關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1341#
發表於 07-10-8 17:06 |只看該作者
唔驚,你地都知我幾得閑架啦

原文章由 hermanpapa 於 07-10-8 16:59 硐表
It is a long road.................

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1342#
發表於 07-10-8 17:06 |只看該作者
今日勁勁勁悶, bk又慢又廢, hk boss又唔c出去!:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2977
1343#
發表於 07-10-8 17:07 |只看該作者
Minnie. Check PM

Rank: 8Rank: 8


17382
1344#
發表於 07-10-8 17:07 |只看該作者
唔係我第1咩

原文章由 novemberwm 於 07-10-8 17:00 硐表


我都知架啦, 若果唔係雪文都會唔會叫你做第二大閑人啦 !!

Rank: 8Rank: 8


17382
1345#
發表於 07-10-8 17:08 |只看該作者
4點幾開始正常返啦

原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 17:06 硐表
今日勁勁勁悶, bk又慢又廢, hk boss又唔c出去!:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2977
1346#
發表於 07-10-8 17:08 |只看該作者
I can't stand boring....
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 17:06 硐表
唔驚,你地都知我幾得閑架啦

Rank: 5Rank: 5


3212
1347#
發表於 07-10-8 17:10 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 17:07 硐表
唔係我第1咩


又似乎係wo….今日秘書小姐好busy….咁wo… 所以你榮升第一la…..

Rank: 8Rank: 8


17382
1348#
發表於 07-10-8 17:13 |只看該作者
我都唔想架

原文章由 hermanpapa 於 07-10-8 17:08 硐表
I can't stand boring....

Rank: 8Rank: 8


17382
1349#
發表於 07-10-8 17:14 |只看該作者
係啦今日成日無見過hognama呀

原文章由 novemberwm 於 07-10-8 17:10 硐表


又似乎係wo….今日秘書小姐好busy….咁wo… 所以你榮升第一la…..

Rank: 5Rank: 5


3212
1350#
發表於 07-10-8 17:14 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 17:08 硐表
4點幾開始正常返啦



唔好問幾點.:time: ........ 時間係下午5:20分.......
886.....all  靚女,靚太,靚仔...........

Rank: 8Rank: 8


17382
1351#
發表於 07-10-8 17:16 |只看該作者
走得咁快 咁好啦886


原文章由 novemberwm 於 07-10-8 17:14 硐表



唔好問幾點.:time: ........ 時間係下午5:20分.......
886.....all  靚女,靚太,靚仔...........

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1352#
發表於 07-10-8 17:20 |只看該作者
雪雪,
明天學校打針, 你有冇填埋細囡一起打? (如果有, 咁咪要請假 )
我仔 話唔打

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1353#
發表於 07-10-8 17:22 |只看該作者
hermanpapa,你得閑先啦.

我無咩所謂, 不過呢排深圳個topic sharon & Tang係咁介紹國語歌俾我, 又听多咗.

酷愛係我仔要的, 我今日上午上百度download咗, 好慢, 搞咗幾個鐘先可以download到

原文章由 hermanpapa 於 07-10-8 17:01 硐表
When you need? I can prepare for you..........  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1354#
發表於 07-10-8 17:26 |只看該作者
我都早 d 走人, 想搭巴士返屋企 (可以 )88

Rank: 5Rank: 5


3212
1355#
發表於 07-10-8 17:27 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 17:16 硐表
走得咁快 咁好啦886


見係你, 可以為你留多陣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1356#
發表於 07-10-8 17:28 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 17:08 硐表
4點幾開始正常返啦

乜有正常過咩???????????????????

Rank: 5Rank: 5


2977
1357#
發表於 07-10-8 17:28 |只看該作者
I prepare it tonight. If you are free, call me to arrange pick up point.

原文章由 雪文 於 07-10-8 17:22 硐表
hermanpapa,你得閑先啦.

我無咩所謂, 不過呢排深圳個topic sharon & Tang係咁介紹國語歌俾我, 又听多咗.

酷愛係我仔要的, 我今日上午上百度download咗, 好慢, 搞咗幾個鐘先可以download到

...

Rank: 5Rank: 5


2977
1358#
發表於 07-10-8 17:32 |只看該作者
I prepare one for you tonight...
Call me if you are free....


原文章由 雪文 於 07-10-8 17:22 硐表
hermanpapa,你得閑先啦.

我無咩所謂, 不過呢排深圳個topic sharon & Tang係咁介紹國語歌俾我, 又听多咗.

酷愛係我仔要的, 我今日上午上百度download咗, 好慢, 搞咗幾個鐘先可以download到

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1359#
發表於 07-10-8 17:36 |只看該作者
算有既:cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 17:28 硐表

乜有正常過咩???????????????????   

Rank: 8Rank: 8


17382
1360#
發表於 07-10-8 17:37 |只看該作者
亞囡已經做好曬4樣功課e+抄下書only
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖