關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1341#
發表於 08-1-24 16:46 |只看該作者
佢老豆咁pk無人性

原文章由 phoebecyl 於 08-1-24 16:40 發表
我初初結婚時都好慘...本身我老公有間3人公屋住但因為間公屋戶住係他老豆,那時剛好清拆舊屋搬上新起的公屋。拿屋時他老豆又話我d鐘意點裝修由我d因為間屋都係比我d結婚後住,但原來係假架..因為他老豆個老婆剛從大陸申請落左來香 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1342#
發表於 08-1-24 16:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:41 發表
又比到個位你   

Rank: 8Rank: 8


17382
1343#
發表於 08-1-24 16:49 |只看該作者
想像唔到3x利點供 我e+供緊p-2.775都只係覺得合理ja,如果要供p+30真係情願破產


原文章由 多利是 於 08-1-24 16:40 發表
直頭係啦...都痴線架...真係賺左個d都嘔突 :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
1344#
發表於 08-1-24 16:49 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:41 發表
又比到個位你   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1345#
發表於 08-1-24 16:50 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:42 發表
我都係咁話, 又多人追bor  

係啦係啦......

Rank: 8Rank: 8


17382
1346#
發表於 08-1-24 16:50 |只看該作者
唉....咪就係.唉


原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:42 發表
我都係咁話, 又多人追bor  

Rank: 8Rank: 8


17382
1347#
發表於 08-1-24 16:51 |只看該作者



原文章由 cyclmama 於 08-1-24 16:45 發表
你又嚟, 禽日先講完, 咁快唔記得la

Rank: 6Rank: 6


6601
1348#
發表於 08-1-24 16:52 |只看該作者
醫生啱啱called我話要refer睇婦科(有cyst),可能要surgery,好驚呀!但我要星期1先攞得個referral.:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1349#
發表於 08-1-24 16:53 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:50 發表
唉....咪就係.唉

果時d人純真d架 , 唔似而家果d "c靚仔"咁 !

Rank: 5Rank: 5


1150
1350#
發表於 08-1-24 16:53 |只看該作者
我老公得8歲他老豆就冇理他...我老公自已一個人住係木屋,他老豆就返鄉下因為再娶左個老婆。所以我老公話8歲已經跟隔離d師奶去拿d衫返來剪線頭。他阿媽在他4歲就冇聯絡...老豆又幾個月才返香港一次。

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:46 發表
佢老豆咁pk無人性

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1351#
發表於 08-1-24 16:53 |只看該作者
而家供樓真係好好多, p-xxx, 我初初個時p好似8.xx 仲無得減, 同而家爭好遠
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:49 發表
想像唔到3x利點供 我e+供緊p-2.775都只係覺得合理ja,如果要供p+30真係情願破產

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1352#
發表於 08-1-24 16:54 |只看該作者
下?! 無事ma:cry: :cry: :cry:
原文章由 KY2004 於 08-1-24 16:52 發表
醫生啱啱called我話要refer睇婦科(有cyst),可能要surgery,好驚呀!但我要星期1先攞得個referral.:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1353#
發表於 08-1-24 16:54 |只看該作者
上次cy睇完醫生個c人醫生又係咁講,點知睇第2個又唔洗,你問下cy佢可以幫你分析到

原文章由 KY2004 於 08-1-24 16:52 發表
醫生啱啱called我話要refer睇婦科(有cyst),可能要surgery,好驚呀!但我要星期1先攞得個referral.:cry:

Rank: 6Rank: 6


8125
1354#
發表於 08-1-24 16:55 |只看該作者
我比佢嚇到 銀行話好似未試過咁既case, 不過佢地話會計返30日既息率average返個rate出來wor, 因為我地係1個月供1次款, 但都1x利啦 正常 hibor 係應該幾利架咋

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 04:49 PM 發表
想像唔到3x利點供 我e+供緊p-2.775都只係覺得合理ja,如果要供p+30真係情願破產


Rank: 8Rank: 8


17382
1355#
發表於 08-1-24 16:56 |只看該作者
係呀果時d男人都有責任心d啦,e+果d

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:53 發表

果時d人純真d架 , 唔似而家果d "c靚仔"咁 !

Rank: 8Rank: 8


17382
1356#
發表於 08-1-24 16:57 |只看該作者
咁佢既童年真係 好彩e+有你ja

原文章由 phoebecyl 於 08-1-24 16:53 發表
我老公得8歲他老豆就冇理他...我老公自已一個人住係木屋,他老豆就返鄉下因為再娶左個老婆。所以我老公話8歲已經跟隔離d師奶去拿d衫返來剪線頭。他阿媽在他4歲就冇聯絡...老豆又幾個月才返香港一次。

...

Rank: 5Rank: 5


4210
1357#
發表於 08-1-24 16:57 |只看該作者
忙c人啦.....而家先得閒少少:-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1358#
發表於 08-1-24 16:59 |只看該作者
我果時p係5利,真係最底架啦重要p-2.775=2.225
仲有回饋左$16000比番我呀

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:53 發表
而家供樓真係好好多, p-xxx, 我初初個時p好似8.xx 仲無得減, 同而家爭好遠

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1359#
發表於 08-1-24 16:59 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 16:52 發表
醫生啱啱called我話要refer睇婦科(有cyst),可能要surgery,好驚呀!但我要星期1先攞得個referral.:cry:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: 希望無事!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1360#
發表於 08-1-24 17:01 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:54 發表
下?! 無事ma:cry: :cry: :cry:  

唔知呀!好驚囉!
‹ 上一主題|下一主題