關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8953
1341#
發表於 07-8-14 16:29 |只看該作者
come come 去左旅行, 真開心.

唔見雪文的 ?

早兩日邊個講, 幾十萬做咩好呀 ? 我又搭下咀...
家下各大銀行都加息喎, hsbc 兩三個月定期去到4.2%呀.
諗諗啦, 各位有錢太!

Rank: 8Rank: 8


17382
1342#
發表於 07-8-14 16:32 |只看該作者
係呀comecome今早6點去到airport啦
雪文今日放假
幾十萬做咩好果個唔係我呀
股票我無得諗架啦c6話唔好wor


原文章由 龍舌蘭 於 07-8-14 16:29 發表
come come 去左旅行, 真開心.

唔見雪文的 ?

早兩日邊個講, 幾十萬做咩好呀 ? 我又搭下咀...
家下各大銀行都加息喎, hsbc 兩三個月定期去到4.2%呀.
諗諗啦, 各位有錢太!

Rank: 5Rank: 5


2065
1343#
發表於 07-8-14 16:34 |只看該作者
. VERY GOOD NEWS, 有針LAR, 有針LAR。

quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 15:54 發表
katiekma

KT8001同你囡囡同班呀 AAAAAAAAAAAAA
我囡未有wor


原文章由 katiekma 於 07-8-14 15:35 發表 http://discuz.baby-kingdom.com/images/co ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1344#
發表於 07-8-14 16:40 |只看該作者
早2日我地話有幾萬蚊抄股邊隻好, 邊有幾萬。

[quote]原文章由 龍舌蘭 於 07-8-14 16:29 發表
come come 去左旅行, 真開心.

唔見雪文的 ?

早兩日邊個講, 幾十萬做咩好呀 ? 我又搭下咀...
家下各大銀行都加息喎, hsbc 兩三個月定期去到4.2%呀.
諗諗啦, 各位有錢太!
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3212
1345#
發表於 07-8-14 16:40 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 16:04 發表
即係話層樓係岩岩買無耐是經呢個agency買的
如果係,而佢又話可以幫你攪打厘印及免費的都可以比佢攪,
因為對於佢地來講係好簡單既document,
但份約可能要等1個月先send到比你因為佢 ...



yes........ 佢同我講話免收我費用渣.....

Rank: 5Rank: 5


3212
1346#
發表於 07-8-14 16:42 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-14 16:29 發表
come come 去左旅行, 真開心.

唔見雪文的 ?

早兩日邊個講, 幾十萬做咩好呀 ? 我又搭下咀...
家下各大銀行都加息喎, hsbc 兩三個月定期去到4.2%呀.
諗諗啦, 各位有錢太!



龍舌蘭, just to say hi. ......... 多多指教........ :) :) :)

Rank: 6Rank: 6


8953
1347#
發表於 07-8-14 16:44 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-8-14 16:34 發表
. VERY GOOD NEWS, 有針LAR, 有針LAR。

quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 15:54 發表
katiekma

KT8001同你囡囡同班呀 ...

搵到個同校就好開心, 同班真係Very Good la!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1348#
發表於 07-8-14 16:45 |只看該作者
我叫左kt8001過來呢邊傾啦
你同hoganma就好啦有線人:tongue: :tongue: :tongue:



原文章由 katiekma 於 07-8-14 16:34 發表
. VERY GOOD NEWS, 有針LAR, 有針LAR。

quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 15:54 發表
katiekma

KT8001同你囡囡同班呀 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1349#
發表於 07-8-14 16:47 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-8-14 16:40 發表
早2日我地話有幾萬蚊抄股邊隻好, 邊有幾十萬。

[quote]原文章由 龍舌蘭 於 07-8-14 16:29 發表
come come 去左旅行, 真開心.

唔見雪文的 ?

...

放得三五七年就買中行嘍. 家下次按都關左佢事, d水份開始少d了瓜 ? o拿, 我吹水咋~~~ 唔好信我呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
1350#
發表於 07-8-14 16:47 |只看該作者
你地有既 收起左姐

原文章由 katiekma 於 07-8-14 16:40 發表
早2日我地話有幾萬蚊抄股邊隻好, 邊有幾十萬。


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1351#
發表於 07-8-14 16:48 |只看該作者
如果係我,我會自己攪,順便當學下點做
因為2年後係都係要自己攪的:loveliness: :loveliness:


原文章由 novemberwm 於 07-8-14 16:40 發表



yes........ 佢同我講話免收我費用渣.....

Rank: 6Rank: 6


8953
1352#
發表於 07-8-14 16:48 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-8-14 16:42 發表



龍舌蘭, just to say hi. ......... 多多指教........ :) :) :)


唔好講指教呀, 我咩都唔識ar. :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
1353#
發表於 07-8-14 16:49 |只看該作者
同班有線人呢下先好嗎

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-14 16:44 發表

搵到個同校就好開心, 同班真係Very Good la!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
1354#
發表於 07-8-14 16:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 16:47 發表
你地有既 收起左姐

love真係心水清

Rank: 6Rank: 6


8953
1355#
發表於 07-8-14 16:50 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 16:49 發表
同班有線人呢下先好嗎

仲要玩埋無間道.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1356#
發表於 07-8-14 16:51 |只看該作者
我想問hsbc 4.2%定期, 最少幾多$?

Rank: 6Rank: 6


8953
1357#
發表於 07-8-14 16:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-14 16:51 發表
我想問hsbc 4.2%定期, 最少幾多$?

應該5皮有得玩

要新錢.:evil:

[ 本文章最後由 龍舌蘭 於 07-8-14 16:54 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1358#
發表於 07-8-14 16:53 |只看該作者
講個事實比你知 其實我真係唔知道你講緊咩架,
因為我係唔識股票架 我未買過我,過去、現在、將來都唔會啦因為c6就係知我唔識所以唔比我買


原文章由 龍舌蘭 於 07-8-14 16:47 發表

放得三五七年就買中行嘍. 家下次按都關左佢事, d水份開始少d了瓜 ? o拿, 我吹水咋~~~ 唔好信我呀.

Rank: 6Rank: 6


8953
1359#
發表於 07-8-14 16:55 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 16:53 發表
講個事實比你知 其實我真係唔知道你講緊咩架,
因為我係唔識股票架 我未買過我,過去、現在、將來都唔會啦因為c6就係知我唔識所以唔比我買

妳隻6 驚妳壓力大, 佢關心妳咋. 妳好幸福烏.

Rank: 6Rank: 6


8953
1360#
發表於 07-8-14 16:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 16:47 發表
你地有既 收起左姐


o拿..... 有的出左黎啦, 我閃啦....


收工湊女嘍~~~
:time:
‹ 上一主題|下一主題