註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 fion6406 於 07-10-10 14:04 硐表 我仔都係小一,我覺得學校D"林林嬸嬸"野最麻煩,每日一篇係好大壓力,日日都要做,個日無做就無分,補做都無用,有一個星期日一早一家出去玩,返來10:00pm,屋苑寬頻竟然緊急維修,由懷疑自己個moderm壞,到終於聯絡到寬頻customer servi ...
返回頂部
複式洋房
男爵府
原文章由 quoquo 於 07-10-11 13:35 硐表 我個女仲學緊芭蕾舞,英文, 綱琴. 我有日經過書局, 見到好多媽咪幫小朋友買緊補充練習, 其實仲邊有時間做咁多?
民房
原文章由 KSY 於 07-10-11 06:28 硐表 囝囝又係要做每日一篇(中英),因為每日都有好多功課做,所以佢會每朝起身就做.
原文章由 fion6406 於 07-10-10 14:04 硐表 仲有,學校派左花苗返屋企種,個半月後交"功課",我仔淋水太多,盆花3日死左,而家我諗緊買盆新的頂包(不過點樣搵盆得一兩塊葉?),或個半月後等佢交條"屍"返去
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 23:51 硐表 見你地講開英默,我都想講下我小朋友,學校1星期默1次的,而今個星期係默呢d,我只可以盡力,我發覺可能太多又長,小朋友有時都攪不清楚 hi!i am tim poon. What is your name? My name is Ben Wong. Hello!Tim. My name is Penny ...
已刪除用户