關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下 ...
樓主: hoganmama
go

48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
121#
發表於 07-6-15 23:49 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama


咁多日啦,電話都無個   
唉,都係自己諗點做會好d啦:evil:

我囡幼稚園要叩門既都叩得九成幾了,
其中有5個叩聖x太都全部收曬      
真開心       學校老師真係做好曬準備工夫的


hoganmama 寫道:
其實都唔敢太大期望, 真係希望越大, 失望越大

個間咁gei聖xx華都唔知搞咩, 1個電話都無, 都唔知係咪玩野

我今日問過幼稚園副校長, 佢都話唔知, 會幫我check下wor (當時兆強都未打黎), 不過佢話其他同學仔都未有消息, 真係慢9拍 (我意思聖xx華)

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
122#
發表於 07-6-15 23:52 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

katiekma


     886
我未訓住   

katiekma 寫道:
hoganmama & iloveyoub4,

我訓了, 886。

hoganmama等你好消息。

Rank: 8Rank: 8


17382
123#
發表於 07-6-15 23:53 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama


哈哈,我都有咁既感覺   

hoganmama 寫道:
我d friend話追我呢套劇都幾好睇, 峰迴路轉, 而家好似等我生bb咁ar, 成日打黎問我生得未ar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
124#
發表於 07-6-15 23:53 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

勁wor, 不過聖x太太勁, 驚小朋友讀唔黎, 係咪好嚴?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
125#
發表於 07-6-15 23:54 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

我都希望我生得出, 唔好難產
iloveyoub4 寫道:
hoganmama


哈哈,我都有咁既感覺   

[quote]
hoganmama 寫道:
我d friend話追我呢套劇都幾好睇, 峰迴路轉, 而家好似等我生bb咁ar, 成日打黎問我生得未ar
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
126#
發表於 07-6-15 23:56 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama

係好好嚴 ,我亞囡唔得lu
德田兆強比較活動小小

hoganmama 寫道:
勁wor, 不過聖x太太勁, 驚小朋友讀唔黎, 係咪好嚴?

Rank: 8Rank: 8


17382
127#
發表於 07-6-15 23:57 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama

車,洗咩驚 有醫生係度嗎     

hoganmama 寫道:
我都希望我生得出, 唔好難產

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
128#
發表於 07-6-15 23:58 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

比你笑c我
iloveyoub4 寫道:
hoganmama

車,洗咩驚 有醫生係度嗎     

[quote]
hoganmama 寫道:
我都希望我生得出, 唔好難產
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
129#
發表於 07-6-15 23:59 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama


我都準備訓啦,886   
睇你今晚有排先訓得著啦     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
130#
發表於 07-6-16 00:00 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

good night baby

Rank: 2


60
131#
發表於 07-6-16 00:28 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

iloveyoub4,

兆強(車費)去高翔苑都係$277.你住邊度呀?什費又幾多呢?
iloveyoub4 寫道:
wfmic922


好似話書籍費要千幾 校車應該$380左右

[quote]
wfmic922 寫道:
iloveyoub4,

好似係4/7註冊,6/7派通告(書簿費&校車資料).
[/quote]
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 2


60
132#
發表於 07-6-16 00:39 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama,

係呀,有希望架,有d人最後才放棄學位的!

hoganmama 寫道:

其實都唔敢太大期望, 真係希望越大, 失望越大

個間咁gei聖xx華都唔知搞咩, 1個電話都無, 都唔知係咪玩野

我今日問過幼稚園副校長, 佢都話唔知, 會幫我check下wor (當時兆強都未打黎), 不過佢話其他同學仔都未有消息, 真係慢9拍 (我意思聖xx華)

hoganmama[/quote]
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 2


60
133#
發表於 07-6-16 00:48 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

iloveyoub4,

我係全職媽咪!
iloveyoub4 寫道:
wfmic922


              
你地係唔係在職媽咪???我答先,我係!!



[quote]
wfmic922 寫道:
聖公會德田李兆強小學(家長分享站)好嗎?大家提意下
[/quote]
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
134#
發表於 07-6-16 00:53 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

wfmic922,

why佢唔讀? 如果德田兆強唔得, 我下星期六都要去平田兆強考, 不過機會會微d lor, 因為平田唔係一一ma

[quote]
wfmic922 寫道:
hoganmama,

係呀,有希望架,我個friend派左平田(巳註冊),但佢唔讀又未通知平田兆強,平田兆強重未要求買校服同書簿(約本月尾才通知)所以好有機會.[quote]

Rank: 2


60
135#
發表於 07-6-16 01:52 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama,

因為佢話平田多功課做,怕無課外活動嘅時間,而且又唔鍾意學校安排母語為普通話的家長在午飯時間為小朋友講故事,怕佢地D普通話不標準同唔識繁体字(亂講)!
今年至2003年的機會都比2001及後的2005-2007多啦,01千禧年多龍仔女,05-07內地孕婦對港婦7:3,迫爆医院!!我地今年巳好好多啦,競爭都小D學位又多d.
hoganmama 寫道:
wfmic922,

why佢唔讀? 如果德田兆強唔得, 我下星期六都要去平田兆強考, 不過機會會微d lor, 因為平田唔係一一ma

wfmic922 寫道:
hoganmama,

係呀,有希望架,我個friend派左平田(巳註冊),但佢唔讀又未通知平田兆強,平田兆強重未要求買校服同書簿(約本月尾才通知)所以好有機會.[quote]
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 4


538
136#
發表於 07-6-16 02:39 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

我個仔可能係香港個邊讀書,差一年唔想轉校
(因為舊年生仔,所以先搬左過黎油塘!)
佢個間幼稚園大部份學生自行分配都收曬,
所以d老師冇咁緊張!
又或者d老師對觀塘區d學校唔係咁熟識,
都係為有自己搞掂,四處奔波囉!
      
呢排d天氣又咁反覆,
冇可能湊住個bb四圍撲?
如果真係找唔到理想

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
137#
發表於 07-6-16 09:00 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

比心機, 間間都問下lor, 我知樂華天主教唔需要interview, 有位就收, 因為我2號打過去, 佢叫我留資料, 跟住過左註冊日就打黎問我去唔去註冊la, 我有朋友都派左呢間, 都ok唔差gar, 你試下打去問

hoganmama

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
138#
發表於 07-6-16 09:02 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

wfmic922,

哦, 原來咁, 我都係怕平田多功課我先選德田, 但如果德田唔得, 平田得gei話, 我都會讀lor

hoganmama
wfmic922 寫道:
hoganmama,

因為佢話平田多功課做,怕無課外活動嘅時間,而且又唔鍾意學校安排母語為普通話的家長在午飯時間為小朋友講故事,怕佢地D普通話不標準同唔識繁体字(亂講)!
今年至2003年的機會都比2001及後的2005-2007多啦,01千禧年多龍仔女,05-07內地孕婦對港婦7:3,迫爆医院!!我地今年巳好好多啦,競爭都小D學位又多d.
hoganmama 寫道:
wfmic922,

why佢唔讀? 如果德田兆強唔得, 我下星期六都要去平田兆強考, 不過機會會微d lor, 因為平田唔係一一ma

[quote]
wfmic922 寫道:
hoganmama,

係呀,有希望架,我個friend派左平田(巳註冊),但佢唔讀又未通知平田兆強,平田兆強重未要求買校服同書簿(約本月尾才通知)所以好有機會.[quote]
[/quote]

Rank: 2


60
139#
發表於 07-6-16 09:24 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

hoganmama,

早晨呀!其實好多天主教小學都不考小朋友架,好多一問就收啦,唔使in小朋友,不過樂華天主教D師資有成20幾個percent有特殊教育wor!
hoganmama 寫道:
比心機, 間間都問下lor, 我知樂華天主教唔需要interview, 有位就收, 因為我2號打過去, 佢叫我留資料, 跟住過左註冊日就打黎問我去唔去註冊la, 我有朋友都派左呢間, 都ok唔差gar, 你試下打去問

hoganmama
:wave: :pint: :-D :-)

Rank: 8Rank: 8


17382
140#
發表於 07-6-16 09:30 |只看該作者

Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下

wfmic922


我住油塘架   

唔該曬報料,
咁都好平wor   
平過自己搭車

wfmic922 寫道:
iloveyoub4,

兆強(車費)去高翔苑都係$277.你住邊度呀?什費又幾多呢
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖