註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:40 硐表 佢嚟我屋企樓下揾c6
返回頂部
原文章由 katiekma 於 07-11-6 11:43 硐表 到你真系起革命先識驚已經太遲, 女人絕起上來可以好絕的。
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:44 硐表 汶汶做得好好呀
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:42 硐表 我唔來啦,因為空手道轉左星期五上堂
原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 11:44 硐表 叻囡 (有好多大人都未必識... )
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 10:57 硐表 我有11個萬寧印花, 有無人要呀????
原文章由 katiekma 於 07-11-6 11:49 硐表 如果冇人要我要, 我比朋友。
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:24 硐表 我都有7個,有無人要???
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:22 硐表 收起NDS,放假先比佢玩得唔得
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:52 硐表 其實禽晚都有同女pk.我好冷靜,冇同佢嘈.佢同我講想同c6分手,但係c6纏住佢,佢都好慘,我話lee d 係你自己做成,我幫你唔到,我仲話恭喜你,c6就算冇咗頭家,都要同你一齊,佢咁愛你,你應該開心,c6我唔會要ga la, 我將 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:40 硐表 亞囡學校事件結果: 尋晚接左亞囡之後問左亞囡,佢話班主任及主任叫左果個男仔過來,之後有同亞囡道歉,主任 到佢哭,之後我都無咩點問,到8點左右班主任打電話比我講番尋日點處理,佢話果個男仔有認自己打人,班 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:45 硐表 咁大膽 即係比你撞到C6同佢一齊行 你C6好靚仔的嗎
原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 11:52 硐表 我女明天又默中文啦, 希望佢能自己攪掂啦, 因有d音我都唔知自己發得啱唔啱, 同佢默唔倒.:cry:
原文章由 katiekma 於 07-11-6 11:57 硐表 汶汶真系醒 ,我要閃la。