關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 備戰大學 仔女經<<Part 33>> 之.........戰戰兢兢步入新高中 ...
樓主: sorlo
go

仔女經<<Part 33>> 之.........戰戰兢兢步入新高中 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4467
1361#
發表於 09-8-4 14:50 |只看該作者
勞煩晒你呀
原帖由 2bzmummy 於 09-8-4 14:12 發表
聚會訂左呢度

http://www.wukong.com.hk/

用 2B 大姓訂檯,到時見

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20633
1362#
發表於 09-8-4 15:05 |只看該作者
原帖由 smum 於 09-8-4 14:49 發表
2b

下次叫埋我呀嗎:happy: :happy:


smum

我班同事好大食架 ...........

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20633
1363#
發表於 09-8-4 21:03 |只看該作者
9:45 或之前會掛 8 號風球,記得早 D 上床,聽朝要一早起身返工架 .....

Rank: 3Rank: 3


176
1364#
發表於 09-8-4 23:12 |只看該作者
太后,聽你話.
陪細L睇完criminal mind就去瞓......
今年是興在晚上才打風,等一班懶虫無得偷懶.



原帖由 2bzmummy 於 09-8-4 21:03 發表
9:45 或之前會掛 8 號風球,記得早 D 上床,聽朝要一早起身返工架 .....

Rank: 3Rank: 3


176
1365#
發表於 09-8-4 23:15 |只看該作者
太后,風力發電....我都想.因全動物園係一個戶口計,所以住親係度都無囉


原帖由 2bzmummy 於 09-8-4 08:23 發表


早晨

外頭風雨無常,倍覺室內的安穩

Lmum

點解有人會無電費補貼既咩 ? 唔通您用風力發電 ?

Rank: 5Rank: 5


4467
1366#
發表於 09-8-5 08:15 |只看該作者
good morning

2b

我一早返咗工啦
原帖由 2bzmummy 於 09-8-4 21:03 發表
9:45 或之前會掛 8 號風球,記得早 D 上床,聽朝要一早起身返工架 .....

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20633
1367#
發表於 09-8-5 08:30 |只看該作者
原帖由 Lmum 於 09-8-4 23:15 發表
太后,風力發電....我都想.因全動物園係一個戶口計,所以住親係度都無囉


早晨 無風無雨之下返到公司 , 唔多覺有打過風添

Lmum

一個戶口計 ?咁係咪按獸籠大小平分電費呀 ?

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20633
1368#
發表於 09-8-5 08:31 |只看該作者
原帖由 smum 於 09-8-5 08:15 發表
good morning

2b

我一早返咗工啦


smum

我都不比您遲啊

Rank: 6Rank: 6


6260
1369#
發表於 09-8-5 08:34 |只看該作者
早晨!
[img align=right]http://xs511.xs.to/xs511/07021/dance009d23t.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


6260
1370#
發表於 09-8-5 08:37 |只看該作者
太后,

隻天鵝番返落海, 分分鐘游返0黎香港0架,
千祁唔好掉以輕心!


原帖由 2bzmummy 於 09-8-4 08:50 發表


46

咪咁先得架,係又鬧,唔係又鬧,咁自己都唔會開心啦。。。。
今朝見到路線圖,又拐左彎啦,呢個熱帶風暴比較迂迴 ....
[img align=right]http://xs511.xs.to/xs511/07021/dance009d23t.gif[/img]

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20633
1371#
發表於 09-8-5 08:40 |只看該作者
原帖由 正46 於 09-8-5 08:37 發表
太后,

隻天鵝番返落海, 分分鐘游返0黎香港0架,
千祁唔好掉以輕心!


46

有可能影響都應該會係廣東一帶咯,今朝聽報告講,有機會會形成雙颱風效應

Rank: 6Rank: 6


6260
1372#
發表於 09-8-5 08:44 |只看該作者
香港人, 唔好咁勞氣啦...
你 HB 做生意都知啦, 請得人多成本大唔緊要, 最緊要多客, 外賣服務依0架0野擺明係做樣多過實際0架啦, 一年可能得幾日多 Order, 唔通請隊兵服待太后你一個咩.
麥記標榜即製咪係 Cut 人0既一種表現0羅.


原帖由 2bzmummy 於 09-8-4 08:53 發表


46

俾您見到都把火呀,送到黎,check 下張單,竟然係 14:53 收到 order,16:14 先落單,16:35 送到,聽送貨位朋友講,櫃面好多單喎,多到連電話承諾 90 分鐘內到都做唔到呀 我未試過食麥當當薯條林到咁既 ..... ...
[img align=right]http://xs511.xs.to/xs511/07021/dance009d23t.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


6260
1373#
發表於 09-8-5 08:50 |只看該作者
格格,

你就正中香港人啦, 凡事投訴問責,
最終其實就只會將香港趕入未路,
因為人人驚上身, 個個驚問責,
造成事事算過度過先做,
無人肯成擔,個個變晒A字膊.


原帖由 alicetong 於 09-8-4 09:17 發表
太后
既然有承諾90分鐘  係我就唔比錢啦  ,
抵打0既應該係排單接order 0個個
送貨0個個就實做箭靶囉
[img align=right]http://xs511.xs.to/xs511/07021/dance009d23t.gif[/img]

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20633
1374#
發表於 09-8-5 08:52 |只看該作者
原帖由 正46 於 09-8-5 08:44 發表
香港人, 唔好咁勞氣啦...
你 HB 做生意都知啦, 請得人多成本大唔緊要, 最緊要多客, 外賣服務依0架0野擺明係做樣多過實際0架啦, 一年可能得幾日多 Order, 唔通請隊兵服待太后你一個咩.
麥記標榜即製咪係 Cut 人0既一 ...


46

我都係呻下咁 je,我最後咪一樣收貨兼夾俾埋貼士位送貨哥哥

Rank: 6Rank: 6


6260
1375#
發表於 09-8-5 08:54 |只看該作者
首宗 BK 車震事件........


原帖由 2bzmummy 於 09-8-4 10:13 發表


長老

傻啦,梗係留係車度 ........ 士 V 士 V 先啦
[img align=right]http://xs511.xs.to/xs511/07021/dance009d23t.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


6260
1376#
發表於 09-8-5 08:56 |只看該作者
太后,

咁揚, 你唔驚我伏你地, 點你相呀?


原帖由 2bzmummy 於 09-8-4 14:12 發表
聚會訂左呢度

http://www.wukong.com.hk/

用 2B 大姓訂檯,到時見
[img align=right]http://xs511.xs.to/xs511/07021/dance009d23t.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


6260
1377#
發表於 09-8-5 08:58 |只看該作者
GOOD!

對事唔對人, 抵贊!


原帖由 2bzmummy 於 09-8-5 08:52 發表


46

我都係呻下咁 je,我最後咪一樣收貨兼夾俾埋貼士位送貨哥哥
[img align=right]http://xs511.xs.to/xs511/07021/dance009d23t.gif[/img]

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20633
1378#
發表於 09-8-5 09:08 |只看該作者
原帖由 正46 於 09-8-5 08:56 發表
太后,

咁揚, 你唔驚我伏你地, 點你相呀?


46

我好驚架,有本事咪黎囉

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20633
1379#
發表於 09-8-5 09:10 |只看該作者
原帖由 正46 於 09-8-5 08:58 發表
GOOD!

對事唔對人, 抵贊!


哎呀,46 讚我呀,開心死囉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12288
1380#
發表於 09-8-5 09:16 |只看該作者
大家早晨好

今朝5點HB出門口時已單聲俾我知三號風球, 所以我咪繼續大'覺'瞓, 抖足精神湊仔返學兼返工
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖