關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1361#
發表於 07-6-27 23:05 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

唔好 住,可能係 thomas 聽錯喎..  
唔知 kitty 知唔知!

Rank: 4


506
1362#
發表於 07-6-27 23:12 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我都係叫我老公聽朝問吓老師放幾點先!穩陣D嘛!

Rank: 5Rank: 5


3218
1363#
發表於 07-6-27 23:20 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我問左kitty拉. 明天係放11:30am, 之後果日(fri)老師話記得放12:30pm.

2fungs 寫道:
唔好 住,可能係 thomas 聽錯喎..  
唔知 kitty 知唔知!

Rank: 5Rank: 5


1178
1364#
發表於 07-6-27 23:21 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Rank: 5Rank: 5


1178
1365#
發表於 07-6-27 23:24 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

又唔知係咩野事/時間,我問佢唔知幾點放校即係幾點接呀,佢話遲少少law,就你啦! 於是我話6點先接,佢問點解咁遲,我咪話因為就我law! :tongue:

原來一場虛驚,累到 alki 比人 真係唔好意思! sorry sorry  

Rank: 5Rank: 5


3218
1366#
發表於 07-6-27 23:27 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

你地估吓fri 會唔會派返d卷. 我好緊張呀! 尤其是中文, 真係想知佢合唔合格?  

Rank: 5Rank: 5


1178
1367#
發表於 07-6-27 23:34 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我諗應該會,d 老師都改得好快下,但maths 就一向慢d,
我唔驚中文 & 常識。雖然大家都話eng 淺,但我最驚... maths 我都驚...

普通話計唔計分??

Rank: 5Rank: 5


3218
1368#
發表於 07-6-27 23:40 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

普通話應該唔計分, 佢只係比ABCD..etc. 如果計的話, 我諗PE,music 都要計分.

Rank: 5Rank: 5


1178
1369#
發表於 07-6-27 23:41 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Rank: 5Rank: 5


1178
1370#
發表於 07-6-27 23:47 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

thomas 係o個種一唔掂就放棄o既人,我驚佢一退步就覺得讀書好難,花咁多時間都係白費,索性放棄。

但普通話唔係學術課,又唔明點解唔計分喎?

Rank: 5Rank: 5


3218
1371#
發表於 07-6-27 23:54 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

唔會! 唔好咁快睇佢咁樣.其實我覺得佢好聰明,比人覺得佢好smart.只係脾氣比較大,同埋係好直果隻.你唔好太擔心拉.

可能一年級唔計住掛!

Rank: 5Rank: 5


1178
1372#
發表於 07-6-28 00:06 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

如果聽日得閒,打去學校問下先!

Rank: 5Rank: 5


1178
1373#
發表於 07-6-28 08:50 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

明天起淨係上中、英、數。

Rank: 5Rank: 5


1178
1374#
發表於 07-6-28 18:54 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

常識一條3分題,是寫拜年恭賀語, thomas 話唔識個 "餘"字, 又唔識個 "利"字,於是寫左 "年年有魚"。

另外有一題問答,唔識寫兩個字,空左。

其它應該識。

Rank: 5Rank: 5


3218
1375#
發表於 07-6-28 20:13 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

唉! 睇嚟我kitty呢科都應該唔合格.
好似寫拜年恭賀語佢寫:快高長大. 都唔知對不對.
xmas 有嘜function, 佢寫: 吃大 (但係唔識寫個餐字).
畫不同日子的月亮變化, 佢又唔係好sure..... 死拉!  

Rank: 5Rank: 5


1178
1376#
發表於 07-6-28 21:30 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

唔駛擔心,因為填充只係一part,其它有答案揀。

快高長大都ok。我比3分!
xmas 要寫2個function喎! kitty 另外一個寫咩?
月亮係初八 & 十五。
好采臨尾知道有呢課,叫thomas 望下先去訓。

Rank: 5Rank: 5


3218
1377#
發表於 07-6-28 21:42 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

月亮果part都應該有一個ok - 八月十五(圓碌碌). 初八應該係一半, 但係佢畫左一隻蕉形. 激死人! xmas 要寫2個function, 佢又話唔記得另外一個寫嘜, 我諗佢第二個都係無寫. 你估下明天會唔會派常識份卷?

Rank: 5Rank: 5


3218
1378#
發表於 07-6-28 21:59 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我都唔敢再問落去, d答案越聽越 ~ 心寒.  

Rank: 5Rank: 5


1178
1379#
發表於 07-6-28 23:27 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

聽日淨係上中英數,我諗唔會派常識,極其量都係中英。
d 小朋友一d都唔緊張,今日全日自由活動.

Rank: 5Rank: 5


1178
1380#
發表於 07-6-29 16:59 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

thomas 考試狀態奇勇 :
CHI : 課文 92
         作文 95
         口試 25
         聆聽 25
         默書 46
ENG : GE 94
          作文 97
          LIST 25
          DICT 50
MATHS : 95
    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖