關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 25
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 25 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2150
1361#
發表於 07-5-15 19:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

millies, 唔洗card ga, 我見d人就咁up個電話悿倘sales check, 唔係又up過, 咁用朋友tel.number 就ok 啦!!

minnie, 如果 2--300蚊, 去旺中啦, 我今日都買咗一對, d 皮好靚, 果度仲有好多i.t. 款, 有d 冇咁高, 大部份都 靚料 ga. 死..好似係度賣廣告咁款tim, 我間舖係尖咀利時, 唔係旺中,    
等我影咗對鞋放上blog比你 see see 啦!!

Rank: 5Rank: 5


2150
1362#
發表於 07-5-15 19:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

yuetma, 你d 資料好齋全, thanks!

Rank: 5Rank: 5


4403
1363#
發表於 07-5-15 19:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

smalle,

你d 資料好齋全>>    

more for you if you can afford  

ESF summer programme :

香港青年音樂營-日營 organised by 音樂事務處 (cheap & good)

Music Concerts of 香港小交響樂團 《我個名叫麥兜兜?古典音樂小計劃2》 on late July & early Aug is very attractive    

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1364#
發表於 07-5-15 21:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

係呀, 就係有個bk媽咪比左個vip no我用, 不過差1元先夠600.00(我睇中果對係599), 夠600.00就可減150.00啦.
咁旺中你去開邊間買呀? 幾$$ ?
我今日係匯景都買左2件恤衫, 個款幾好親的, 牛仔褲又得, 西褲/裙都得, 一件白色一件灰色!      [quote]
smalle 寫道:
millies, 唔洗card ga, 我見d人就咁up個電話悿倘sales check, 唔係又up過, 咁用朋友tel.number 就ok 啦!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1365#
發表於 07-5-16 09:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

MORNING!!!   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1366#
發表於 07-5-16 09:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

  
smalle 寫道:
死..好似係度賣廣告咁款tim, 我間舖係尖咀利時, 唔係旺中,    
等我影咗對鞋放上blog比你 see see 啦!!

Rank: 5Rank: 5


2150
1367#
發表於 07-5-16 09:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

早晨呀!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1368#
發表於 07-5-16 09:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

嘩 !!  好正     不如你又影張相俾我look look[quote]
come爸嘩 寫道:
我今日係匯景都買左2件恤衫, 個款幾好親的, 牛仔褲又得, 西褲/裙都得, 一件白色一件灰色!     

Rank: 5Rank: 5


2150
1369#
發表於 07-5-16 09:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

ahya, 係我家姐帶我去既, 佢係熟客, 我可幫你問, 我跟住佢行連幾樓都冇留意tim,$259拆咗$230
come爸嘩 寫道:
係呀, 就係有個bk媽咪比左個vip no我用, 不過差1元先夠600.00(我睇中果對係599), 夠600.00就可減150.00啦.
咁旺中你去開邊間買呀? 幾$$ ?
我今日係匯景都買左2件恤衫, 個款幾好親的, 牛仔褲又得, 西褲/裙都得, 一件白色一件灰色!      [quote]
smalle 寫道:
millies, 唔洗card ga, 我見d人就咁up個電話悿倘sales check, 唔係又up過, 咁用朋友tel.number 就ok 啦!!

Rank: 5Rank: 5


2150
1370#
發表於 07-5-16 09:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

yuetma, 夠啦, i can't afford啦, 只係諗住比佢去大力學swim, 今個暑假一定要學識先得.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1371#
發表於 07-5-16 09:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

smalle,  周六吃Lunch ? ( 約12點3-12點半)  or 星期日吃早餐 ? ( 10點)

  

Rank: 5Rank: 5


4210
1372#
發表於 07-5-16 09:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1373#
發表於 07-5-16 09:50 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

smalle,我搽咗你去年送俾我囡的粉女紅甲油, 但只是二日甲頭已脫咗一些油.  是否要再加多層透明油好D.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1374#
發表於 07-5-16 09:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

好呀, 你幫我問下個舖係邊? thank you! 你對鞋有得睇未呀??[quote]
smalle 寫道:
ahya, 係我家姐帶我去既, 佢係熟客, 我可幫你問, 我跟住佢行連幾樓都冇留意tim,$259拆咗$230

Rank: 5Rank: 5


2150
1375#
發表於 07-5-16 09:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

星期日吃早餐  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1376#
發表於 07-5-16 10:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

好呀, 影左我send比你睇睇![quote]
雪文 寫道:
嘩 !!  好正     不如你又影張相俾我look look[quote]

Rank: 5Rank: 5


2150
1377#
發表於 07-5-16 10:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

有啦啱啱upload了
come爸嘩 寫道:
好呀, 你幫我問下個舖係邊? thank you! 你對鞋有得睇未呀??[quote]
smalle 寫道:
ahya, 係我家姐帶我去既, 佢係熟客, 我可幫你問, 我跟住佢行連幾樓都冇留意tim,$259拆咗$230

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1378#
發表於 07-5-16 10:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

我地又"見面"啦!!!   
Jerry豬媽咪 寫道:
morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1379#
發表於 07-5-16 10:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

3吋!     [quote]
smalle 寫道:
有啦啱啱upload了

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1380#
發表於 07-5-16 10:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 25

邊間 ??  你鍾意.  星期日你起得早唔早, 諗諗吓我早D都得, 起身call 你 ??
smalle 寫道:
星期日吃早餐  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖