關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2641
1361#
發表於 07-6-24 23:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
唉...忙咗幾日攪傢俬唔得閒上嚟tim...你地點呀?
睇完你所講我都好驚!學校唔係名校唔重要;呀女成績唔夠叻都唔緊要;最緊要係小朋友嘅品德,萬一學壞咗真係唔知點教番轉頭!
以我自己為例,我唔係覺得男女校唔好,而係我睇到自己個女讀開女校而朋友個女讀男女校,兩者嘅分別係;我個女很懞,服從性高但亦較天真(或者叫做低B小小啦),但朋友個女很小就已經很聰明,老積及咀gel gel! : 所以點解我好希望個女考番原校小學,自私地想其實係唔想佢咁早接觸現實的人生百態。其實,隨著她一路長大,佢已經開始見到好多人好多事which is佢唔明白的:前兩日佢見到某中學的女生穿著超短校裙一邊吸煙及拖著一個沒穿校服的男仔在嬉笑調情,她已在問為什麼校裙可以咁短,姐姐為什麼吸煙(Sorry!我家真的無人吸煙,她可能以為這是十惡不赦!),她男友是不是同學∼為什麼他沒穿校服等等.... 有時真係唔知應該點同佢解釋!

Rank: 4


532
1362#
發表於 07-6-25 11:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

     我女都有唱呢句喎 , 初初聽到都覺得好攪笑 !

  

Rank: 4


988
1363#
發表於 07-6-25 12:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
hayamama

係呀,唔知點解d小朋友講屎講尿好好笑咁
我地一班小朋友等返學時,都聽到佢地講屎尿,我個仔就好似聽到驚世天大既笑話咁,哈哈大笑,我咪同佢講好核凸呀,唔比講.
  

你都要同佢解釋下,著超短校裙又食煙,又同個男仔一齊嬉笑調情,真係好核凸,不過我地都要"睇"同"跟"得好僅,去到反叛期都唔知聽唔聽你話,至驚佢地學壞咗要教返轉頭就好難.其實我咁緊張選小學都係想佢地中學可以選得好,入咗唔好既
中學就真係有震無得瞓,學壞三日,學好三年.  

Rank: 3Rank: 3


280
1364#
發表於 07-6-25 13:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb

sorry ! 我太遲回妳
大力很平 大約$95幾元一堂, 因是我老公付款我沒多理
我只知要交2個月學費為之一個課程.(大約$760左右)

Rank: 5Rank: 5


2641
1365#
發表於 07-6-25 23:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
收到!
但我真係好擔心升上小學後佢會見識到好多以前聞所未聞嘅奇人奇事,有時小朋友可能會把那些駁咀駁舌的同學當成'英雄'人物。畢竟自己都曾經經歷過這階段,其實真係好睇佢自己懂唔懂得'適可而止'。當然,現在我亦無時無刻提醒她去判斷什麼是好及壞,所以她也開始覺得媽媽很煩囉...

係呢,你地叩門有結果未呀?

Rank: 5Rank: 5


4868
1366#
發表於 07-6-26 01:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HIHI~ALL~

你地叩門成功嗎?

Rank: 5Rank: 5


1874
1367#
發表於 07-6-26 11:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Dear All,

上個星期日去參加囡囡同學仔生日會, 啲媽咪話給我聽, 今年囡囡間學校好多人簡咗黃永樹. 咁我覺得奇怪, 問佢 ? 其實天主教同黃永樹都係屬於谷的學校, 點解會咁少人簡天主教, 佢話佢都不淸楚.   

elaineho73,

hehe...., 講起黃永樹你就最淸楚啦.

Rank: 4


532
1368#
發表於 07-6-26 11:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

    唔駛sorry呀 ! 我都有去過大力的web site 睇過 , 不過係九龍灣就唔係岩 , 因為係工人帶的 , 而工人又係新來香港 , 我驚到時佢地迷路 。 anyway , 非常多謝你的意見 !    

Rank: 4


988
1369#
發表於 07-6-26 14:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Rank: 4


988
1370#
發表於 07-6-26 14:12 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

當然會擔心,但都無法,小朋友必經,我地做家長就要留意多些佢平時既行為有無好大既改變,其實你決定咗讀梁未,我做補習既朋友同我講梁既小朋友讀到高年班好多個都好醒目架
所以你都唔洗太擔心,雖然女仔係早熟d,但我覺得女仔都比容易收藏自己既想法,唔一定會講出嚟比你知,有時佢明明係想食,但講出嚟話唔想食,搞到大家唔開心,但其實佢又唔想架,只係想人明白佢,但又唔講出口,所以唔好用教佢既方式,用一d朋友既溝通方法,從宜慢慢去解釋比佢知,
你可以同你女講返你細個既事,{媽咪6歲個年點點點架}
可能佢會聽得入心好多,就唔會覺得你煩.

Rank: 4


988
1371#
發表於 07-6-26 14:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA

我個間好多人選黃xx都係話因為佢有泳池 又話黃x個校外報告好好,同埋唔選天主教,係因為無宗教分驚入唔到,又驚天主教有好多測考.

Rank: 5Rank: 5


2641
1372#
發表於 07-6-26 17:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
其實,我已經無得'簡'。因為原校小學暫時都confirm咗唔收我地 ,但我依然會照做我封Love letter to 校長大人以示誠意。如果幸運的話就梗係最好係開學前或開學後收到通知再收番我地啦...免得將來上到小二時要再考過;我都怕自己無咁好恆心同毅力,而事實上我都覺得梁x華嘅學術水準真係唔差,所以如無任何good news我地都會係梁x華讀架啦!
我地呢個星期六係謝師宴,而下星期又到呀女生日,所以我都忙得不可開交,現在預算會係星期五晚搬過去新屋。跟住25/07嗰week就攞咗大假陪吓呀女,到時睇吓有無時間約埋一齊帯啲細路去會所玩呀!     

Rank: 3Rank: 3


365
1373#
發表於 07-6-26 17:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng..7月3日知呀..希望你成功啦...   

咁我到九月開學先開始打電話去問, 有無家長來跟都會去開放日架, 不如一齊去呀...可以一齊交流下

Rank: 3Rank: 3


365
1374#
發表於 07-6-26 17:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng, 我用跟美康既防脫髮洗頭水同精華都覺得幾好, 你可以試下...^^ 有咩問題可以pm我

你係咪有玩msn ga...比你個email address我呀
方便d傾計

Rank: 3Rank: 3


365
1375#
發表於 07-6-26 17:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02, 你老公係游泳教練咁好呀, 咁佢係咪一對一咁教架, 收幾錢呀, 會去邊個泳池到教架?

Rank: 5Rank: 5


2422
1376#
發表於 07-6-26 19:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

all:

我已經收到通知叩門成功, 我將會7月3日去註冊 .

tracyfo:

send左個msn比你喇, check pm啦.

yeeli:

哈哈...你雖然得一個仔, 但你都好了解女孩子wor , 你所形容女孩子0既特質, 我個女全部都有晒呀 , 問親佢想食乜又話唔知 , 我話食麵, 佢就話唔食 , 再問佢想食乜又話唔知 , 我再話去飲茶, 佢又再話唔鍾意 :evil:, 我再再問佢想食乜, 佢再再同我講唔知    , 通常到左呢個時候我就會      , 咁我就會揀一樣佢最唔鍾意食0既, 等佢下次知驚, 想食乜就出聲
~只要有夢想,凡事可成真~


3143
1377#
發表於 07-6-26 20:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1150
1378#
發表於 07-6-26 20:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng 寫道:
YEELI:

我仲打算問你佢讀邊間小學, 唉...原來係將天.

照咁睇你呢位鄰居小朋友都係響學校到學返來的, 所以小朋友上到小學真係要睇得好緊, 始終d學生都係來自唔同階層0既家庭, 每個家庭0既教育又唔一樣, 都唔知佢地會遇到d乖or唔乖0既. 而我身邊屋企人0既小朋友讀小學就要叻學會改歌詞.


其實我都好擔心呀女升上小學會同咩人玩,因佢O地係唔識分,好似我O地校長所講,現在係TKO既小學都唔差,因間間都想做好,但問題就係身邊你咩人,好似我都識個小朋友係馮晴返小一,但又係佢個同學成日打佢,所以攪到佢媽咪話想同佢轉校,所以我真係希望呀女升小一,會識番D好既同學仔

Rank: 5Rank: 5


1150
1379#
發表於 07-6-26 21:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo 寫道:
yy02, 你老公係游泳教練咁好呀, 咁佢係咪一對一咁教架, 收幾錢呀, 會去邊個泳池到教架?


佢多數係1:1 OR1:2,其實好睇個別小朋友性格而決定,如果小朋友係比較怕醜OR怕水既,甘多個人倍佢會好D,但如果小朋友係比較活躍,最好係1:1,因多個小朋友,佢O地就會掛住玩,同難控制,我老公多數係TKO區教,九龍都有,但相比TKO比較多學生 至於價錢我PM比你呀,因唔方便呢度講

Rank: 5Rank: 5


2641
1380#
發表於 07-6-26 22:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
你開唔開心呀∼終於如願以償考到將天了! 咁你第日咪要搭校車或自送返學囉?嗚...嗚... ~ 仲諗住我地個女可以做同學仔tim...   
不過我地啲女都幾似喎~唔知係咪而家啲小女孩都係咁'柯過'架呢...

喂喂 ~ 究竟仲有邊位嘅小朋友係梁x華小學架???等我都召集吓先
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖