- 在線時間
- 1292 小時
- 最後登錄
- 18-12-14
- 國民生產力
- 652
- 附加生產力
- 612
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-9-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 9989
- 主題
- 34
- 精華
- 0
- 積分
- 11253
- UID
- 3167
  
|
Re: 48網德田兆強, 派唔到gei入黎, 亙相安慰下
wfmic922,
哦, 原來咁, 我都係怕平田多功課我先選德田, 但如果德田唔得, 平田得gei話, 我都會讀lor
hoganmamawfmic922 寫道:
hoganmama,
因為佢話平田多功課做,怕無課外活動嘅時間,而且又唔鍾意學校安排母語為普通話的家長在午飯時間為小朋友講故事,怕佢地D普通話不標準同唔識繁体字(亂講)!
今年至2003年的機會都比2001及後的2005-2007多啦,01千禧年多龍仔女,05-07內地孕婦對港婦7:3,迫爆医院!!我地今年巳好好多啦,競爭都小D學位又多d.
hoganmama 寫道:
wfmic922,
why佢唔讀? 如果德田兆強唔得, 我下星期六都要去平田兆強考, 不過機會會微d lor, 因為平田唔係一一ma
[quote]
wfmic922 寫道:
hoganmama,
係呀,有希望架,我個friend派左平田(巳註冊),但佢唔讀又未通知平田兆強,平田兆強重未要求買校服同書簿(約本月尾才通知)所以好有機會.[quote] [/quote] |
|