關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3104
1341#
發表於 07-10-23 15:10 |只看該作者
介紹左個新朋友來,不記得同你地打聲招呼先

你地吹住先,我很多野做,要再入返一次9,10的送貨單 因大陸入的PASS不到香港會計部,真係拿來搞

原文章由 phoebecyl 於 07-10-23 14:04 硐表
hi各位媽咪

我係becky的朋友,聽她介紹上來這裡的。我都係住tko調景嶺。
Irenec11
聽講你仔都係讀佛教金麗所以問想下你之前去拿報名表時係唔係要前一日去排隊(太約幾點去到),另外係唔係排越前就越大機會入到上午班。我都想幫我 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1342#
發表於 07-10-23 15:10 |只看該作者
你只要之前個日去永安問d sales姐姐有幾多折, 跟住叫佢地留貨, 第二日去比$就得gar la

到時唔要唔駛同d sales講gar, 我試過留左野最後唔要
原文章由 雪文 於 07-10-23 14:49 硐表
點預留呀, 我唔知個日佢咩價wor ??

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-23 15:14 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8953
1343#
發表於 07-10-23 15:15 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 15:09 硐表
好辛苦出post先有大屋住架

一個二個唔係公爵就係子爵.   我幾時先有大屋呀~~~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1344#
發表於 07-10-23 15:17 |只看該作者
以前在上環返工時, 都會同班上環媽咪一齊去入貨
原文章由 hoganmama 於 07-10-23 15:10 硐表
你只要之前個日去永安問d sales姐姐有幾多折, 跟住叫佢地留貨, 第二日去比$就得gar la

到時唔要唔駛同d sales講gar, 我試過留左野最後唔要

Rank: 8Rank: 8


17382
1345#
發表於 07-10-23 15:21 |只看該作者
我妹星期五都幫我係上環永安買左件衫仔比亞囡

原文章由 funbabyhk 於 07-10-23 15:17 硐表
以前在上環返工時, 都會同班上環媽咪一齊去入貨

Rank: 5Rank: 5


3212
1346#
發表於 07-10-23 15:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-23 14:38 硐表
有無人可收教下我英文問題


why parents's day 前邊唔用加 the, 而 school picnic 前邊又要加 the 字呢

句子係 : when is parents' day? when is the school picnic?


父親及母親節是特定的節日 , 所以不用加 "the" 但學校郊遊日則不是特定的日子, 所以要加"the"

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1347#
發表於 07-10-23 15:25 |只看該作者
以前就成日買bb野, 亞仔大左都無咩係永安買lu
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 15:21 硐表
我妹星期五都幫我係上環永安買左件衫仔比亞囡

Rank: 8Rank: 8


17382
1348#
發表於 07-10-23 15:29 |只看該作者
買白色外套返學著,都幾平折左$5x,平個街市買
亞囡幼稚園果時試過係街市買外套比佢著,點知一洗就破爛 仲要唔平都係$5x 所以e+情願去大公司買


原文章由 hoganmama 於 07-10-23 15:25 硐表
以前就成日買bb野, 亞仔大左都無咩係永安買lu

Rank: 8Rank: 8


17382
1349#
發表於 07-10-23 15:30 |只看該作者
好清楚啊


原文章由 novemberwm 於 07-10-23 15:24 硐表


父親及母親節是特定的節日 , 所以不用加 "the" 但學校郊遊日則不是特定的日子, 所以要加"the"

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1350#
發表於 07-10-23 15:31 |只看該作者
哦, 我知啦, 你係日日morning call 個位.

原文章由 phoebecyl 於 07-10-23 14:54 硐表
你係全職媽咪嗎?又係住tko嗎?
我係becky公司隔離工作識她架..現在又差不多日日放工約咩一起行出去坐地鐵。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1351#
發表於 07-10-23 15:34 |只看該作者
parents' day 佢地係指學校o既家長日喎

唔係father's day or mother's day 呀

亞頭, 再解過

原文章由 novemberwm 於 07-10-23 15:24 硐表


父親及母親節是特定的節日 , 所以不用加 "the" 但學校郊遊日則不是特定的日子, 所以要加"the"

Rank: 5Rank: 5


3212
1352#
發表於 07-10-23 15:49 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-23 15:34 硐表
parents' day 佢地係指學校o既家長日喎

唔係father's day or mother's day 呀

亞頭, 再解過


係wo, 睇錯左tim……..  應該係 : 家長不用特定, 因為是指學生的家長, 即係 parents 不用特定, 無須加"the", 但school 則要特定要指邊間學校, 即係school 要特定, 則須加"the" (個人理解 ar !)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1353#
發表於 07-10-23 15:53 |只看該作者
今日又係悶到抽根................

Rank: 5Rank: 5


3212
1354#
發表於 07-10-23 15:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 15:53 硐表
今日又係悶到抽根................


你boss 又唔係都 ar ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1355#
發表於 07-10-23 16:02 |只看該作者
我好


原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 15:53 硐表
今日又係悶到抽根................

Rank: 6Rank: 6


8953
1356#
發表於 07-10-23 16:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-23 15:53 硐表
今日又係悶到抽根................


我想問下, 妳地學校考中文時需要背默課文嗎 ? 英文呢 ?
平時都轉左普通話上堂, 即係普通話與中文合併一齊考了喎.
記得好似妳地都是用啟思的中文書, 係唔係呀 ? 課本上有拼音嗎 ?

數學已教到乘數呀 ? 兩個月唔到就快我地半本書了.

睇到妳地o甘快, 怕且要同女搵補習了. 萬一要轉校時就真係大頭佛.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1357#
發表於 07-10-23 16:07 |只看該作者
咁悶, 俾條link你去睇吓, 記得睇到那一頁有相睇話我听
(八掛)


http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1168385&extra=page%3D1&page=39
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-23 16:02 硐表
我好

Rank: 8Rank: 8


17382
1358#
發表於 07-10-23 16:08 |只看該作者
我地e+一年級中文唔洗背默住但亞囡自己走去背默
英文都係讀默only,我地都係啟思但我又無留意有無拼音

why諗轉校


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-23 16:03 硐表


我想問下, 妳地學校考中文時需要背默課文嗎 ? 英文呢 ?
平時都轉左普通話上堂, 即係普通話與中文合併一齊考了喎.
記得好似妳地都是用啟思的中文書, 係唔係呀 ? 課本上有拼音嗎 ?

數學已教到乘數呀 ? 兩個月唔 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1359#
發表於 07-10-23 16:10 |只看該作者
第3頁第55個post

呢條粉皮都算cheep 但咁多頁要搵張相有難度wor


原文章由 雪文 於 07-10-23 16:07 硐表
咁悶, 俾條link你去睇吓, 記得睇到那一頁有相睇話我听
(八掛)


http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1168385&extra=page%3D1&page=39

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-23 16:20 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1360#
發表於 07-10-23 16:13 |只看該作者
thank you

原文章由 novemberwm 於 07-10-23 15:49 硐表


係wo, 睇錯左tim……..  應該係 : 家長不用特定, 因為是指學生的家長, 即係 parents 不用特定, 無須加"the", 但school 則要特定要指邊間學校, 即係school 要特定, 則須加"the" (個人理解 ar !) ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖