關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區
樓主: monmantong
go

2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1945
1341#
發表於 06-7-6 15:00 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區


Touch wood, Adrian 都好小食[猴棗散], [珍珠未]之類的野, Adrian 咁大過, 都係食過3次[保嬰丹]......



LunaBella 寫道:

講開咳, 剛開始時or食完西藥還未好, 我會比余仁X的猴棗末(not 散)一支就ok, 真係好掂  

Rank: 5Rank: 5


2169
1342#
發表於 06-7-6 15:07 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Renee,

猴棗散,珍珠未,保嬰丹,我完全未比過囡囡食,但講到(猴棗散or末)咁掂,真係有d心郁郁想比QQ試下

Renee 寫道:

Touch wood, Adrian 都好小食[猴棗散], [珍珠未]之類的野, Adrian 咁大過, 都係食過3次[保嬰丹]......



[quote]
LunaBella 寫道:

講開咳, 剛開始時or食完西藥還未好, 我會比余仁X的猴棗末(not 散)一支就ok, 真係好掂  
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1945
1343#
發表於 06-7-6 15:18 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

QQ2003,

其實我一路都唔係好信呢d 野   , 所以一路都無比Adrian食, d 人話好細個bb 都可以食.

我就去到Adrian 1歲有多先只比佢食[保嬰丹]! 初初都有d 抗拒, 唔係太想比佢食, 但有一排Adrian (歲幾時) 成日晚晚半夜扎醒喊, 我奶奶就叫我比d [保嬰丹]佢試下, 食左兩晚, 又真係無再半夜扎醒喊, 我奶奶之後就話[保嬰丹]有事食又得, 無事平時食下都得喎 (我就無聽佢講, 都真係有事先食, 所以都宜家都係食過3次咋).

至於[猴棗散], 其實都係一d d 小朋友work, 我有d 朋友的仔,女食就止到咳同痰, 但亦有朋友d仔,女食晒6支都無乜改善, 所以妳可以買來試, 但唔好諗住一定得啊!

QQ2003 寫道:
Renee,

猴棗散,珍珠未,保嬰丹,我完全未比過囡囡食,但講到(猴棗散or末)咁掂,真係有d心郁郁想比QQ試下

Rank: 5Rank: 5


2169
1344#
發表於 06-7-6 15:26 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Renee,

其實大少爺和我都係好抗拒e d 野,所以都唔知會唔會買黎試,等大少爺決定
Renee 寫道:
QQ2003,

其實我一路都唔係好信呢d 野   , 所以一路都無比Adrian食, d 人話好細個bb 都可以食.

我就去到Adrian 1歲有多先只比佢食[保嬰丹]! 初初都有d 抗拒, 唔係太想比佢食, 但有一排Adrian (歲幾時) 成日晚晚半夜扎醒喊, 我奶奶就叫我比d [保嬰丹]佢試下, 食左兩晚, 又真係無再半夜扎醒喊, 我奶奶之後就話[保嬰丹]有事食又得, 無事平時食下都得喎 (我就無聽佢講, 都真係有事先食, 所以都宜家都係食過3次咋).

至於[猴棗散], 其實都係一d d 小朋友work, 我有d 朋友的仔,女食就止到咳同痰, 但亦有朋友d仔,女食晒6支都無乜改善, 所以妳可以買來試, 但唔好諗住一定得啊!

[quote]
QQ2003 寫道:
Renee,

猴棗散,珍珠未,保嬰丹,我完全未比過囡囡食,但講到(猴棗散or末)咁掂,真係有d心郁郁想比QQ試下

[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1945
1345#
發表於 06-7-6 15:33 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

QQ2003,

我家老爺(老公)開頭都係好抗拒架!

話說Adrian 出世無耐, 我奶奶成日叫我哋係Adrian 3個月後就可以比佢食[保嬰丹], 又話我老公細個不知食幾多, 但我老公就一於小理.....

但只從上次Adrian 食過[保嬰丹]後, 唔再扎醒喊, 佢又覺得[保嬰丹]work 喎! 間唔時Adrian 玩得開心得濟, 半夜發夢喊, 我老公就話不如比阿仔食[保嬰丹], 我就話佢, 一次半次發夢喊就食, 妳估食藥咩?  

QQ2003 寫道:
Renee,

其實大少爺和我都係好抗拒e d 野,所以都唔知會唔會買黎試,等大少爺決定

Rank: 5Rank: 5


2839
1346#
發表於 06-7-6 16:00 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Wah..... today's topic is " healthy soup & chinese medicine"....     
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 5Rank: 5


2839
1347#
發表於 06-7-6 16:06 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Safari likes to drink 猴棗散,珍珠未,保嬰丹 very much! Because I told her that is "保嬰soup"..... she is a "soup monster".... she loves to drink all kinds of soup!!! [quote]
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 4


831
1348#
發表於 06-7-6 17:16 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Safarimama,

你囡囡好掂,咩都食,我囝咩都唔肯食. 呀囡最liki飲湯.所以我會煲湯佢飲,而且湯水最有益.

qq, 我囡係食猴棗末only,如果你想買我比余仁生vip你,有9 折架.保嬰丹我囝食過2次但唔係好啱,所以而家無食.

Rank: 5Rank: 5


1945
1349#
發表於 06-7-6 17:54 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

safarimama,

但我想問, 保嬰丹係有d 味 (都幾中藥味), Sarari 咁都肯食啊? 真係叻囉....

safarimama 寫道:
Safari likes to drink 猴棗散,珍珠未,保嬰丹 very much! Because I told her that is "保嬰soup"..... she is a "soup monster".... she loves to drink all kinds of soup!!! [quote]

Rank: 5Rank: 5


1945
1350#
發表於 06-7-6 17:55 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區



我放工啦.... bye ....     

Rank: 3Rank: 3


486
1351#
發表於 06-7-6 18:25 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Safarimama, Supergirl


我囡都只係食過猴棗末only, 其他未食過, 至於燙 &水, 她就唔liki, 真煩, 個口仔有時都幾臭, 有咩方法??  

Rank: 5Rank: 5


1060
1352#
發表於 06-7-6 19:02 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

mon

0309 party又有update 啦. 今次係上車點, 請即佈名啦


cathleen

Rank: 5Rank: 5


3953
1353#
發表於 06-7-6 19:11 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Cathleen,
Thanks a lot!  

Rank: 5Rank: 5


2839
1354#
發表於 06-7-6 21:07 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Safari..... sor sor dai ga..... she also likes to drink
24味 ( of course I won't give too much to her la).....保嬰丹d 味, no problem la.
Renee 寫道:
safarimama,

但我想問, 保嬰丹係有d 味 (都幾中藥味), Sarari 咁都肯食啊? 真係叻囉....
[/quote]
;-) :-o 8-) :-? :-P :-x

Rank: 5Rank: 5


1445
1355#
發表於 06-7-6 21:58 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

HI

我今天無上網, 今天題目是燙湯呀 我個女今天學校家長日,班主任話她專注力低,上課唔留心她問我明年轉讀邊間學校, 我話km,她同我講她會讀得好辛苦喎.... 點算呀
依晴Hillary, 依韻Eleanor

Rank: 5Rank: 5


3953
1356#
發表於 06-7-6 22:48 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Hillary2002,
唔好咁擔心, 你个女係變大女, 應該ok.
小朋友要有一个environmen去stimulate 佢地, 可能佢existing school  D 老 師/教學方法未 attract 佢呢!況且km 唔係死版版咁田鴨式  咁谷.. km 係活動教学麻!
你可以開學同老師講下佢情況, 老師會 take care.

Rank: 5Rank: 5


4958
1357#
發表於 06-7-7 01:10 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Hillary2002, 專注力低 依家D 小朋友個個都係KA 啦. 佢地只有5-15 分鍾 ONLY. 你可以同佢地睇下圖書. 一日睇多15-30 SEC 慢慢加上去OK KA 啦...  仲有唔好佢地玩緊成日叫佢.比佢TRY 下定心O甘做佢地的事... 仲有以後同KM D 老師分享下心得LAW. 佢地好好人KA. 今日老師先同我傾完我個仔D 野. 我都獲益良多...

Rank: 5Rank: 5


2169
1358#
發表於 06-7-7 08:50 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Supergirl,

how much 猴棗末?   
[quote]
supergirl 寫道:
qq, 我囡係食猴棗末only,如果你想買我比余仁生vip你,有9 折架.保嬰丹我囝食過2次但唔係好

Rank: 4


831
1359#
發表於 06-7-7 09:29 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

QQ2003,

猴棗末 正價$100/支, 9折后$90.

Rank: 5Rank: 5


2169
1360#
發表於 06-7-7 09:44 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Supergirl,

咁我可以買住1枝試下先,如果ok我買多d個時問你借張vip, thanks.....!!!!   
supergirl 寫道:
QQ2003,

猴棗末 正價$100/支, 9折后$90.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖