關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 20
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 20 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1321#
發表於 07-1-26 17:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

抽唔倒!   
88, 明天再傾.    [quote]
雪文 寫道:
我睇到佢一大堆數字我就煩啦. [quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1322#
發表於 07-1-26 20:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

  
come爸嘩 寫道:
咁農曆年假OR某個星期六下午你地幾時得呀?      ,BBQ大人細路都適合![quote]
KY2004 寫道:
計番大人細路車費,可能西貢都OK喎![quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1323#
發表於 07-1-26 20:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

come

咁開心呀,去旅行     
come爸嘩 寫道:
我想新年年初5-7去長隆呀. 會唔會多人呢?

Rank: 8Rank: 8


19346
1324#
發表於 07-1-26 20:31 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

come,minnie

今日買左練習啦,我係果到見到龍舌蘭,比錢大排長龍,因我趕時間返工,由龍舌蘭代我比錢,真係唔該晒佢呀
我下星期再會去睇睇

Rank: 8Rank: 8


19346
1325#
發表於 07-1-26 20:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

好呀! 到時上來再同大家一齊傾!
我可能過完年就轉工,而家睇緊有咩工岩!
雪文 寫道:
Hin_bb,希望你揾到份好工啦, 快D可以上來同我哋傾.
[quote]
HIN_bb 寫道:
我公司就抄人呀,因生意差!
我而家都搵緊工!
[quote]
龍舌蘭 寫道:
我公司這個月又要少2個.    差小小都唔俾人過年.
[/quote][/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1326#
發表於 07-1-26 20:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

各位下星期六3/2大家得唔得閒一齊飲茶呀?
去返上次間酒樓好唔好呀?大家報名啦!
hin_bb

Rank: 6Rank: 6


6601
1327#
發表於 07-1-26 20:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

HIN HIN:

I really hope that u can find a job as soon as possible.[quote]
HIN_bb 寫道:
好呀! 到時上來再同大家一齊傾!
我可能過完年就轉工,而家睇緊有咩工岩!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1328#
發表於 07-1-27 09:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

各位下星期六3/2大家得唔得閒一齊飲茶呀?
去返上次間酒樓好唔好呀?大家報名啦!
hin_bb
come

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1329#
發表於 07-1-27 09:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

3/2    我又要一拖二呀, 我仔又係游3點半補堂 :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1330#
發表於 07-1-27 09:55 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

今朝好趕咁返工, 都係遲到.

早餐未吃, 同事係台灣返買咗些小食, 咁我就唔客氣係咁吃當係早餐   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1331#
發表於 07-1-27 10:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔緊要啦, 咪帶埋佢地出來囉!
雪文 寫道:
3/2    我又要一拖二呀, 我仔又係游3點半補堂 :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1332#
發表於 07-1-27 10:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

今日我XX又黑面.   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1333#
發表於 07-1-27 10:04 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

明天去唔去AIA環球到玩呀 ?  唔好理佢啦, 玩得開心D.
come爸嘩 寫道:
今日我XX又黑面.   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1334#
發表於 07-1-27 10:05 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

你唔好咁講啦, 朋友係[size=large]'互相幫助'  
我都好高興認識你地咁多個媽咪&爸爸[quote]
雪文 寫道:
講真, 我好多謝funfun,佢係我很好的support, 成日麻煩佢, 煩到我都唔好意思啦.   呢句係衷心, funfun, 我好開心認識你.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1335#
發表於 07-1-27 10:05 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

真係好唔好意思呢, 次次飲茶我都帶二件出來, 你哋又唔計錢.
come爸嘩 寫道:
唔緊要啦, 咪帶埋佢地出來囉![quote]
雪文 寫道:
3/2    我又要一拖二呀, 我仔又係游3點半補堂 :cry:
[/quote]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1336#
發表於 07-1-27 10:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

旅行去咩地點?[quote]
come爸嘩 寫道:
家長都可以, 我老公請唔倒假, 得我一個陪女女去.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1337#
發表於 07-1-27 10:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我都抽唔中    [quote]
雪文 寫道:
come, Visa抽獎有結果啦, 不過睇來我無份, 都無電話, e-mail通知.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1338#
發表於 07-1-27 10:07 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

係, 不過我成日咁麻煩, 真係唔好意思.

[quote]
funbabyhk 寫道:
你唔好咁講啦, 朋友係[size=large]'互相幫助'  
我都好高興認識你地咁多個媽咪&爸爸[quote]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1339#
發表於 07-1-27 10:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

咁你要飲多 d 水[quote]
雪文 寫道:
我今日睇來失血過多, 頭有些暈.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1340#
發表於 07-1-27 10:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

3/2   sorry, 我唔得呀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖