關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1361#
發表於 08-1-24 17:01 |只看該作者
我聽人講最高息果時係p+1x利,d人叫苦連天


原文章由 多利是 於 08-1-24 16:55 發表
我比佢嚇到 銀行話好似未試過咁既case, 不過佢地話會計返30日既息率average返個rate出來wor, 因為我地係1個月供1次款, 但都1x利啦 正常 hibor 係應該幾利架咋 8- ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1362#
發表於 08-1-24 17:01 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-1-24 16:53 發表
我老公得8歲他老豆就冇理他...我老公自已一個人住係木屋,他老豆就返鄉下因為再娶左個老婆。所以我老公話8歲已經跟隔離d師奶去拿d衫返來剪線頭。他阿媽在他4歲就冇聯絡...老豆又幾個月才返香港一次。

...

8歲, 即係而家我女再大dd咋喎, 乜你老爺咁乞xx架!!!:tongue:

Rank: 6Rank: 6


6601
1363#
發表於 08-1-24 17:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:59 發表

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: 希望無事!!!

我要星期1去get referral 去專科睇睇:cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1364#
發表於 08-1-24 17:03 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:59 發表
我果時p係5利,真係最底架啦重要p-2.775=2.225
仲有回饋左$16000比番我呀

我果時係p-2.375咋:tongue: , 都有11000回饋返, 仲有政府賠償果筆$$

Rank: 8Rank: 8


17382
1365#
發表於 08-1-24 17:04 |只看該作者
e+得番11-12度

Rank: 8Rank: 8


17382
1366#
發表於 08-1-24 17:05 |只看該作者
睇左聽下醫生講咩先,唔好太擔心住

原文章由 KY2004 於 08-1-24 17:02 發表

我要星期1去get referral 去專科睇睇:cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1367#
發表於 08-1-24 17:05 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 17:02 發表

我要星期1去get referral 去專科睇睇:cry: :cry:

病向淺中醫, 希望無事!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1368#
發表於 08-1-24 17:06 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:04 發表
e+得番11-12度

我今日穿左樽嶺+厚褸+頸巾!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1369#
發表於 08-1-24 17:06 |只看該作者
你而家p-??, 我p-2.8
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:03 發表

我果時係p-2.375咋:tongue: , 都有11000回饋返, 仲有政府賠償果筆$$

Rank: 8Rank: 8


17382
1370#
發表於 08-1-24 17:07 |只看該作者
我果時係最底架啦,如果當年我肯比擔保人佢地既話仲底呀

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:03 發表

我果時係p-2.375咋:tongue: , 都有11000回饋返, 仲有政府賠償果筆$$

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1371#
發表於 08-1-24 17:08 |只看該作者
( 一陣又Del)

原文章由 KY2004 於 08-1-24 17:02 發表

我要星期1去get referral 去專科睇睇:cry: :cry:

[ 本文章最後由 雪文 於 08-1-24 17:10 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1150
1372#
發表於 08-1-24 17:08 |只看該作者
因為那次騙我老公裝修再迫他走件事...我老公都好唔開心之後冇再同他d聯絡,所以由我d結婚到我生咩仔都冇再聯絡。
我老公話唔想他老豆難做人夾住做中間,他老豆架老婆唔想他d兩父子聯絡,可能驚萬一我老爺過身後她(兩個好像差20多歲)咩都拿唔到,她生左5個都係女。

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:01 發表

8歲, 即係而家我女再大dd咋喎, 乜你老爺咁乞xx架!!!:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1373#
發表於 08-1-24 17:09 |只看該作者
你梗係底啦你係專業人事ma,我呢d2打6有bank受我我都執到啦


原文章由 hoganmama 於 08-1-24 17:06 發表
你而家p-??, 我p-2.8

Rank: 5Rank: 5


2967
1374#
發表於 08-1-24 17:10 |只看該作者
ky, 冇事gei, 我上次都嚇餐c, 2nd 個doctor 話我之前果pk doctor 講d 嘢係度嚇得鬼, 佢即刻幫我做utrasound check, 都唔係好serious, 只要食藥就得, 連覆診都唔駛.

要唔要介紹我果個俾你呀??
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:54 發表
上次cy睇完醫生個c人醫生又係咁講,點知睇第2個又唔洗,你問下cy佢可以幫你分析到
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1375#
發表於 08-1-24 17:10 |只看該作者
我就底衫+超溥外衣+厚褸only

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:06 發表

我今日穿左樽嶺+厚褸+頸巾!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1376#
發表於 08-1-24 17:12 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 17:06 發表
你而家p-??, 我p-2.8

我之前打電話/信要求減息, 間死boc話我loan少唔肯減比我呀!!!
我計過轉去第2間分分手續費都係返到, 算吧啦!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1377#
發表於 08-1-24 17:12 |只看該作者
咁你老公都好x氣,唔好理佢地啦話之佢地啦,有野都唔好煩你地就得啦


原文章由 phoebecyl 於 08-1-24 17:08 發表
因為那次騙我老公裝修再迫他走件事...我老公都好唔開心之後冇再同他d聯絡,所以由我d結婚到我生咩仔都冇再聯絡。
我老公話唔想他老豆難做人夾住做中間,他老豆架老婆唔想他d兩父子聯絡,可能驚萬一我老爺過身後她(兩個好像差20多歲) ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1378#
發表於 08-1-24 17:12 |只看該作者
我邊係professional ar, 咪玩la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:09 發表
你梗係底啦你係專業人事ma,我呢d2打6有bank受我我都執到啦

Rank: 5Rank: 5


1150
1379#
發表於 08-1-24 17:14 |只看該作者
我得p-2.5...買樓时指定要用恒生才有9%樓價回贈。那時出面銀行最少好像做p-2.75到p-3。
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 17:09 發表
你梗係底啦你係專業人事ma,我呢d2打6有bank受我我都執到啦

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 08-1-24 17:16 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1380#
發表於 08-1-24 17:15 |只看該作者
盡量都唔好轉啦,減得果dd但又要比佢地鎖3-2-1年:tongue: 如果樓價岩想賣就煩啦要比佢地罰息:tongue: :tongue:

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 17:12 發表

我之前打電話/信要求減息, 間死boc話我loan少唔肯減比我呀!!!
我計過轉去第2間分分手續費都係返到, 算吧啦!!!!
‹ 上一主題|下一主題