關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3381
1341#
發表於 05-11-18 23:51 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

聖安當校舍好似舊d, 仲有, 佢地上午班係津貼, 下午班係私立, 有d怪~

Rank: 5Rank: 5


3381
1342#
發表於 05-11-18 23:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我o係第2個topic見到政府飛行服務隊open day, maybe帶hinhin去睇下, but唔知多唔多人~

Rank: 5Rank: 5


3909
1343#
發表於 05-11-18 23:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

係呀,好耐無去過,10月Halloween驚嚇親侷,所以唔去儸。聼日應該唔熱啦,咪去玩下儸。    你會唔會去啊?

"津美秀華"小學?無聼過哦    我di而加要開始search 多d小學的information啦,好快到我di啦。         

Rank: 5Rank: 5


3909
1344#
發表於 05-11-18 23:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

唔知聖安當有無中學啊?

Rank: 5Rank: 5


3381
1345#
發表於 05-11-18 23:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我聽日唔去ocean park勒, 下次啦~ 我聽日湊hinhin去行西田, 之後去婆婆屋企食dinner~

"津美秀華"小學其實唔係呢個"津"字, 我唔識打~   
佢o係油塘, 其實係"津美秀華"幼稚園再上黃乾亨小學, then有自己中學~ 我都唔知好唔好, but hinhin堂哥o係呢間幼稚園讀, 小學無默書考試, only project~

Rank: 5Rank: 5


3381
1346#
發表於 05-11-18 23:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我都留意聖安當有無中學呀~ but我地呢邊好多人讀, 因為我見有好多小朋友上校車, 如果我撞到, 我問下d家長先~

Rank: 5Rank: 5


3381
1347#
發表於 05-11-19 00:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
頭先睇到有個媽咪話今日去disney好多人呀~ o甘你要諗下wo~

Rank: 5Rank: 5


3909
1348#
發表於 05-11-19 00:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

西田而加係唔係大減價啊?如果去開,睇下Morly羊毛低衫有無平啊?

今日係chicco買o左兩件,鍾意侷棉質低,可以打底著。但聼wing530講覺得Morly暖d。我自己就唔多覺。


Rank: 5Rank: 5


3909
1349#
發表於 05-11-19 00:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我都見到好多聖安當幼稚園的小朋友,感覺都幾好        如果有中學,我就報埋,但如果有津貼有直資點報啊?一間/兩間??     

Rank: 5Rank: 5


3909
1350#
發表於 05-11-19 00:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

唔通$50的效用o甘大     

到30號仲有排,睇下哩排點先     

Rank: 5Rank: 5


3381
1351#
發表於 05-11-19 00:26 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我諗聖安當都好掛?? o甘多人讀~     我都會大包圍~

Rank: 5Rank: 5


3909
1352#
發表於 05-11-19 00:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

e,仲以爲你訓o左添   

Rank: 5Rank: 5


3381
1353#
發表於 05-11-19 00:28 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

西田仲未大減價, 好似24/11開始~

我試過佢地減價時請左日假去, 點知人多到, o個時d人仲要晨早去排隊, 好嚇人架, 仲要帶晒車仔去, 一個o係cashier排隊, 一個去買野, 我o個時就逼到都無乜心機行~

Rank: 5Rank: 5


3909
1354#
發表於 05-11-19 00:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

想知如果直資或私校收o左,仲可唔可以參加大抽獎o架

Rank: 5Rank: 5


3381
1355#
發表於 05-11-19 00:30 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我頭先去左刷牙, 以為好快搞掂, 點知d toothpaste "彈"左落隻眼度, "拿"c我!!! :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3909
1356#
發表於 05-11-19 00:32 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

西田我都試過一次大減價去,我老公儸埋假,唸住買日本奶粉。晨早去到,但都唔夠d人爭,見到度度都排長龍,我同你一樣就自動放棄啦           

Rank: 5Rank: 5


3381
1357#
發表於 05-11-19 00:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

通常直資or私立收生都會比津貼派位早幾個月至半年, o個時如果直資or私立interview完而又收左, 都要等我地去收左o個間學校confirm學位, 先選收左, o甘2006年年尾大抽獎就會自動取消資格, 但直資or私立都會要求早d過抽獎時間去confirm學校~

Rank: 5Rank: 5


3381
1358#
發表於 05-11-19 00:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

諗起選小學就好煩!!     好多野要consider~

得閒真係要做多d research~

Rank: 5Rank: 5


3909
1359#
發表於 05-11-19 00:39 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

o甘即係話揀o左直資或私校就唔可以參加大抽獎啦。        唔可以參加大抽獎,然後用私校作backup啦       

Rank: 5Rank: 5


3909
1360#
發表於 05-11-19 00:41 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

你估wing530係乖乖訓o左,or讓o左架機比大仔打機,自己去作織女呢?             

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖