關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1361#
發表於 07-10-8 18:25 |只看該作者
b鬼b馬咩, 今日sick leave  成朝上極都上唔到

下午決定放棄唔上la
原文章由 novemberwm 於 07-10-8 17:10 硐表


又似乎係wo….今日秘書小姐好busy….咁wo… 所以你榮升第一la…..

Rank: 5Rank: 5


3212
1362#
發表於 07-10-9 08:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-8 18:25 硐表
b鬼b馬咩, 今日sick leave  成朝上極都上唔到

下午決定 ...


Morning All

Hoganmam --->你真病定假病架 ? 臨走law 返日 SL 補數ar ? (講笑) 你什麼事呀你, 見你應該係強人bor.....

Rank: 4


679
1363#
發表於 07-10-9 09:17 |只看該作者
Good Morning!

又係好 gei 一日zzzzzzzzzzzzzzzzz

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1364#
發表於 07-10-9 09:28 |只看該作者
假的假的 , 真係想呢個禮拜都唔返

bk今日又係好慢
原文章由 novemberwm 於 07-10-9 08:52 硐表


Morning All

Hoganmam --->你真病定假病架 ? 臨走law 返日 SL 補數ar ? (講笑) 你什麼事呀你, 見你應該係強人bor.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1365#
發表於 07-10-9 09:32 |只看該作者
morning!!!

尋日成9:30pm先開席, 食到11:00pm我同幾個舊同事走先, 因有一個係1四口, 2個細路今日仲要返早學!
我返到屋企沖埋涼已經12:15am, 今朝好攰呀…………………




原文章由 irenec11 於 07-10-9 09:17 硐表
Good Morning!

又係好 gei 一日zzzzzzzzzzzzzzzzz

Rank: 5Rank: 5


3212
1366#
發表於 07-10-9 09:32 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-9 09:17 硐表
Good Morning!

又係好 gei 一日zzzzzzzzzzzzzzzzz


點解你日日都好似好眼訓咁gei.........

Rank: 5Rank: 5


3212
1367#
發表於 07-10-9 09:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 09:28 硐表
假的假的 , 真係想呢個禮拜都唔返

bk今日又係好慢


我都有d咁gei 感覺.......(真係想呢個禮拜都唔返)
同佢斗slow....咪得law.....

Rank: 5Rank: 5


3212
1368#
發表於 07-10-9 09:39 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 09:32 硐表
morning!!!

尋日成9:30pm先開席, 食到11:00pm我同幾個舊同事走先, 因有一個係1家四口, 2個細路今日仲要返早學!
我返到屋企沖埋涼已經12:15am, 今朝好攰呀…………………




...


我星期六個晚去飲都成12點先返到屋企, 但仔仔好似仲興奮到訓唔著.. 差不多2點幾先訓....... 不停哼個晚婚禮個首主題曲..... 我地散晒咁滯, 好彩第二日係 sunday 渣......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1369#
發表於 07-10-9 09:39 |只看該作者
仲有一個星期啫, 捱埋佢啦!!!



原文章由 hoganmama 於 07-10-9 09:28 硐表
假的假的 , 真係想呢個禮拜都唔返

bk今日又係好慢

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1370#
發表於 07-10-9 09:46 |只看該作者
一個禮拜好快就過.
係呢, 15號你班同事會唔會幫你攪歡送會?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 09:39 硐表
仲有一個星期啫, 捱埋佢啦!!!

Rank: 4


679
1371#
發表於 07-10-9 09:48 |只看該作者
我有個日本同事嚟咗香港,尋晚同佢去咗中環食飯,差不多11:00先走,好彩亞頭俾搭的士,不過返到屋企又要洗碗.........唉
原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 09:32 硐表
morning!!!

尋日成9:30pm先開席, 食到11:00pm我同幾個舊同事走先, 因有一個係1家四口, 2個細路今日仲要返早學!
我返到屋企沖埋涼已經12:15am, 今朝好攰呀…………………




...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1372#
發表於 07-10-9 09:51 |只看該作者
bk 又成日死機啦.................

Rank: 8Rank: 8


17382
1373#
發表於 07-10-9 09:52 |只看該作者
morning all

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1374#
發表於 07-10-9 09:57 |只看該作者
你屋企邊個煮飯呀?????????

原文章由 irenec11 於 07-10-9 09:48 硐表
我有個日本同事嚟咗香港,尋晚同佢去咗中環食飯,差不多11:00先走,好彩亞頭俾搭的士,不過返到屋企又要洗碗.........唉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1375#
發表於 07-10-9 09:58 |只看該作者
12last day ar, 我同呢道d人一d都唔熟gar, 唔知我老闆會唔會同我食, 我希望唔會la, 我都唔想同佢同亞dee
原文章由 funbabyhk 於 07-10-9 09:46 硐表
一個禮拜好快就過.
係呢, 15號你班同事會唔會幫你攪歡送會?

Rank: 8Rank: 8


17382
1376#
發表於 07-10-9 09:58 |只看該作者
平人去飲就有呢d問題:-| 有細路仲煩:cry:


原文章由 come爸嘩 於 07-10-9 09:32 硐表
morning!!!

尋日成9:30pm先開席, 食到11:00pm我同幾個舊同事走先, 因有一個係1家四口, 2個細路今日仲要返早學!
我返到屋企沖埋涼已經12:15am, 今朝好攰呀…………………




...

Rank: 8Rank: 8


17382
1377#
發表於 07-10-9 10:00 |只看該作者
佢個dept好似得3個人,一個係亞頭,跟住係亞dee wor 叫亞dee同hoganma歡送

原文章由 funbabyhk 於 07-10-9 09:46 硐表
一個禮拜好快就過.
係呢, 15號你班同事會唔會幫你攪歡送會?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1378#
發表於 07-10-9 10:01 |只看該作者
Morning !

comecome, 再講多次你囡玩開的NDSL game 個名俾我听, 我要勞煩funfunpa同我download呀

昨日funfunpa同我買咗部黑色NDSL啦, 我自己送俾自己的生日禮物

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1379#
發表於 07-10-9 10:01 |只看該作者
出去銀行一陣先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1380#
發表於 07-10-9 10:03 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 10:00 硐表
佢個dept好似得3個人,一個係亞頭,跟住係亞dee wor 叫亞dee同hoganma歡送
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖