關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
1361#
發表於 08-6-17 19:04 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-6-14 16:19 發表
悠媽,
支葯水我漏左響阿媽度, 要返阿媽度至搵得番個葯名呀!

你地開始準備做PROFILE未呀? 唔知你地對浸小有無興趣, 佢地627夜晚 & 628下午會有小一簡介意, 如果有興趣, 可以上佢地個網頁, DOWNLOAD份FORM填左FAX番去 ...



我暫時都係對將天有最大興趣.....

Rank: 4


605
1362#
發表於 08-6-18 13:43 |只看該作者
十月媽咪:

多謝你既資料!依間係咪之前你同我講注重小朋友心智發展果間呀?anyway,等我上網瞄瞄先。

cankan

Rank: 4


605
1363#
發表於 08-6-18 13:49 |只看該作者
尋日終於同亞女係南華會報左游水班,左度右度之後,最後選擇既時間係同學校一樣,只不過係自己報名,冇經學校,主要係擔心會滿額,報唔倒,因為今次實在好有決心要俾佢長期學,操番好個身體,好過要佢睇中醫、飲苦茶。

先去左個泳池同更衣室參觀,個感覺都唔錯,似乎都幾乾淨,攪到我自己都心思思想入埋會去游下水。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1364#
發表於 08-6-18 16:25 |只看該作者
cankan,
係呀, 不過你而家搬到老遠, 將來返學都幾辛苦啊!

我仲未曾的起個心肝報泳班呀! 我表弟噚日打畀我, 話佢有個學生跟佢游緊, 但南豐無室內池, 呢輪成日落雨, 游唔到, 問我可唔可以畀個女join埋呢個學生, 響我地會所既室內池游呀, 我仲考慮緊!

原文章由 CanKan 於 08-6-18 13:43 發表
十月媽咪:

多謝你既資料!依間係咪之前你同我講注重小朋友心智發展果間呀?anyway,等我上網瞄瞄先。

cankan

Rank: 3Rank: 3


106
1365#
發表於 08-6-18 17:31 |只看該作者
唔好意思,想請各位媽咪幫手有冇南區(海怡)到蘇浙褓姆車資料?小女將係9月入讀小一,學校俾過舒太電話,但6:40要搭車....你地知唔知有冇另外褓姆車可以查詢?Thanks~

Rank: 4


605
1366#
發表於 08-6-19 14:22 |只看該作者
十月媽咪:

我噚日都傳真左張留位紙啦!係咪唔駛等佢覆,到時照去聽就可以?我選擇左星期六,你選擇左邊日呀?至於將來返學既問題,而家十劃都未有一撇,我幫亞女諗之餘,亦要考慮埋亞仔既安排,到真係既時候先至再度囖!

學游水既野,其實自己人教會唔會難學識 d?

cankan




原文章由 十月媽咪 於 08-6-18 16:25 發表
cankan,
係呀, 不過你而家搬到老遠, 將來返學都幾辛苦啊!

我仲未曾的起個心肝報泳班呀! 我表弟噚日打畀我, 話佢有個學生跟佢游緊, 但南豐無室內池, 呢輪成日落雨, 游唔到, 問我可唔可以畀個女join埋呢個學生, 響我 ...

Rank: 4


605
1367#
發表於 08-6-19 14:29 |只看該作者
鷹女黃:

褓姆車應該得舒太咋!如果你唔想禁早,check 下條路線係點行,睇下可唔可以自己駁車去,不過遇著天氣唔好、或者自己身體唔舒服都幾麻煩。我就見過有家長係用依個方法既!

cankan


原文章由 鷹女黃 於 08-6-18 17:31 發表
唔好意思,想請各位媽咪幫手有冇南區(海怡)到蘇浙褓姆車資料?小女將係9月入讀小一,學校俾過舒太電話,但6:40要搭車....你地知唔知有冇另外褓姆車可以查詢?Thanks~ ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1368#
發表於 08-6-19 14:45 |只看該作者
CANKAN,

係呀, 我都係BOOK左星期六呀, 你會帶埋KELLY去聽TALK嗎? 我地就會帶埋ANSON去, 不過佢九成九到時會瞓著!


原文章由 CanKan 於 08-6-19 14:22 發表
十月媽咪:

我噚日都傳真左張留位紙啦!係咪唔駛等佢覆,到時照去聽就可以?我選擇左星期六,你選擇左邊日呀?至於將來返學既問題,而家十劃都未有一撇,我幫亞女諗之餘,亦要考慮埋亞仔既安排,到真係既時候先至再度囖!

學游水既野,其實 ...

Rank: 4


605
1369#
發表於 08-6-20 19:43 |只看該作者
十月媽咪:

到時可能會放低佢係婆婆度,以免佢阻住我聽資料。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1370#
發表於 08-6-22 14:11 |只看該作者
CANKAN,
或者佢會好似ANSON咁, 未聽就已經瞓著左呢!

其實我都有諗過擺佢響婆婆度先, 唔好阻住我聽野, 但我又想佢趁呢個機會, FEEL下間學校, 以往坐馬鐵就成日都經過, 但佢就未曾真正入去睇過, 我想畀佢知道, 除左蘇小之外, 其他小學究竟係點樣, 希望佢面試嗰陣, 可以用一種期待既心情去應付呀!

原文章由 CanKan 於 08-6-20 19:43 發表
十月媽咪:

到時可能會放低佢係婆婆度,以免佢阻住我聽資料。

cankan

Rank: 4


605
1371#
發表於 08-6-23 13:53 |只看該作者
十月媽咪:

係喎!你講得都有道理,等我度度先!果日姐姐應該放假,我要諗諗點樣安排至得。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1372#
發表於 08-6-23 14:39 |只看該作者
度一度佢啦!

原文章由 CanKan 於 08-6-23 13:53 發表
十月媽咪:

係喎!你講得都有道理,等我度度先!果日姐姐應該放假,我要諗諗點樣安排至得。

cankan

Rank: 4


850
1373#
發表於 08-6-26 22:10 |只看該作者
明天頒獎禮你地去唔去呀.....如果去的話又有帶相機...可唔可以順便幫阿悠影呀....THANKS


阿姑媽應該會去...不過佢無相機

Rank: 5Rank: 5


4411
1374#
發表於 08-6-26 23:07 |只看該作者
悠媽,
聽日我會去呀, 好開心...阿女嗰個係"品學兼優", 希望我無聽錯老師所講啦! 唔知聽日拎到既, 係咪真係呢個獎呢?!

聽日我順便幫你阿悠影番張靚相, 至於頒獎後, 若然響課室再影, 就要拜託CANKAN了!

原文章由 joeytcy 於 08-6-26 22:10 發表
明天頒獎禮你地去唔去呀.....如果去的話又有帶相機...可唔可以順便幫阿悠影呀....THANKS


阿姑媽應該會去...不過佢無相機

Rank: 4


850
1375#
發表於 08-6-27 20:55 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-6-26 23:07 發表
悠媽,
聽日我會去呀, 好開心...阿女嗰個係"品學兼優", 希望我無聽錯老師所講啦! 唔知聽日拎到既, 係咪真係呢個獎呢?!

聽日我順便幫你阿悠影番張靚相, 至於頒獎後, 若然響課室再影, 就要拜託CANKAN了!

...


恭喜ANSON.....品學兼優個名好型仔....大家繼續努力啦....
不過原來姑媽無去到.....其實昨日已經叫埋痳痳去...不過今朝落雨....所以都無黎....好彩阿女話唔緊要....

Rank: 5Rank: 5


4411
1376#
發表於 08-6-28 09:56 |只看該作者
原來個獎盃名叫做 "多元智能一等獎" 呀, 每班三個! 而其他果D係 "多元智能二等獎", 我偷睇到老師張紙仔, 二等獎又細分 "語文能力", 自理能力, 體能之類的, 阿女果班有15個二等獎!

噚日我離遠示意悠悠望住我部相機, 等我幫佢影番張靚相, 點知佢唔肯望, 無計! 同埋頒二等獎果陣, 實在太多家長湧出去幫小朋友影相, 所以我無迫到埋去呀! 唔知CANKAN有無影到悠悠呢?

原文章由 joeytcy 於 08-6-27 20:55 發表


恭喜ANSON.....品學兼優個名好型仔....大家繼續努力啦....
不過原來姑媽無去到.....其實昨日已經叫埋痳痳去...不過今朝落雨....所以都無黎....好彩阿女話唔緊要.... ...

Rank: 4


850
1377#
發表於 08-6-28 18:47 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-6-28 09:56 發表
原來個獎盃名叫做 "多元智能一等獎" 呀, 每班三個! 而其他果D係 "多元智能二等獎", 我偷睇到老師張紙仔, 二等獎又細分 "語文能力", 自理能力, 體能之類的, 阿女果班有15個二等獎!

噚日我離遠示意悠悠望住我部相機,  ...


HIHI

影唔影到無所胃啦...原來姑媽都叫左個同學仔MUMMY幫手...但係有無影到就唔知....
阿悠就係攞二等獎(不過我同老公都覺得甘都有???因之前佢係學校怕玩大風吹..不過可能佢依家克服左...老師送個獎鼓勵佢啦)...不過唔知佢個班有幾多個獎....

Rank: 5Rank: 5


4411
1378#
發表於 08-6-29 07:17 |只看該作者
唔係架, 二等獎係細分唔同既ITEM架, 遲D你收到張獎狀應該會知道架喇, 阿悠雖然怕玩大風吹, 但佢可能響其他方面有突出表現, 所以老師都會畀獎佢架!

我都諗...以前阿女唔肯舉手答問題的, 今年就真係舉多左好多, 唔知係咪咁, 老師都畀個獎佢, 鼓勵下佢呢?!

原文章由 joeytcy 於 08-6-28 18:47 發表


HIHI

影唔影到無所胃啦...原來姑媽都叫左個同學仔MUMMY幫手...但係有無影到就唔知....
阿悠就係攞二等獎(不過我同老公都覺得甘都有???因之前佢係學校怕玩大風吹..不過可能佢依家克服左...老師送個獎鼓勵佢啦)... ...

Rank: 4


605
1379#
發表於 08-7-2 14:44 |只看該作者
joeytcy,

我之前放假,冇上到網,所以冇覆你呀!果日我見唔倒悠悠姑媽,而悠悠企係台上個位置禁啱係我前面,所以我都同佢影左張相呀,不過影我好唔好就唔知啦!因為實在太多人企係我前面,所以我都幫唔倒亞女影相。至於係課室,老師安排左影全體相,我遲下哂俾你呀!

cankan

Rank: 4


605
1380#
發表於 08-7-2 14:51 |只看該作者
十月媽咪:

麥二等獎有細分既咩?我真係唔知喎!老師都冇講。我見倒個獎寫係多元智能,只係覺得好概括,基本上都 get 唔倒係麥,所以當亞女問我既時候,我只可以同佢講話個獎係代表佢上堂有冇聽老師講書、功課做得好唔好、有冇幫同學仔........,當佢話俾其他人聽係咩野獎,就講番我講果堆野囉!

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖