關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1361#
發表於 07-10-23 16:21 |只看該作者
第3頁第55個post

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1362#
發表於 07-10-23 16:27 |只看該作者
我女第一次評估~~全部考拚音的聽, 寫, 另外仲有閱讀理解.
老師讀一個字出黎, 如"爸"字, 咁你就要寫出pa(唔知我有無記錯)+ 第幾個聲調. 所以到現時為止, 我女仲未用本中文書(本生教育)
好似唔係你所講的啟思中文書, 課本上無拚音架!!!
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 16:03 硐表

我想問下, 妳地學校考中文時需要背默課文嗎 ? 英文呢 ?
平時都轉左普通話上堂, 即係普通話與中文合併一齊考了喎.
記得好似妳地都是用啟思的中文書, 係唔係呀 ? 課本上有拼音嗎 ?

數學已教到乘數呀 ? 兩個月唔 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1363#
發表於 07-10-23 16:29 |只看該作者
等收工

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1364#
發表於 07-10-23 16:32 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-23 16:29 硐表
等收工


me too, 一路食蝦條一路等........wait wait......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1365#
發表於 07-10-23 16:35 |只看該作者
張相我睇左, 係咪就係lee2個人唔出糧比人呀????????????

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 16:21 硐表
第3頁第55個post

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1366#
發表於 07-10-23 16:35 |只看該作者
嘩, 我仲一頁頁係到睇, 你咁快手

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 16:21 硐表
第3頁第55個post

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1367#
發表於 07-10-23 16:38 |只看該作者
我唔敢再食ar, 我要keep住驚肥番
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 16:32 硐表


me too, 一路食蝦條一路等........wait wait......

Rank: 4


679
1368#
發表於 07-10-23 16:39 |只看該作者
金麗d功課都ok,唔係好多,亞仔好小投訴
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 14:49 硐表
我buy多功課的,但當然唔好話多到離譜啦
另外都好睇你想小朋友第時讀d咩學校囉,如傳統小學就一定辛苦d所以基礎相對要好,活動教學會輕鬆d但上到高年級一樣係要谷


...

Rank: 6Rank: 6


8953
1369#
發表於 07-10-23 16:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 16:27 硐表
我女第一次評估~~全部考拚音的聽, 寫, 另外仲有閱讀理解.
老師讀一個字出黎, 如"爸"字, 咁你就要寫出pa(唔知我有無記錯)+ 第幾個聲調. 所以到現時為止, 我女仲未用本中文書(本生教育)
好似唔係你所講的啟思中文書,  ...

己經要自已寫拚音啦 ?   即係聲/韻母都教晒啦.
爸--- ba(4)

oh, 係我記錯左. 唔記得邊個係啟思. 係love個女個間?


love: 諗下姐. 妳都知我間學校新聞多多, 如果做唔到我預期的效果/小朋友學野有問題時, 都要有兩手準備. (我係o甘想, 希望唔洗啦) 都唔明點解收d學生o甘樣的. 好調皮. (我已講得好好聽了)

[ 本文章最後由 龍舌蘭 於 07-10-23 16:44 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1370#
發表於 07-10-23 16:40 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-23 16:38 硐表
我唔敢再食ar, 我要keep住驚肥番

食少少, 唔會嘅!!!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
1371#
發表於 07-10-23 16:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-23 16:29 硐表
等收工

唔係呢邊多野做的嗎 ? 定係妳手腳太快呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1372#
發表於 07-10-23 16:42 |只看該作者
我今朝等到e+


原文章由 hoganmama 於 07-10-23 16:29 硐表
等收工

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1373#
發表於 07-10-23 16:44 |只看該作者
而家已經教"復韻母", 我都一齊同亞女學習緊.
你女學校又有經典學生嗎?????
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 16:40 硐表
己經要自已寫拚音啦 ?   即係聲/韻母都教晒啦.
妳都知我間學校新聞多多, 如果做唔到我預期的效果/小朋友學野有 ...

Rank: 4


679
1374#
發表於 07-10-23 16:44 |只看該作者
open sale 定係vip pre-sale
原文章由 hoganmama 於 07-10-23 15:10 硐表
你只要之前個日去永安問d sales姐姐有幾多折, 跟住叫佢地留貨, 第二日去比$就得gar la

到時唔要唔駛同d sales講gar, 我試過留左野最後唔要

Rank: 8Rank: 8


17382
1375#
發表於 07-10-23 16:44 |只看該作者
個女人 cheep精亞婆$$都握


原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 16:35 硐表
張相我睇左, 係咪就係lee2個人唔出糧比人呀????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
1376#
發表於 07-10-23 16:46 |只看該作者
我由最新果d post開始睇番轉頭嗎

原文章由 雪文 於 07-10-23 16:35 硐表
嘩, 我仲一頁頁係到睇, 你咁快手

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1377#
發表於 07-10-23 16:47 |只看該作者
me too......... 不過傾下傾, 又就快5點了, 一陣放工去匯景行下, hoganma: 你會唔會去呀, 我要比返47.7你呀!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 16:42 硐表
我今朝等到e+

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1378#
發表於 07-10-23 16:47 |只看該作者
我見到相同人名啦, 嘩, 好得人惊呀, 幾大都唔好放相上來.


原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 16:35 硐表
張相我睇左, 係咪就係lee2個人唔出糧比人呀????????????

Rank: 4


679
1379#
發表於 07-10-23 16:49 |只看該作者
我同你相反,做到抽根
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 15:53 硐表
今日又係悶到抽根................

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1380#
發表於 07-10-23 16:49 |只看該作者
我老闆將我未走前要負責gei野比埋其他秘書, 佢話唔想我做太多濕碎野wor, 驚我辛苦wor

想負責多d management gei野wor, 咪即係無野lor
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 16:41 硐表

唔係呢邊多野做的嗎 ? 定係妳手腳太快呀 ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖