關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
1361#
發表於 06-7-5 15:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

午安咁多位.

嘩...anna_gigi, 你d風收得好勁喎....       

Rank: 5Rank: 5


4469
1362#
發表於 06-7-5 15:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下


其實內幕消息係政府要賣地因為收番消防宿舍包括教師中心位置,而家果個位好值錢,其實教師中心裡面D人一早搬走晒好耐,同埋已經裝修左


ANNA
原來係govt的內幕消息, 你人面好廣喎!
我都覺得個塊地皮好值錢, 你睇吉祥大廈都話會賣到15億.
慘喇, 有排都無望

Rank: 5Rank: 5


2769
1363#
發表於 06-7-5 15:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

kam
你同你唔記得囝囝或囡囡買左校服未呀,你有冇聽過d人唔響學校指定商號買校服而出去馬寶道買,記住唔好去,因為出面係冒牌,到時再要買過就破費

Rank: 5Rank: 5


4469
1364#
發表於 06-7-5 15:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

你同你唔記得囝囝或囡囡買左校服未呀,你有冇聽過d人唔響學校指定商號買校服而出去馬寶道買,記住唔好去,因為出面係冒牌,到時再要買過就破費


anna
多謝提醒!
我係學校一條龍乜都攪掂, 費事麻煩了.  d 人講馬寶道個d colour 有d 唔同. 你邊班呀...  B!

Rank: 5Rank: 5


2769
1365#
發表於 06-7-5 16:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

kam
我個囡係全校最尾果班最尾果個既係D,係台上講話既江老師就係我個仔以前班主任,佢好好人架,遇到佢做班主任就好啦
anna
多謝提醒!
我係學校一條龍乜都攪掂, 費事麻煩了.  d 人講馬寶道個d colour 有d 唔同. 你邊班呀...  B!

Rank: 5Rank: 5


1245
1366#
發表於 06-7-5 17:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

WOW ~~~ anna_gigi 真係lucky
咁快就與到同學仔,唔知我同ckckcktina個囡囡出年
會唔會有機會做同學仔呢 ~~   
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11823
1367#
發表於 06-7-6 00:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi,

各位好 ! 我都住係14網區既, 我囝囝而家歲半, 準備報讀明年N1, 請問有冇好既幼稚園介紹 ?

我先前去過幾間幼稚園做實地考察, 感覺上北角民生, 衛理堂, 聖彼得堂都幾好, 但唔係好清楚佢地既課程係深彧淺 有冇媽咪既小朋友讀過比下意見 ?  聽朋友講北角明慧好, 係咪真嫁 ? 仲有銅鑼灣靈糧堂係咪都 o.k. ? 唔該 !

我知小學派位係  lucky draw, 但係唔係有o的幼稚園同某小學有"關係", 叩門比較容易(因有幼稚園老師同我講) ?  我係新手媽咪, 所以比較多問題.....    

Rank: 5Rank: 5


1874
1368#
發表於 06-7-6 09:46 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我想問下如果我第一round選循道, 但係我得最基本15分, 會不會機會好微呢?

Rank: 5Rank: 5


2238
1369#
發表於 06-7-6 10:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊, 咁多位

Snoopy211,

我細女遲你仔一個月出世, 如果相比你講既幾間幼稚園, 我本人覺得靈糧堂幾好架. but我女都唔會去讀n1, 因為會等佢大個d讀返家姐間幼稚園, han返d錢麻..      

Rank: 5Rank: 5


4469
1370#
發表於 06-7-6 11:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Snoopy211
有o的幼稚園同某小學有"關係", 叩門比較容易! suggest 衛理, 我個女都係由N1 開始讀. 叩 衛理 OR 循道較易!  靈糧堂 跟衛理堂的教學方式差不多. 但佢係CWB, 衛理北角我方便D. 若果你係衛理讀到K2, 一定要入佢地個歌詠團, 大把機會出去公開比賽架.

Rank: 5Rank: 5


4469
1371#
發表於 06-7-6 11:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我想問下如果我第一round選循道, 但係我得最基本15分, 會不會機會好微呢?


15分第一round循道, 循道(上午)會比較難D 既, 因為都好多人抽,都係玩抽獎咋. 或者下午會易D.

Rank: 5Rank: 5


4469
1372#
發表於 06-7-6 11:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我個囡係全校最尾果班最尾果個既係D,係台上講話既江老師就係我個仔以前班主任,佢好好人架,遇到佢做班主任就好啦


ANNA
你個女都好好彩喎.... 最尾果班最尾果個號碼! 我個女都有個幼稚園同學入左D.  

Rank: 5Rank: 5


2769
1373#
發表於 06-7-6 11:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

kam
本身囡囡同學想讀上午校,當第1round得15分,入紙時校務處d人同佢講而家上午校好多人,叫佢不如轉下午校橫掂第日讀多一年都轉全日囉,佢終於揀左下午校,點知比佢抽到,但而家收壞消息轉唔到全日真係激死佢
kam 寫道:
[quote]我想問下如果我第一round選循道, 但係我得最基本15分, 會不會機會好微呢?


15分第一round循道, 循道(上午)會比較難D 既, 因為都好多人抽,都係玩抽獎咋. 或者下午會易D.[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1874
1374#
發表於 06-7-6 11:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

kam,

多謝你的回覆.

咁係不係如果我淨係得基本15分, 應該抽啲無宗教信仰背景的學校會易啲呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1375#
發表於 06-7-6 11:39 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

嘩乜咁架,下午校walk-in都收啦,駛乜side左個機會呀咁.....

anna_gigi 寫道:
kam
本身囡囡同學想讀上午校,當第1round得15分,入紙時校務處d人同佢講而家上午校好多人,叫佢不如轉下午校橫掂第日讀多一年都轉全日囉,佢終於揀左下午校,點知比佢抽到,但而家收壞消息轉唔到全日真係激死佢 [quote]
kam 寫道:
[quote]我想問下如果我第一round選循道, 但係我得最基本15分, 會不會機會好微呢?


15分第一round循道, 循道(上午)會比較難D 既, 因為都好多人抽,都係玩抽獎咋. 或者下午會易D.[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


1874
1376#
發表於 06-7-6 11:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy,

walk-in都入到.

其實我都不知邊間好, 無咩IDEA, 你地可不可以給啲意見呀?

Rank: 5Rank: 5


2238
1377#
發表於 06-7-6 14:28 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy,

循道下午班walk-in都收咩? 咁易咩?    

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1378#
發表於 06-7-6 14:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

總之開左學都有位啦
ckckcktina 寫道:
Sindy,

循道下午班walk-in都收咩? 咁易咩?    

Rank: 5Rank: 5


4469
1379#
發表於 06-7-6 14:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

循道下午班walk-in都收咩? 咁易咩?


下午班walk-in相信係得既,包括衛理下午都易入, 時間不好,  真係冇乜人鍾意謮下午架!  我見循下都係得3班咋!

Rank: 3Rank: 3


133
1380#
發表於 06-7-6 15:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

讀下午班都唔係問題,最主要是循道下午班成績麻麻地.而循遁上午係好好多.
而衛理下午班話哂成績同上午班差不多. (個校長講)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖