關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1341#
發表於 08-5-27 11:39 |只看該作者
lee 30000 bonus point, 要唔知幾多個月內, 簽滿唔知幾多$先有ga.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:28 發表
CC: 我本身有渣打OPTION卡, 佢地寄信黎話OPTION卡唔用得, 要轉倍多紛卡, 送~~好似送30000積分, 唔太記得!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1342#
發表於 08-5-27 11:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:37 發表

未知架, 睇睇有無野啱先囉!!!

以我認識的你,實有野買喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1343#
發表於 08-5-27 11:43 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-27 11:39 發表
lee 30000 bonus point, 要唔知幾多個月內, 簽滿唔知幾多$先有ga.

LEE個我知道, 乜佢地仲有其他CHOICE咩??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1344#
發表於 08-5-27 11:46 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-27 11:40 發表

以我認識的你,實有野買喇!

唔知架!!!!

我係pedder red睇中左對涼鞋好靚, but要$855太貴啦!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1345#
發表於 08-5-27 11:47 |只看該作者
Part 1
今朝係msn講咗dd bun 記ge 新花s’son’, 佢之前問我攞佢ge resign letter 話要拎去copy, 我of course 唔理佢la, 我叫佢去搵agent. 佢last night 叫我係張copy sign, 我話我唔會sign, 佢話我已收咗, why 唔sign. 我跟住話, 你都收咗我2封warning letter, 你都冇sign la.

Rank: 8Rank: 8


17269
1346#
發表於 08-5-27 11:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:46 發表

唔知架!!!!

我係pedder red睇中左對涼鞋好靚, but要$855太貴啦!!!

$855真係too expensive喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1347#
發表於 08-5-27 11:49 |只看該作者
cc: 你用倒msn啦!?!??!??!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1348#
發表於 08-5-27 11:49 |只看該作者
come, 我張CARD出咗之後, 有我用緊ge fry pan brand ge 煲 / 有個好似空氣清新機.....??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1349#
發表於 08-5-27 11:50 |只看該作者
一時時jar
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:49 發表
cc: 你用倒msn啦!?!??!??!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1350#
發表於 08-5-27 11:51 |只看該作者
cc: 咁你新出卡應該唔同我"轉會"呱!! 而家我有十萬分, 想換cash coupon啦!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1351#
發表於 08-5-27 11:52 |只看該作者
各位, 好耐無上黎啦....
依排公司好忙, 做到死死下, 要係自己放假(29&30號我攞左假, 慶祝我生日&結婚週年 )和老細放假 (佢放2weeks)前, 做好哂d野......

Rank: 6Rank: 6


8125
1352#
發表於 08-5-27 11:52 |只看該作者
個隻brand好似要用分+500換的, 唔抵~  有需要, 搵我啦, 可以問問朋友~

原文章由 ccbeauty 於 08-5-27 11:49 AM 發表
come, 我張CARD出咗之後, 有我用緊ge fry pan brand ge 煲 / 有個好似空氣清新機.....??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1353#
發表於 08-5-27 11:57 |只看該作者
jerry媽: 咁你而家仲去唔去台灣呀??????

同老公去邊度happy?????

Rank: 8Rank: 8


17269
1354#
發表於 08-5-27 12:05 |只看該作者
come come:

星期5個晚,你未到之前,同美人和fun fun傾左2句,攪到我心癢癢咁想係6/6整colour時電捲埋D hair,你點睇呢?我係驚會好C9咋,但覺得而家直左DD,唔係幾靚。

Rank: 8Rank: 8


17269
1355#
發表於 08-5-27 12:06 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-5-27 11:52 發表
各位, 好耐無上黎啦....
依排公司好忙, 做到死死下, 要係自己放假(29&30號我攞左假, 慶祝我生日&結婚週年 )和老細放假 (佢放2weeks)前, 做好哂d野...... ...

jerryma,

真係好耐冇見你喇!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1356#
發表於 08-5-27 12:08 |只看該作者
下次下次
原文章由 lky2008 於 08-5-27 11:31 發表

吓!我唔制呀!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1357#
發表於 08-5-27 12:09 |只看該作者
ky: 你而家個長度再整捲埋D hair, 好危險喎~~~~一係就好型, 一係就好c奶, 我有朋友就係後者..... 不過佢仲短你少少!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1358#
發表於 08-5-27 12:10 |只看該作者
Part 2
佢又話日日都唔開心, 瞓得唔好, 佢family都好worry, 我話this is your problems and all the problems were caused by you. You don’t need to tell me. 跟住又話佢唔會理封resign letter 寫住june 5係last day, 佢may 31 就要走, 我話唔得ga bor, 你要早走要補$俾我, 佢話佢唔補$ but 早d走得唔得, but 要照出糧. 我話你request too much,我係唔會應承, 佢又話想即刻走, 我話好呀, 你俾ticket $ lor.
我計條數俾佢, 話俾佢知, if 佢早走and 我agree 唔駛佢補$, 佢有muk jetso, but佢仍然request要我照full pay until may 31, 我話你request太過份, 我係絕對唔應承.

Rank: 6Rank: 6


8125
1359#
發表於 08-5-27 12:11 |只看該作者
agree

原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 12:09 PM 發表
ky: 你而家個長度再整捲埋D hair, 好危險喎~~~~一係就好型, 一係就好c奶, 我有朋友就係後者..... 不過佢仲短你少少!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1360#
發表於 08-5-27 12:12 |只看該作者
我聽晚會去試pizza hut個新批~cheesy bites
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖