關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1361#
發表於 08-1-19 12:17 |只看該作者
cy答左你lai 咩???
原文章由 雪文 於 08-1-19 12:10 發表
Hoganma : 仲未收到你的PM加

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1362#
發表於 08-1-19 12:18 |只看該作者
睇唔到 ??
麻煩yanma話你睇, 我要閃啦, 同仔開始温書.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-19 12:15 發表

我係公司唔可以dl野, 係乜野來呀?????


yan02: 下次預埋我丫!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1363#
發表於 08-1-19 12:19 |只看該作者
大家會唔會睇"長江七號"呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1364#
發表於 08-1-19 12:20 |只看該作者
我會日日追你煩住你加, 你唔荅我.
( CY最夠朋友, 佢荅咗我啦)

原文章由 hoganmama 於 08-1-19 12:17 發表
收數gar你, 追得咁緊

我留番個幻想空間比你麻   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1365#
發表於 08-1-19 12:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-19 12:17 發表
cy答左你lai 咩???

尋日cy晨早閃左, 點會答雪文丫!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1366#
發表於 08-1-19 12:21 |只看該作者
仲有你呀comecome

仲仲有個多多

原文章由 come爸嘩 於 08-1-19 12:20 發表

尋日cy晨早閃左, 點會答雪文丫!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1367#
發表於 08-1-19 12:23 |只看該作者
我尋日同多打牌, 佢話答左你gor wor, then佢delete左, 你無睇到咩
原文章由 雪文 於 08-1-19 12:21 發表
仲有你呀comecome

仲仲有個多多

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1368#
發表於 08-1-19 12:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-19 12:21 發表
仲有你呀comecome

尋日你地講緊lee個話題時我都唔係度, 又睇唔返你地嘅答案.....:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1369#
發表於 08-1-19 12:23 |只看該作者
我又無睇到呀

原文章由 hoganmama 於 08-1-19 12:23 發表
我尋日同多打牌, 佢話答左你gor wor, then佢delete左, 你無睇到咩  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1370#
發表於 08-1-19 12:25 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-19 12:23 發表
我又無睇到呀

e???? 我都睇唔倒喎?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1371#
發表於 08-1-19 12:26 |只看該作者
Hoganma, 今日下午可能我都上來你屋企參觀下, 可以嗎 ??

我未确定, 要安排下時間同埋CY話會攞cake來油塘俾我試吓

Rank: 5Rank: 5


3104
1372#
發表於 08-1-19 12:26 |只看該作者
come come :

我都參加,一起去囉.去香薰園,有燒烤,抽獎,遊戲等..家屬 70元正,
雪文都去,仲有沒人有與趣去 ? 快報名.

原文章由 雪文 於 08-1-19 12:08 發表
各位 : 有無興趣一齊去玩 ( special Come come)

http://195ekg.org/main/notice/195-g298.pdf

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1373#
發表於 08-1-19 12:26 |只看該作者
雪文: 我今晚5-6點上cy home食旦糕喎, 你點呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1374#
發表於 08-1-19 12:27 |只看該作者
2月23日下午2點半-10點半.

come,來啦............... 去粉x

原文章由 yan02 於 08-1-19 12:26 發表
come come :

我都參加,一起去囉.去香薰園,有燒烤,抽獎,遊戲等..家屬 70元正,
雪文都去,仲有沒人有與趣去 ? 快報名.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1375#
發表於 08-1-19 12:28 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 08-1-19 12:25 發表

e???? 我都睇唔倒喎?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1376#
發表於 08-1-19 12:28 |只看該作者
我都無睇到gar, 佢尋日自己講gei, 但我無問佢個answer

jerry媽同katiema, 問我地條question係咩, 我地好口密, 無爆到gar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-19 12:25 發表

e???? 我都睇唔倒喎?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1377#
發表於 08-1-19 12:29 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-1-19 12:26 發表
come come :

我都參加,一起去囉.去香薰園,有燒烤,抽獎,遊戲等..家屬 70元正,
雪文都去,仲有沒人有與趣去 ? 快報名.

yan: 係咪你地童軍攪果d呀?  我未開黎睇, 公司部腦上次比我攪到中晒毒, 我唔再敢係公司down load野來睇啦, 今晚返屋企開黎睇睇先, 日期係幾時呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1378#
發表於 08-1-19 12:29 |只看該作者
好ar, 叫埋cy上黎lor

比d 意見都好ar
原文章由 雪文 於 08-1-19 12:26 發表
Hoganma, 今日下午可能我都上來你屋企參觀下, 可以嗎 ??

我未确定, 要安排下時間同埋CY話會攞cake來油塘俾我試吓

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1379#
發表於 08-1-19 12:29 |只看該作者
佢話攞來油塘俾我.
come,童軍個到, 2月2日前復我, 個日要俾錢報名


原文章由 come爸嘩 於 08-1-19 12:26 發表
雪文: 我今晚5-6點上cy home食旦糕喎, 你點呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1380#
發表於 08-1-19 12:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-19 12:27 發表
2月23日下午2點半-10點半.

come,來啦............... 去粉x

下午2點半, 我ok, 同我報2個丫!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-19 12:32 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖