關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
1341#
發表於 07-6-26 17:41 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

好彩Maths 同常識都唔駛我同佢温,由Daddy負責(Alki 比佢鬧緊),我就甩難!!
我老公話抽嚟同佢温,之前已大概温咗次,今日只温唔熟嗰D。上次test都係Daddy 同佢温,但成績就-------- 冇眼睇!

Rank: 5Rank: 5


3218
1342#
發表於 07-6-26 17:59 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Agnes, 你老公已經好好拉, 同個女溫習. 至於成績好吾好, 都係要靠佢自己. 吾好張個liability放在大人身上.

Rank: 4


506
1343#
發表於 07-6-26 18:05 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

哈哈!剛剛我老公先叫Alki聽日醒D,唔好好似上次咁,佢同佢温嗰兩科最低分!
其實,有時都好矛盾,明明知佢大部份都識,只係錯D careless mistakes,但當見到D分就-------。

Rank: 5Rank: 5


3218
1344#
發表於 07-6-26 18:11 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Ha Ha ! 衰衰咁. 咁又真係幾hurt ! 媽咪溫個d又鬼咁高分, daddy溫個d又比較低分. d 細路就係咁, 粗心大意到暈. 有時真係比佢地激死! 到係果句: 十下十下.

Rank: 5Rank: 5


1178
1345#
發表於 07-6-26 18:38 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agneshwh,
你老公真係好~
不過..我老公...個老婆仲好!

Rank: 4


506
1346#
發表於 07-6-26 18:55 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs,
學你咁講,妳真係好老婆好媽咪,屋企D嘢由上至下一腳踢。講真,比我就真係做唔到!好佩服妳!努力呀! 等到三個仔大,就享福囉!加油!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1347#
發表於 07-6-26 23:00 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

講下笑咋~!
我自已真係唔係一個好mami,今日放完工放屋企,抽完thomas 一輪,仲好歇斯底里咁鬧佢,全家都怕左我,而家個個都話我脾氣臭,痴痴地,冇人敢惹我 :cry:
最近呢個月好忙,返都到屋企見到thomas d d野,個女又懶,咩都唔幫手,真係火都黎埋,佢地冇日個諒解我...淨係識話我脾氣臭,但我比心機慢慢教thomas,湊埋二仔..都冇人欣賞讚下.. :cry:

Rank: 5Rank: 5


1178
1348#
發表於 07-6-26 23:07 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,

要溫埋 coins...
頭先睇開本書先記得...


Rank: 5Rank: 5


3218
1349#
發表於 07-6-27 14:06 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

今日maths, kitty話應該無問題. 只係有一條唔識.
用兩條線去做兩個三角形 + 一個六邊形. 我希望都最少有80分拉.

Rank: 5Rank: 5


1178
1350#
發表於 07-6-27 14:21 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

問Thomas 係未好深呀? 都識gei~
咁有冇信心? 有少少啦..
我唔敢話佢有d 咩唔識,費事心up...

Rank: 5Rank: 5


3218
1351#
發表於 07-6-27 15:38 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

原來今次老師再無讀題目了.......

Rank: 5Rank: 5


1178
1352#
發表於 07-6-27 17:03 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

原係o向張正方形兩個角度晝二條線。




Kittymummy 寫道:
今日maths, kitty話應該無問題. 只係有一條唔識.
用兩條線去做兩個三角形 + 一個六邊形. 我希望都最少有80分拉.

Rank: 5Rank: 5


1178
1353#
發表於 07-6-27 17:05 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

原係o向張正方形兩個角度晝二條線。




Kittymummy 寫道:
今日maths, kitty話應該無問題. 只係有一條唔識.
用兩條線去做兩個三角形 + 一個六邊形. 我希望都最少有80分拉.

Rank: 4


506
1354#
發表於 07-6-27 17:53 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Alki 都話淨係唔識呢條,希望佢唔好太大意啦!只其實呢條題目之前唔知書定exercise都做過,佢仲識做,但exam就-------。

Kittymummy 寫道:
今日maths, kitty話應該無問題. 只係有一條唔識.
用兩條線去做兩個三角形 + 一個六邊形. 我希望都最少有80分拉.

Rank: 5Rank: 5


1178
1355#
發表於 07-6-27 20:05 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

請問聽日係未放晏d? 幾點? why?

Rank: 4


506
1356#
發表於 07-6-27 20:48 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

聽日放11:30, 後日開始放12:30

Rank: 5Rank: 5


1178
1357#
發表於 07-6-27 21:26 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

但thomas 話明何主任話全部p.1-3 明天放晏d 喎!
佢有講唔出幾點?

Rank: 5Rank: 5


1178
1358#
發表於 07-6-27 21:27 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

常識1c test 考o左la...
係未可以溫少d呢?

Rank: 4


506
1359#
發表於 07-6-27 21:44 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

ALki 話唔記得有冇講,激死!
1C 第 6 & 7 課要考喎!

Rank: 5Rank: 5


1178
1360#
發表於 07-6-27 22:58 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

thomas 將呢冊書file 左o向最後,我睇唔到,冇溫... ,o岩o岩先知,算了吧... 應該會識,除非是要寫字...
‹ 上一主題|下一主題