關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1341#
發表於 06-12-12 22:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1342#
發表於 06-12-12 22:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1343#
發表於 06-12-13 22:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
中文: 寶、營養、價值、需要、精神
常識: 規則、維持、秩序、遵守
英文: 16-20英文生字


2000
真係唔該哂, 嘩!兩日冇返學, 大把功課做   
^_^

Rank: 3Rank: 3


210
1344#
發表於 06-12-13 22:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

慢慢唔使急,明天阿女放假ma

Rank: 2


99
1345#
發表於 06-12-14 21:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各位1B班媽咪:
這個星期二好似無默英文,明天星期五又好似唔使默中文!想知係咪順延至下星期一及星期二!謝謝!

Rank: 3Rank: 3


313
1346#
發表於 06-12-14 22:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

You are right!
Mingo 寫道:
各位1B班媽咪:
這個星期二好似無默英文,明天星期五又好似唔使默中文!想知係咪順延至下星期一及星期二!謝謝!

Rank: 2


99
1347#
發表於 06-12-14 23:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Thank you B珠Mummy!  

Rank: 4


588
1348#
發表於 06-12-17 14:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1349#
發表於 06-12-18 11:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

幣! 我完全唔知有呢樣功課做, 係幾時叫做呀?
Matthew_媽咪 寫道:
Dear all,

我想問下 "視覺藝術" 個功課係點做呀, 係咪要整晒 3 隻小動物, 另外仲有 d 顏色紙又係用來做咩    

Rank: 4


588
1350#
發表於 06-12-18 15:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1351#
發表於 06-12-18 20:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

上星期個女攞咗幾張色紙和泥膠返來,佢只是用了泥膠做d手工(動物),d色紙就無用過,唔知做咩

Rank: 3Rank: 3


210
1352#
發表於 06-12-19 17:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

派咗英文默書考試範圍,好多呀   

Rank: 4


588
1353#
發表於 06-12-19 17:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1354#
發表於 06-12-20 11:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
派咗英文默書考試範圍,好多呀   


我都見到張默書紙, 不過之前都已經默過, 小朋友應該好快可以背到, 反而考試就唔知應該點溫好嘞 ?   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1355#
發表於 06-12-20 11:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
2000,

唔係嘛................ 我未睇到呀, 考試妳諗住點同阿女溫習呀, 可唔可以分享一下呀.................

Matthew_媽咪
你揾唔揾到張默書範圍紙呀 ? 駛唔駛 copy 比你呀,
如要, call 我啦.   
^_^

Rank: 4


588
1356#
發表於 06-12-20 12:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1357#
發表於 06-12-20 21:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
見到張默書紙喇, 不過 Matthew 每次默書都好唔小心, 有冇好方法可以改善到呢點呀, 同佢默 3 次書, 3 次錯既地方都唔同, 真係唔知點算..............


英默生字就唔係好驚,不過勁多句子呀
唯有早d開始溫習,溫多幾次
我個女都係好似Matthew咁成日都係錯得好唔小心,
我就喺屋企幫阿女試默時多點提示他怎樣錯,等佢留意下
唔係錯得過份就算

Rank: 2


99
1358#
發表於 06-12-20 22:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各1B班媽咪請幫忙;
你們的子女今天派回的考試溫習作業,有沒有英文的GPB即<Grammar practice>及英文Worksheet有沒有第9-10,因手冊有寫,但卓禧說沒有派。又不知是不是他大懵唔知游咗去邊?如你們的子女已派,我又要跟他回校揾一揾! 唔該!-(  

Rank: 4


588
1359#
發表於 06-12-20 22:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
1360#
發表於 06-12-20 22:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

我個仔英文Worksheet都沒有第9-10的, GPB也沒有, 但今天亞仔話老師要佢地放假前將抽屜裹面所有物件帶回家, 不許留在學校, 所以應該沒有東西仍留在學校吧!

All Mum,

明天是否不需要帶書包及功課回校呢?  Thanks!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖