關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1361#
發表於 08-5-27 12:13 |只看該作者
電hair要睇個c fu 好唔好, 我都試過only 2 side ok, 後面直到c.

but 你e+都ok 呀, 你搽少少 mouse or jel, 摷鬆佢會唔會好d???
原文章由 lky2008 於 08-5-27 12:05 發表
come come:

星期5個晚,你未到之前,同美人和fun fun傾左2句,攪到我心癢癢咁想係6/6整colour時電捲埋D hair,你點睇呢?我係驚會好C9咋,但覺得而家直左DD,唔係幾靚。 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
1362#
發表於 08-5-27 12:16 |只看該作者
美人

咁你唔好咁早出糧比佢啦, 一於 last day 先比$$佢啦~  慎防佢提早走左去, &最好叫agent或自己搵人送佢去機場,睇埋佢入閘~

原文章由 ccbeauty 於 08-5-27 12:10 PM 發表
Part 2
佢又話日日都唔開心, 瞓得唔好, 佢family都好worry, 我話this is your problems and all the problems were caused by you. You don’t need to tell me. 跟住又話佢唔會理封resign letter 寫住june 5係last  ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1363#
發表於 08-5-27 12:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 12:09 發表
ky: 你而家個長度再整捲埋D hair, 好危險喎~~~~一係就好型, 一係就好c奶, 我有朋友就係後者..... 不過佢仲短你少少!!!!

我就係覺得dangerous,其實我最初係想剪得個尾圓圓彎入去的(少少BOB個隻),但剪左出來,一D都唔彎。我覺得唔好睇囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1364#
發表於 08-5-27 12:18 |只看該作者
c pk又食左我個post!!


cc: 你仲要對住隻cheap bun成個星期, 真係血都嘔埋!!!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1365#
發表於 08-5-27 12:18 |只看該作者
唔去啦, 趕唔切攞台証, 而家應該去馬交算數啦....

原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:57 發表
jerry媽: 咁你而家仲去唔去台灣呀??????

同老公去邊度happy?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1366#
發表於 08-5-27 12:20 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-27 12:16 發表

我就係覺得dangerous,其實我最初係想剪得個尾圓圓彎入去的(少少BOB個隻),但剪左出來,一D都唔彎。我覺得唔好睇囉!

我明你意思, 但你之前做過負里子, 後面一定係"直巴甩"架喎!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1367#
發表於 08-5-27 12:21 |只看該作者
去吃飯啦, 一陣再傾

Rank: 8Rank: 8


17269
1368#
發表於 08-5-27 12:22 |只看該作者
美人:

你隻衰BUN真係麻煩喎!日日都UP野!

我個hair>>個晚聽你地講,攪到我想整curly hair。同埋我個衰樣襯curly hair都OK架!係驚攪到C9。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1369#
發表於 08-5-27 12:24 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-5-27 12:18 發表
唔去啦, 趕唔切攞台証, 而家應該去馬交算數啦....

幾號出發呀??????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1370#
發表於 08-5-27 12:24 |只看該作者
fun fun:

Nice Claup我好少啱架!一來貴,二來D size唔啱我。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1371#
發表於 08-5-27 12:26 |只看該作者
我june 1 要出糧ga bor, 唔出俾佢得唔得ga???
原文章由 多利是 於 08-5-27 12:16 發表
美人

咁你唔好咁早出糧比佢啦, 一於 last day 先比$$佢啦~  慎防佢提早走左去, &最好叫agent或自己搵人送佢去機場,睇埋佢入閘~


Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1372#
發表於 08-5-27 12:32 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-27 12:26 發表
我june 1 要出糧ga bor, 唔出俾佢得唔得ga???

勞工法例係有7日糧期(我唔知請bun係唔係一樣), 你可以佢last day你先出糧比佢.....:;pppp:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1373#
發表於 08-5-27 12:33 |只看該作者
多, 我係iloveim 成功login, 你見唔見到我

Rank: 6Rank: 6


8125
1374#
發表於 08-5-27 12:35 |只看該作者
有5天時間走棧的~ so latest pay date 6 June 08

原文章由 ccbeauty 於 08-5-27 12:26 PM 發表
我june 1 要出糧ga bor, 唔出俾佢得唔得ga???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1375#
發表於 08-5-27 12:39 |只看該作者
成朝雪同hoganma仲未蒲頭嘅!?!?!??!??!

Rank: 6Rank: 6


8125
1376#
發表於 08-5-27 12:40 |只看該作者
agree...唔好益佢 :;pppp: :;pppp: :;pppp:

原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 12:32 PM 發表

勞工法例係有7日糧期(我唔知請bun係唔係一樣), 你可以佢last day你先出糧比佢.....:;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1377#
發表於 08-5-27 12:44 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-27 12:40 發表
agree...唔好益佢 :;pppp: :;pppp: :;pppp:

我公司就有3日糧期, 之前我問mpf的條款, 最多係有7日糧期架!!!
一於5/6先比票隻cheap bun都仲得呀!!!:;pppp: :;pppp: :;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1378#
發表於 08-5-27 13:10 |只看該作者
買完飯返黎啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1379#
發表於 08-5-27 13:18 |只看該作者
I'm here. 成朝上唔到bk ar, 又要教個summer job做野, 最憎教人

come, pedder red邊對鞋? 我早2日都有去睇wor, hang seng card部份鞋款有折wor

原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 13:10 發表
買完飯返黎啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1380#
發表於 08-5-27 13:20 |只看該作者
Part 3
跟住又話要改ticket, 我話已出咗, 冇得改. 佢話佢唔係改date, only 改time, o 唔ok? 我話你咪自己pay 去改lor, 我當初俾 itinerary 你check 時, 你sign 咗confirm ok, 我先出ticket gab bor. 佢又話亞muk muk 同佢講helper 有right 去request 時間, 我話總知我俾ticket 你返到bun bun 國就ok ga la, 你always 信你d muk muk, 你唔好問我嘢la, it’s no meaning to talk with you.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖