關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 伍季明上午(07-08)
樓主: hkrainbow
go

伍季明上午(07-08) [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
121#
發表於 07-6-26 14:59 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

乜大窩口已經不同校網?? 咁我又唔知和??!!  

Rank: 5Rank: 5


1354
122#
發表於 07-6-26 15:03 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

cc0524

我真係不知, 但大窩口有間小學 (next to天橋) 都不是62綱, 所以我有這疑問.  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
123#
發表於 07-6-26 15:19 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

咁唔知點樣可以查到呢???

Rank: 5Rank: 5


1948
124#
發表於 07-6-26 15:35 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

其實未必要換校名的。
君不見其他區的學校,由一變二時,校名只改動少許;校服都是一樣的,運動服會有點不同 — 所有寶血會小學的校服都大致相同的,尤其女生校服,一模一樣的。

Example:
油麻地天主教小學
油麻地天主教小學 (海泓道)
{校服相同;運動服不同}

嘉諾撒聖家學校(九龍塘)
嘉諾撒聖家學校
{校服相同;運動服不同}

可能遲下會係: 「寶血會伍季明紀念學校(大窩口)」

"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
125#
發表於 07-6-26 15:44 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

jk67jk,

就算係單單加 "大窩口" 也是有所不同, D 野都係要改過晒呀!! 另外你知唔知搬了後中學是否仍是荃灣區.

Rank: 5Rank: 5


1948
126#
發表於 07-6-26 15:57 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

首先,中學的校網範圍比小學劃分得更大,無論你係大窩口(65區),或荃灣,都應該係同一中學校網 — 「荃灣區」; 照計點都去唔到「葵青區」的。

其二,小學校網方面,就大窩口交通部的地段,應該仍歸荃灣 62區 — 以德士古道區分。 不過,佢就算分左去第二區(65區)對你地都冇影響,讀緊的繼續讀,有弟妹的(如選校機制不變)也是必收生,不用擔心喎! 又正如我先前所講,大窩口區, 點都唔應該歸納入葵青區喎~~

cc0524 寫道:
jk67jk,
就算係單單加 "大窩口" 也是有所不同, D 野都係要改過晒呀!!


改晒咁都係學校的事吧! 學校簿年年買的, 你不會有大量存貨嘛! 手冊也是。 你最多買過套運動服;學校如要改校徽,我覺得可以單買校徽,自己縫落件衫度。 十幾年前的經驗,即使學校轉校服,會有一年過渡期 — 除非長不大,一套校服最多著兩年吧!

我舉例的兩間學校,連校徽都冇改 。
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 5Rank: 5


1354
127#
發表於 07-6-26 16:04 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

cc0524

寶血會伍季明紀念學校(大窩口)」真有這個可能.  09年就搬, 地點雖沒有綠楊放便, 但我都期待新校舍.  

Rank: 3Rank: 3


216
128#
發表於 07-6-26 16:13 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

cc0524 & acandf,

咁就真係吾知,上年冬季校服我都要出金綸買.
但視覺藝術堂試過叫學生設計新校服.


Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
129#
發表於 07-6-26 16:14 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
130#
發表於 07-6-26 16:18 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

jk67jk,

唔該晒你的解釋!! 其實我都係懷疑緊中學既校網, 至於細佬妹, 我就無呢個擔心啦!!  

Rank: 5Rank: 5


1948
131#
發表於 07-6-26 16:23 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)


JAFFMA,

可能只係一個俾學生感受將會搬校的活動吧!

因為, 你只要去睇下各大小寶血會學校, 你就知道寶血會所辦學校的校服是一式一樣的, e.g. 寶血會德貞小學、寶血會嘉靈學校、寶血小學、寶血會培靈小學、華富邨寶血小學...etc.  

其實連校徽也是一式一樣的, 只是內裡的校名不同吧!

這是「寶血會」的特色,應該不會變的!
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 5Rank: 5


1354
132#
發表於 07-6-26 16:27 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

jk67jk

多謝你的資料, 好詳細.

其實5年後(我們),教育政策都不知道會否有改變.  香港教育政策教育政策朝令夕改呀

Rank: 3Rank: 3


216
133#
發表於 07-6-26 16:27 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

cc0524,

點解吾唸吓生多1個(八掛吓)?曾陰權話要生3個.

Rank: 3Rank: 3


216
134#
發表於 07-6-26 16:33 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

jk67jk,

其實唸吓如果要改都真係幾大工程,好多家長都會有好多意見.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
135#
發表於 07-6-26 16:37 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

JAFFMA,

嘩!!! 而家一個都想死咁滯, 仲黎.........    

咁你又有幾多個呀??  

Rank: 5Rank: 5


1354
136#
發表於 07-6-26 16:43 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

jk67jk

你好勁呀, 對寶血會所辦學校有這麼多認識.   

若太多改變, 學校一定很煩!

Rank: 3Rank: 3


216
137#
發表於 07-6-26 16:54 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

cc0524,

非常同意,不過有時見佢不停咁叫妳同佢玩,真係想死
真係有小小心動,生多個,但自從佢升咗小1,就無咗這個想法,同每個月比果D興趣班學費,就吾想生.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
138#
發表於 07-6-26 17:01 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

JAFFMA,

乜你覺得生多個出來, 佢就唔會叫你同佢玩咩?? 到時係兩個一齊玩你就真!!     

其實生同養都唔係一個大問題, 教先至辛苦....  

Rank: 5Rank: 5


1948
139#
發表於 07-6-26 17:09 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)


其實生多個, 我地真係可以陪佢玩少d架!
至少, 唔駛分分秒秒纏住你, 總有一點私人空間。
不過... 有時d 野, 又唔可以只諗d 「玩」哩個問題ge~
"It is a poverty to decide that a child must die so that you may live as you wish." ~Mother Teresa~

Rank: 3Rank: 3


216
140#
發表於 07-6-26 17:30 |只看該作者

Re: 伍季明上午(07-08)

其實最終我都係覺得佢地讀書好辛苦,讀到又死讀吾到就更死.   
‹ 上一主題|下一主題