註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-10-27 10:19 硐表 而家佢哋閉門開會, 我睇吓報紙先
返回頂部
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 10:19 硐表 搞掂, 我老細今日都放假
子爵府
原文章由 雪文 於 07-10-27 11:27 硐表 今個周末會全程同仔係屋企温書. 睇見我仔就眼火爆, 佢D學習態度好唔掂, 日日只顧住想睇電視, 玩遊戲機, 一叫温書就知了知了
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:30 硐表 hoganma, 乜你 sat 都要上班既
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:28 硐表 我返來喇! 足足排了一個多鐘頭
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:28 硐表 足足排了一個多鐘頭
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:33 硐表 要ar, 1個月得1日咋, 不過我老闆個日同我講, 而家傾緊alt. Sat off, 佢想5days添, 不過要其他老闆肯先得
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:35 硐表 今日攞表(金麗), 即安排明天 interview 喇
原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 11:33 硐表 FUN: 我今朝聽唔倒你電話 sorry!!! 係咪即時交form呀???
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:36 硐表 你公司有幾個老闆? 咁全公司有幾人?
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:37 硐表 唔要緊 今日剩係攞表咋, 明天帶埋小朋友及文件,相片 ....in.
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:37 硐表 哦, 你幾點去排? 第幾no?
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:39 硐表 我個時in完, 下午4點零就打黎gar la, 跟住好似要即刻定第二日交留位費添ar
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:38 硐表 老闆有8個gar, 公司有200人左右
原文章由 funbabyhk 於 07-10-27 11:43 硐表 吓 ..咁快就有消息 (我想等埋迦南先至決定讀邊間)
原文章由 hoganmama 於 07-10-27 11:31 硐表 同我仔一樣, 我今朝比左d中英數常工作紙佢要佢係我返屋企之前完成, 佢個樣已經想c 咁, 又打黎問係咪要做晒 我咪問佢要唔要測驗lor, 唔測咪唔好做lor ...