- 在線時間
- 1153 小時
- 最後登錄
- 22-4-15
- 國民生產力
- 1061
- 附加生產力
- 62
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 16259
- 主題
- 16
- 精華
- 0
- 積分
- 17382
- UID
- 103843
 
|
講開執屋,你地幾時開始執啊??!!我就19號執,另外call左2個家務助理一齊做
原文章由 雪文 於 08-1-4 14:51 發表 
Funfun,我屋企好似有麻將, 但無枱.
打邊爐我怕唔夠坐, 我屋企張枱只可坐8個人.
如你一家幾口來都OK.
2月2日應該無問題, 我只是擔心我屋企太亂, 因我只是expect 4,5號留係屋企執屋, 所以 ... |
|