 硐表
唔多啦,5粒點心(燒賣)+2個慢頭仔 +1包milk only 

Rank: 5Rank: 5


4210
133#
發表於 07-11-8 17:04 |只看該作者
我個仔朝早飲一支奶咋

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 16:49 硐表

你女朝早都食幾多野喎!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
134#
發表於 07-11-8 17:04 |只看該作者
係呢度溫書都幾辛苦架

原文章由 yan02 於 07-11-8 16:59 硐表
嘩,你地的速度真係快,又開新PART, 剛溫完書:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
135#
發表於 07-11-8 17:04 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:57 硐表
你地d細路出左水豆未 我囡k2時出左

我女未出, 上年打左水痘針!

Rank: 5Rank: 5


2967
136#
發表於 07-11-8 17:04 |只看該作者
係呀,個次燒幾日嚇c我
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:56 硐表
都係玫瑰疹嗎

Rank: 8Rank: 8


17382
137#
發表於 07-11-8 17:05 |只看該作者
唔係呱

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 17:01 硐表
比起我對寶貝算多la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
138#
發表於 07-11-8 17:05 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:56 硐表
都係玫瑰疹嗎

我女歲幾時都試過....:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
139#
發表於 07-11-8 17:07 |只看該作者
我個人認為由得佢出係最好的,打預防針只係有效10年,到期時你一定要再打,唔打就無效 大個先出會好辛苦

原文章由 yan02 於 07-11-8 17:01 硐表
未出呀,我在2歲時幫好打左支預防針成10年,我怕返來比人野到,我沒人湊,所以去打,但聽人講,早出會好的囉.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
140#
發表於 07-11-8 17:08 |只看該作者
玫瑰疹我仔bb時出過, 詳情係點, 已經忘記左

我仔歲半已打水痘針
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 17:04 硐表

我女未出, 上年打左水痘針!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖