- 在線時間
- 151 小時
- 最後登錄
- 23-8-25
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 454
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-11-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1709
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 2169
- UID
- 65783
 
|
Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區
Renee,
其實大少爺和我都係好抗拒e d 野,所以都唔知會唔會買黎試,等大少爺決定
Renee 寫道:
QQ2003,
其實我一路都唔係好信呢d 野 , 所以一路都無比Adrian食, d 人話好細個bb 都可以食.
我就去到Adrian 1歲有多先只比佢食[保嬰丹]! 初初都有d 抗拒, 唔係太想比佢食, 但有一排Adrian (歲幾時) 成日晚晚半夜扎醒喊, 我奶奶就叫我比d [保嬰丹]佢試下, 食左兩晚, 又真係無再半夜扎醒喊, 我奶奶之後就話[保嬰丹]有事食又得, 無事平時食下都得喎 (我就無聽佢講, 都真係有事先食, 所以都宜家都係食過3次咋).
至於[猴棗散], 其實都係一d d 小朋友work, 我有d 朋友的仔,女食就止到咳同痰, 但亦有朋友d仔,女食晒6支都無乜改善, 所以妳可以買來試, 但唔好諗住一定得啊!
[quote]
QQ2003 寫道:
Renee,
猴棗散,珍珠未,保嬰丹,我完全未比過囡囡食,但講到(猴棗散or末)咁掂,真係有d心郁郁想比QQ試下
[/quote] |
|