註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 16:59 硐表 I agreed 發啦發啦……..
返回頂部
珍珠宮
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 17:03 硐表 幾多人, 可唔可以申請擠迫戶咁 ar ??
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:08 硐表 yan02話大你一間房, 咁應該係我媽果d, 係5-6人住架!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 17:12 硐表 咁我媽都係大單位,間房真係好大架 我就係小左果間大房
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:20 硐表 差d漏左jerry媽間屋添呀.......而家佢老公返返入房, 個情形又點呢?????? 講真: 不如搵日上你地home攪大食會咯!?!?!? 方唔方便呢????
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:17 硐表 你媽果度幾$$租? 而家我媽度減左租都要24xx呀!! (真係想去你度睇下係咪果隻單位!!!)
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 17:19 硐表 咪3個人一齊瞓囉, 我攬住個女, 佢攬住我瞓囉 不過佢過12點返唔到屋企既話, 就要果晚做廳長啦 一於去雪文屋企啦, 佢屋企最大
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 17:20 硐表 應該係啦我媽4-6人單位係呢個price (真係想去你度睇下係咪果隻單位!!!) 我 or 我媽度
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 16:47 硐表 小心選擇補習社 http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1163130&extra=page%3D3&page=2
原文章由 雪文 於 07-10-11 17:09 硐表 慳錢大法 [http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&;tid=1163348&pid=19341168&page=1&extra=page%3D1#pid19341168 不過你班要買名牌的太太有無興趣先
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 17:26 硐表 星期日早餐已經改左係屋企食, 只係下午個餐出去食, 晚餐大多數係99度食, 日常用品我會去藥房買 我只要戒買衫已經可以慳到la 當我返中環工, 搭車來回$20.2, 早餐$10, lunch帶飯, 一日都係洗$30-$50, 唔買野, 一個月 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:24 硐表 如果你媽同我媽的單位係一樣, 應該係5-6人, 因我有親戚4人, 派倒你款的單位, 間左2房後, 個廳係無windows. 當然去你家參觀啦!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:29 硐表 唔買野, lee 個高難度囉~~~對於你黎講!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 17:27 硐表 咁佢尋晚咪做廳長囉!!!!!!!!!!!
原文章由 雪文 於 07-10-11 17:25 硐表 嘩, 好得人 . 我又取消咗送我仔去補習社啦, 諗諗