關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1341#
發表於 07-11-6 11:45 |只看該作者
咁大膽 即係比你撞到C6同佢一齊行
你C6好靚仔的嗎



原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:40 硐表
佢嚟我屋企樓下揾c6

Rank: 8Rank: 8


17382
1342#
發表於 07-11-6 11:47 |只看該作者
AGREE AGREE,我都係架,C6好清楚的,唔好同我玩野呀:tongue:

原文章由 katiekma 於 07-11-6 11:43 硐表
到你真系起革命先識驚已經太遲, 女人絕起上來可以好絕的。

Rank: 8Rank: 8


17382
1343#
發表於 07-11-6 11:48 |只看該作者
我自己都覺

原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:44 硐表
汶汶做得好好呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1344#
發表於 07-11-6 11:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:42 硐表
我唔來啦,因為空手道轉左星期五上堂

ok, 咁我地下次先再約.

Rank: 8Rank: 8


17382
1345#
發表於 07-11-6 11:49 |只看該作者
係呀好多大人都未必識 所以主任及班主任都話好欣賞亞囡呢個反應

原文章由 funbabyhk 於 07-11-6 11:44 硐表
叻囡  (有好多大人都未必識... )

Rank: 5Rank: 5


2065
1346#
發表於 07-11-6 11:49 |只看該作者
如果冇人要我要, 我比朋友。

原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 10:57 硐表
我有11個萬寧印花, 有無人要呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1347#
發表於 07-11-6 11:50 |只看該作者
而家我上pk, 佢唔識得轉去最update果頁, 有時我post完之後, 都睇唔返!:tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1348#
發表於 07-11-6 11:51 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-6 11:49 硐表
如果冇人要我要, 我比朋友。

好呀, 咁我星期5比埋你丫!

Rank: 8Rank: 8


17382
1349#
發表於 07-11-6 11:52 |只看該作者
OK,點比你 我叫亞囡交比你囡可以嗎


原文章由 katiekma 於 07-11-6 11:49 硐表
如果冇人要我要, 我比朋友。

Rank: 5Rank: 5


2967
1350#
發表於 07-11-6 11:52 |只看該作者
其實禽晚都有同女pk.我好冷靜,冇同佢嘈.佢同我講想同c6分手,但係c6纏住佢,佢都好慘,我話lee d 係你自己做成,我幫你唔到,我仲話恭喜你,c6就算冇咗頭家,都要同你一齊,佢咁愛你,你應該開心,c6我唔會要ga la, 我將佢送咗俾你,冇我左住,你地咪可以一齊lor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1351#
發表於 07-11-6 11:52 |只看該作者
我女明天又默中文啦, 希望佢能自己攪掂啦, 因有d音我都唔知自己發得啱唔啱, 同佢默唔倒.:cry:

Rank: 5Rank: 5


2065
1352#
發表於 07-11-6 11:52 |只看該作者
都系果句, 冇人要比我, 我朋友要。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:24 硐表
我都有7個,有無人要???

Rank: 5Rank: 5


4210
1353#
發表於 07-11-6 11:52 |只看該作者
我諗要啦, 不過今朝趕出門口, 我又唔記得左收埋佢:

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:22 硐表
收起NDS,放假先比佢玩得唔得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1354#
發表於 07-11-6 11:54 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:52 硐表
其實禽晚都有同女pk.我好冷靜,冇同佢嘈.佢同我講想同c6分手,但係c6纏住佢,佢都好慘,我話lee d 係你自己做成,我幫你唔到,我仲話恭喜你,c6就算冇咗頭家,都要同你一齊,佢咁愛你,你應該開心,c6我唔會要ga la, 我將 ...

個女pk咁講, 係咪想贈慶呀, 咁衰嘅人都有?!

Rank: 5Rank: 5


2065
1355#
發表於 07-11-6 11:57 |只看該作者
汶汶真系醒 ,我要閃la。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:40 硐表
亞囡學校事件結果:

尋晚接左亞囡之後問左亞囡,佢話班主任及主任叫左果個男仔過來,之後有同亞囡道歉,主任 到佢哭,之後我都無咩點問,到8點左右班主任打電話比我講番尋日點處理,佢話果個男仔有認自己打人,班 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1356#
發表於 07-11-6 11:59 |只看該作者
又唔靚仔,又冇$,係我先咁stupid跟佢咁多年.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-6 11:45 硐表
咁大膽 即係比你撞到C6同佢一齊行
你C6好靚仔的嗎

Rank: 8Rank: 8


17382
1357#
發表於 07-11-6 12:00 |只看該作者
女PK幾大呀 咩叫c6纏住佢,佢都好慘呀
明知人地有老婆架啦



原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:52 硐表
其實禽晚都有同女pk.我好冷靜,冇同佢嘈.佢同我講想同c6分手,但係c6纏住佢,佢都好慘,我話lee d 係你自己做成,我幫你唔到,我仲話恭喜你,c6就算冇咗頭家,都要同你一齊,佢咁愛你,你應該開心,c6我唔會要ga la, 我將 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1358#
發表於 07-11-6 12:00 |只看該作者
系law, 個男人加埋的loan 全數過比佢

原文章由 cyclmama 於 07-11-6 11:52 硐表
其實禽晚都有同女pk.我好冷靜,冇同佢嘈.佢同我講想同c6分手,但係c6纏住佢,佢都好慘,我話lee d 係你自己做成,我幫你唔到,我仲話恭喜你,c6就算冇咗頭家,都要同你一齊,佢咁愛你,你應該開心,c6我唔會要ga la, 我將 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1359#
發表於 07-11-6 12:01 |只看該作者
要佢自己來了,我發覺幫唔得幾多:cry: :cry: :cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-11-6 11:52 硐表
我女明天又默中文啦, 希望佢能自己攪掂啦, 因有d音我都唔知自己發得啱唔啱, 同佢默唔倒.:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1360#
發表於 07-11-6 12:02 |只看該作者
88啦,叫你囡小心果個男仔

原文章由 katiekma 於 07-11-6 11:57 硐表
汶汶真系醒 ,我要閃la。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖