關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
121#
發表於 07-10-27 10:59 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-27 10:19 硐表
而家佢哋閉門開會, 我睇吓報紙先

我剛剛睇完啦!:-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
122#
發表於 07-10-27 11:27 |只看該作者
今個周末會全程同仔係屋企温書.

睇見我仔就眼火爆, 佢D學習態度好唔掂, 日日只顧住想睇電視, 玩遊戲機, 一叫温書就知了知了

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
123#
發表於 07-10-27 11:28 |只看該作者
剛剛突然間諗~~好想12月去日本.....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
124#
發表於 07-10-27 11:28 |只看該作者
我返來喇!
足足排了一個多鐘頭

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
125#
發表於 07-10-27 11:30 |只看該作者
hoganma,
乜你 sat 都要上班既
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 10:19 硐表
搞掂, 我老細今日都放假

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
126#
發表於 07-10-27 11:31 |只看該作者
同我仔一樣, 我今朝比左d中英數常工作紙佢要佢係我返屋企之前完成, 佢個樣已經想c 咁, 又打黎問係咪要做晒

我咪問佢要唔要測驗lor, 唔測咪唔好做lor
原文章由 雪文 於 07-10-27 11:27 硐表
今個周末會全程同仔係屋企温書.

睇見我仔就眼火爆, 佢D學習態度好唔掂, 日日只顧住想睇電視, 玩遊戲機, 一叫温書就知了知了

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
127#
發表於 07-10-27 11:33 |只看該作者
要ar, 1個月得1日咋, 不過我老闆個日同我講, 而家傾緊alt. Sat off, 佢想5days添, 不過要其他老闆肯先得
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:30 硐表
hoganma,
乜你 sat 都要上班既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
128#
發表於 07-10-27 11:33 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:28 硐表
我返來喇!
足足排了一個多鐘頭

FUN: 我今朝聽唔倒你電話 sorry!!!

係咪即時交form呀???

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
129#
發表於 07-10-27 11:35 |只看該作者
今日攞表(金麗), 即安排明天 interview 喇
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:28 硐表

足足排了一個多鐘頭

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
130#
發表於 07-10-27 11:36 |只看該作者
你公司有幾個老闆? 咁全公司有幾人?
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:33 硐表
要ar, 1個月得1日咋, 不過我老闆個日同我講, 而家傾緊alt. Sat off, 佢想5days添, 不過要其他老闆肯先得  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
131#
發表於 07-10-27 11:37 |只看該作者
哦, 你幾點去排? 第幾no?
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:35 硐表
今日攞表(金麗), 即安排明天 interview 喇

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
132#
發表於 07-10-27 11:37 |只看該作者
唔要緊
今日剩係攞表咋, 明天帶埋小朋友及文件,相片 ....in.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 11:33 硐表

FUN: 我今朝聽唔倒你電話 sorry!!!

係咪即時交form呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
133#
發表於 07-10-27 11:38 |只看該作者
老闆有8個gar, 公司有200人左右
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:36 硐表
你公司有幾個老闆? 咁全公司有幾人?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
134#
發表於 07-10-27 11:39 |只看該作者
我個時in完, 下午4點零就打黎gar la, 跟住好似要即刻定第二日交留位費添ar
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:37 硐表
唔要緊
今日剩係攞表咋, 明天帶埋小朋友及文件,相片 ....in.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
135#
發表於 07-10-27 11:41 |只看該作者
九點十分去到, (146) 籌.
k1 會有6班, 每班最多收 30人.
下星期六會 in  迦南 nursery.  我都驚驚地細仔, 因佢在家中好惡c 又多野講, 但陌生人前就唔睬人又唔出聲, 都唔知學校會唔會收佢.....
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:37 硐表
哦, 你幾點去排? 第幾no?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
136#
發表於 07-10-27 11:43 |只看該作者
吓 ..咁快就有消息 (我想等埋迦南先至決定讀邊間)
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:39 硐表
我個時in完, 下午4點零就打黎gar la, 跟住好似要即刻定第二日交留位費添ar

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
137#
發表於 07-10-27 11:44 |只看該作者
Wow...咁咪成日會聽到好多八啩野
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:38 硐表
老闆有8個gar, 公司有200人左右

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
138#
發表於 07-10-27 11:45 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:38 硐表
老闆有8個gar, 公司有200人左右

嘩! 8個咁多????????????/

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
139#
發表於 07-10-27 11:48 |只看該作者
無計gar, 佢一定要你呢2日去交留位費gar, 如果唔係個位就要比其他人gar la
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:43 硐表
吓 ..咁快就有消息 (我想等埋迦南先至決定讀邊間)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
140#
發表於 07-10-27 11:51 |只看該作者
係囉, 我都成日同佢講, 而家係亞媽測驗定你測驗呀, 係唔係亞媽唔睇住, 你就咩都唔做呢

原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:31 硐表
同我仔一樣, 我今朝比左d中英數常工作紙佢要佢係我返屋企之前完成, 佢個樣已經想c 咁, 又打黎問係咪要做晒

我咪問佢要唔要測驗lor, 唔測咪唔好做lor
...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖