註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 phoebecyl 於 08-1-24 16:40 發表 我初初結婚時都好慘...本身我老公有間3人公屋住但因為間公屋戶住係他老豆,那時剛好清拆舊屋搬上新起的公屋。拿屋時他老豆又話我d鐘意點裝修由我d因為間屋都係比我d結婚後住,但原來係假架..因為他老豆個老婆剛從大陸申請落左來香 ...
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:41 發表 又比到個位你
原文章由 多利是 於 08-1-24 16:40 發表 直頭係啦...都痴線架...真係賺左個d都嘔突 :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:42 發表 我都係咁話, 又多人追bor
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 16:45 發表 你又嚟, 禽日先講完, 咁快唔記得la
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:50 發表 唉....咪就係.唉
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:46 發表 佢老豆咁pk無人性
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:49 發表 想像唔到3x利點供 我e+供緊p-2.775都只係覺得合理ja,如果要供p+30真係情願破產
原文章由 KY2004 於 08-1-24 16:52 發表 醫生啱啱called我話要refer睇婦科(有cyst),可能要surgery,好驚呀!但我要星期1先攞得個referral.:cry:
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 04:49 PM 發表 想像唔到3x利點供 我e+供緊p-2.775都只係覺得合理ja,如果要供p+30真係情願破產
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:53 發表 果時d人純真d架 , 唔似而家果d "c靚仔"咁 !
原文章由 phoebecyl 於 08-1-24 16:53 發表 我老公得8歲他老豆就冇理他...我老公自已一個人住係木屋,他老豆就返鄉下因為再娶左個老婆。所以我老公話8歲已經跟隔離d師奶去拿d衫返來剪線頭。他阿媽在他4歲就冇聯絡...老豆又幾個月才返香港一次。 ...
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:53 發表 而家供樓真係好好多, p-xxx, 我初初個時p好似8.xx 仲無得減, 同而家爭好遠
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:54 發表 下?! 無事ma:cry: :cry: :cry: