關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
1341#
發表於 08-1-4 14:09 |只看該作者
經你D一提,由今日開始真係要做個好榜樣。
quote]原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 12:48 發表
你想講大家係一面鏡MA




[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1342#
發表於 08-1-4 14:21 |只看該作者
例子一:亞囡發晒難渣嘈嘈嘈,我只會看住佢平淡地講一句:UN...媽咪就唔會咁樣嘈啦,一來無禮貌,2來又解決唔到問題等等,過一陣之後佢自然會話:我都唔會嘈架啦咁樣無禮貌咩咩咩


例子二:有人唔小心撞親亞囡,亞囡又發晒難渣嘈嘈嘈,我又只會看住佢平淡地講一句:UN....媽咪都會原諒佢的可能佢唔小心姐唔係特登既,過一陣之後佢自然會話:我都會原諒佢的算啦佢唔小心姐.


真人真事...我做得到的 ~~~身教: : :



原文章由 phoebecyl 於 08-1-4 14:09 發表
經你D一提,由今日開始真係要做個好榜樣。
quote]原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 12:48 發表
你想講大家係一面鏡MA
... [/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1343#
發表於 08-1-4 14:27 |只看該作者
: : :

原文章由 KY2004 於 08-1-4 13:46 發表

cy,

其實我only like Hello Kitty咋!不過费事俾人知我身份,所以咪整Melody囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
1344#
發表於 08-1-4 14:28 |只看該作者
我d 一到, 就muk都唔記得ga la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 14:21 發表
例子一:亞囡發晒難渣嘈嘈嘈,我只會看住佢平淡地講一句:UN...媽咪就唔會咁樣嘈啦,一來無禮貌,2來又解決唔到問題等等,過一陣之後佢自然會話:我都唔會嘈架啦咁樣無禮貌咩咩咩


例子二:有人唔小心撞親亞囡,亞囡又發晒難渣嘈嘈嘈,我又只 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1345#
發表於 08-1-4 14:30 |只看該作者
雪, if我tomorrow 起到身, 我會返工, 咁就唔可以join飲茶, 我可唔可以tomorrow call 你再confirm呀
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1346#
發表於 08-1-4 14:30 |只看該作者
KY, 你明天出來飲茶嗎 ??

CY, 你呢 ?  如果你唔來, 你盒cookie餅俾come攞俾你好嗎 ?

come : 小龍女游水, Lanlan 1點半要走, 飲唔到茶啦. 佢叫佢帶出來, 佢過來攞, 但唔飲茶.

Rank: 6Rank: 6


6601
1347#
發表於 08-1-4 14:33 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 14:28 發表
我d 一到, 就muk都唔記得ga la

我都係!:evil:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1348#
發表於 08-1-4 14:34 |只看該作者
OK, 你12點起身未呀 ??  我諗12點半我要去到攞位啦.

原文章由 cyclmama 於 08-1-4 14:30 發表
雪, if我tomorrow 起到身, 我會返工, 咁就唔可以join飲茶, 我可唔可以tomorrow call 你再confirm呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1349#
發表於 08-1-4 14:35 |只看該作者
仲有我, EQ超低

原文章由 KY2004 於 08-1-4 14:33 發表

我都係!:evil:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1350#
發表於 08-1-4 14:40 |只看該作者
: : : Love, 你呢次又帶歡笑俾我哋lar

原文章由 KY2004 於 08-1-4 12:09 發表

love love,

你唔記得咩?我咪勸過你唔好解囉,俞解俞覺你富貴呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1351#
發表於 08-1-4 14:41 |只看該作者
我之前都唔得架 一火起上來就嘈佢,比亞囡訓練左我2年E+EQ高左好多啦


原文章由 雪文 於 08-1-4 14:35 發表
仲有我, EQ超低

Rank: 8Rank: 8


17382
1352#
發表於 08-1-4 14:43 |只看該作者
係啦,我都唔敢再講啦

頭先去BANK打薄,原來又減左租WOR,E+交$17XX:D :D :D

原文章由 雪文 於 08-1-4 14:40 發表
: : : Love, 你呢次又帶歡笑俾我哋lar

Rank: 6Rank: 6


6601
1353#
發表於 08-1-4 14:48 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-4 14:30 發表
KY, 你明天出來飲茶嗎 ??

CY, 你呢 ?  如果你唔來, 你盒cookie餅俾come攞俾你好嗎 ?

come : 小龍女游水, Lanlan 1點半要走, 飲唔到茶啦. 佢叫佢帶出來, 佢過來攞, 但唔飲茶. ...

唔得呀!聽日要返工

Rank: 5Rank: 5


2967
1354#
發表於 08-1-4 14:48 |只看該作者
我tomorrow call 你吖, 食咗藥好 , 我都唔知自己起唔起到身, sorry
原文章由 雪文 於 08-1-4 14:34 發表
OK, 你12點起身未呀 ??  我諗12點半我要去到攞位啦.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1355#
發表於 08-1-4 14:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 14:41 發表
我之前都唔得架 一火起上來就嘈佢,比亞囡訓練左我2年E+EQ高左好多啦

點解我trained左咁多年都未得ge?

Rank: 5Rank: 5


2967
1356#
發表於 08-1-4 14:50 |只看該作者
仲未揾到人湊仔, 我諗要請bun bun la:cry:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1357#
發表於 08-1-4 14:51 |只看該作者
me too la

+陣仲多個麻煩姑拉, 煩c
原文章由 KY2004 於 08-1-4 14:49 發表

點解我trained左咁多年都未得ge?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1358#
發表於 08-1-4 14:51 |只看該作者
Funfun,我屋企好似有麻將, 但無枱.   

打邊爐我怕唔夠坐, 我屋企張枱只可坐8個人.  
如你一家幾口來都OK.

2月2日應該無問題, 我只是擔心我屋企太亂, 因我只是expect 4,5號留係屋企執屋,  所以

Rank: 6Rank: 6


6601
1359#
發表於 08-1-4 14:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-4 14:43 發表
係啦,我都唔敢再講啦

頭先去BANK打薄,原來又減左租WOR,E+交$17XX:D :D :D

love,

Well,你的財富越來越高喇!

Rank: 6Rank: 6


6601
1360#
發表於 08-1-4 14:57 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 14:50 發表
仲未揾到人湊仔, 我諗要請bun bun la:cry:

而家人工係$3480!
‹ 上一主題|下一主題