關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
121#
發表於 07-10-11 17:05 |只看該作者
你都唔弱bor
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 16:59 硐表


I agreed 發啦發啦……..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
122#
發表於 07-10-11 17:05 |只看該作者
有幾發丫? 少量就真係好少量咋!!!!!!

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 16:59 硐表


I agreed 發啦發啦……..

Rank: 8Rank: 8


17382
123#
發表於 07-10-11 17:06 |只看該作者
唔得啦,becky個單位係4-6人家庭的:cry: :cry:


原文章由 novemberwm 於 07-10-11 17:03 硐表


幾多人, 可唔可以申請擠迫戶咁 ar ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
124#
發表於 07-10-11 17:08 |只看該作者
yan02話大love一間房, 咁應該係我媽果d, 係5-6人住架!

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 17:03 硐表


幾多人, 可唔可以申請擠迫戶咁 ar ??

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-11 17:12 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
125#
發表於 07-10-11 17:09 |只看該作者
慳錢大法

[http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1163348&pid=19341168&page=1&extra=page%3D1#pid19341168


不過你班要買名牌的太太有無興趣先

Rank: 8Rank: 8


17382
126#
發表於 07-10-11 17:12 |只看該作者
咁我媽都係大單位,間房真係好大架 我就係小左果間大房


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:08 硐表
yan02話大你一間房, 咁應該係我媽果d, 係5-6人住架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
127#
發表於 07-10-11 17:17 |只看該作者
你媽果度幾$$租? 而家我媽度減左租都要24xx呀!!
(真係想去你度睇下係咪果隻單位!!!)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 17:12 硐表
咁我媽都係大單位,間房真係好大架 我就係小左果間大房

Rank: 5Rank: 5


4210
128#
發表於 07-10-11 17:19 |只看該作者
咪3個人一齊瞓囉, 我攬住個女, 佢攬住我瞓囉 不過佢過12點返唔到屋企既話, 就要果晚做廳長啦

一於去雪文屋企啦, 佢屋企最大


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:20 硐表
差d漏左jerry媽間屋添呀.......而家佢老公返返入房, 個情形又點呢??????

講真: 不如搵日上你地home攪大食會咯!?!?!? 方唔方便呢????

Rank: 8Rank: 8


17382
129#
發表於 07-10-11 17:20 |只看該作者
應該係啦我媽4-6人單位係呢個price
(真係想去你度睇下係咪果隻單位!!!) 我 or 我媽度


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:17 硐表
你媽果度幾$$租? 而家我媽度減左租都要24xx呀!!
(真係想去你度睇下係咪果隻單位!!!)

Rank: 8Rank: 8


17382
130#
發表於 07-10-11 17:22 |只看該作者
我囡細果時都係咁架我地3個一齊訓 不過到3歲幾開始唔得啦...好迫


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 17:19 硐表
咪3個人一齊瞓囉, 我攬住個女, 佢攬住我瞓囉 不過佢過12點返唔到屋企既話, 就要果晚做廳長啦

一於去雪文屋企啦, 佢屋企最大

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
131#
發表於 07-10-11 17:24 |只看該作者
如果你媽同我媽的單位係一樣, 應該係5-6人, 因我有親戚4人, 派倒你款的單位, 間左2房後, 個廳係無windows.
當然去你家參觀啦!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 17:20 硐表
應該係啦我媽4-6人單位係呢個price
(真係想去你度睇下係咪果隻單位!!!) 我 or 我媽度

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
132#
發表於 07-10-11 17:25 |只看該作者
嘩, 好得人 .  我又取消咗送我仔去補習社啦, 諗諗

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 16:47 硐表
小心選擇補習社

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1163130&extra=page%3D3&page=2

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
133#
發表於 07-10-11 17:26 |只看該作者
星期日早餐已經改左係屋企食, 只係下午個餐出去食, 晚餐大多數係99度食, 日常用品我會去藥房買

我只要戒買衫已經可以慳到la

當我返中環工, 搭車來回$20.2, 早餐$10, lunch帶飯, 一日都係洗$30-$50, 唔買野, 一個月都係$1500搞掂, 不過真係一定要唔買野wor
原文章由 雪文 於 07-10-11 17:09 硐表
慳錢大法

[http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&;tid=1163348&pid=19341168&page=1&extra=page%3D1#pid19341168


不過你班要買名牌的太太有無興趣先

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-11 17:28 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
134#
發表於 07-10-11 17:27 |只看該作者
咁佢尋晚咪做廳長囉!!!!!!!!!!!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 17:19 硐表
咪3個人一齊瞓囉, 我攬住個女, 佢攬住我瞓囉 不過佢過12點返唔到屋企既話, 就要果晚做廳長啦

一於去雪文屋企啦, 佢屋企最大

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
135#
發表於 07-10-11 17:29 |只看該作者
唔買野, lee 個高難度囉~~~對於你黎講!!!

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 17:26 硐表
星期日早餐已經改左係屋企食, 只係下午個餐出去食, 晚餐大多數係99度食, 日常用品我會去藥房買

我只要戒買衫已經可以慳到la

當我返中環工, 搭車來回$20.2, 早餐$10, lunch帶飯, 一日都係洗$30-$50, 唔買野, 一個月 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
136#
發表於 07-10-11 17:31 |只看該作者
唔係架,我媽果隻真係4-6人單位來的,只係如果市區單位就比5-6人家庭,如天水圍,東涌就比4-6人咁囉,因為市區單位好緊張嗎 如果我當初要天水圍的話都係會比大單位我架(吸引d人去住):tongue: :tongue:

所以我唔間房囉,一間左個廳就黑媽媽,唉....遲d先算啦   


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:24 硐表
如果你媽同我媽的單位係一樣, 應該係5-6人, 因我有親戚4人, 派倒你款的單位, 間左2房後, 個廳係無windows.
當然去你家參觀啦!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
137#
發表於 07-10-11 17:33 |只看該作者
你都係啦
我小左好多gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:29 硐表
唔買野, lee 個高難度囉~~~對於你黎講!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
138#
發表於 07-10-11 17:34 |只看該作者
of course 唔罰下佢, 佢點知驚

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:27 硐表
咁佢尋晚咪做廳長囉!!!!!!!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
139#
發表於 07-10-11 17:35 |只看該作者
基本上,多數補習社都係咁架啦,我聽得太多了都唔覺有好囉:cry: 佢地但求小朋友無欠交功課就得啦


原文章由 雪文 於 07-10-11 17:25 硐表
嘩, 好得人 .  我又取消咗送我仔去補習社啦, 諗諗

Rank: 8Rank: 8


17382
140#
發表於 07-10-11 17:37 |只看該作者
係呀藥房買平好多,agree唔買無謂既野囉,真係需要先買


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 17:26 硐表
星期日早餐已經改左係屋企食, 只係下午個餐出去食, 晚餐大多數係99度食, 日常用品我會去藥房買

我只要戒買衫已經可以慳到la

當我返中環工, 搭車來回$20.2, 早餐$10, lunch帶飯, 一日都係洗$30-$50, 唔買野, 一個月 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖