關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
1361#
發表於 06-12-20 22:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


99
1362#
發表於 06-12-20 22:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

多謝B珠Mummy,
因今天的手冊內太多事項,我也吃一驚!又夜放工回家,一看就知道死火,所以上來求救。因手冊就說派咗,但搜書包就冇,都唔知信邊個。
明天個仔話帶書包回校,目的只有1個,就係裝食物喎!真比佢笑死!       

Rank: 4


588
1363#
發表於 06-12-20 22:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


99
1364#
發表於 06-12-20 23:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
Worksheet 1-8是粉紅色的,昨天派的。另cb是指copybook假期後交的功課。

Rank: 4


588
1365#
發表於 06-12-20 23:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1366#
發表於 06-12-20 23:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
各1B班媽咪請幫忙;
你們的子女今天派回的考試溫習作業,有沒有英文的GPB即<Grammar practice>及英文Worksheet有沒有第9-10,因手冊有寫,但卓禧說沒有派。又不知是不是他大懵唔知游咗去邊?如你們的子女已派,我又要跟他回校揾一揾! 唔該!-(  


我都冇GPB, 同埋 worksheet 9-10   
^_^

Rank: 2


99
1367#
發表於 06-12-20 23:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
你啱cb = Learn to write 粉藍色有間線的;
WB =workbook 橙橙地色

Rank: 4


588
1368#
發表於 06-12-20 23:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


99
1369#
發表於 06-12-21 16:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各1B班媽咪;
英文的GPB即<Grammar practice>今天已派回溫習及英文Worksheet是原來沒有第9-10的。  

Rank: 4


554
1370#
發表於 06-12-21 22:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Merry Christmas & Happy New Year to all of Mom.   
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1371#
發表於 06-12-22 01:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Merry Christmas !   

Rank: 3Rank: 3


304
1372#
發表於 06-12-22 10:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear all mother

Merry Christmas        

不過唸起假期要幫個女溫習就   
^_^


710
1373#
發表於 06-12-22 12:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


313
1374#
發表於 06-12-24 15:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Merry Christmas!     

Rank: 2


99
1375#
發表於 06-12-24 20:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Merry Christmas & Happy New Year!

Rank: 3Rank: 3


313
1376#
發表於 06-12-26 22:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear All Mum,

你地開始幫小朋友溫習未呀?  呢幾日掛著周圍去玩, 仲未提起勁去開始溫習.

你地有無D容易上腦的溫習好方法可提供呢? 又點樣開始好呢? 請大家分享吓!

Rank: 2


99
1377#
發表於 06-12-27 21:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy ,

我先幫個仔溫習默書先,因是跟緩急再到輕重。5/1就先中默所以默書先行,但中文字太多,所以先教寫,然後再默。沒有良好方法,又要返工,日頭叫個仔自己溫,晚上再補一補就瞓,教曉他自己自律,再叫工人不准他看太多電視!希望佢自己自發性溫習!

Rank: 3Rank: 3


313
1378#
發表於 06-12-27 22:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

我都有叫個仔日頭自己溫習, 但佢唔會自律, 一定要等我夜晚返屋企同佢一齊溫, 晚上又要做功課, 又要溫習, d時間好唔夠用, 你有無良策令到個仔日頭肯自己溫下書呢?

我自己EQ低, 有時返到屋企見到佢仲未做哂功課或未溫書, 真係火都嚟埋, 周不時都比我打到佢C.   

Rank: 3Rank: 3


304
1379#
發表於 06-12-28 10:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy 寫道:
Mingo,

我都有叫個仔日頭自己溫習, 但佢唔會自律, 一定要等我夜晚返屋企同佢一齊溫, 晚上又要做功課, 又要溫習, d時間好唔夠用, 你有無良策令到個仔日頭肯自己溫下書呢?

我自己EQ低, 有時返到屋企見到佢仲未做哂功課或未溫書, 真係火都嚟埋, 周不時都比我打到佢C.   


B珠Mummy
我同你一樣, 我要係公司打電話比個女, 提佢要做哂我比佢d功課才可以落街買 bread, 佢先至會做, 但係溫書都係要我放工返去同佢一齊溫   
^_^

Rank: 4


588
1380#
發表於 06-12-28 13:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖