關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1321#
發表於 06-12-8 17:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ALL MUMMY,

Tommorrow, will you go to the English talk?
We can meet together and share our feeling.

Who will go?
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1322#
發表於 06-12-8 17:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

HI 各位媽咪, 我有d野想同大家分享吓, 你地有冇聽過"公文式學習", 呢個係一個學習課程, 我朋友個仔而家讀一年班, 佢由幼稚園開始讀呢個課程, 個日見到佢個仔, 真係叻咗好多, 佢d數位加得好快, 佢媽咪問佢 8 + 8 等如幾, 好唔駛數手指, 好快就答到, 原來呢個課程教佢地數學係有呢一方法, 我而家唸緊比個女去試吓, 呢個課程係一個星期一返去一日,
即每次半小時, 跟住佢地會比一個星期嘅練習個小朋友返屋企做, 不如比個網址你地上去睇吓, 馬鞍山都有中心, 係"富輝花園" 同"新港城"都有, 每月每科 HK$440. 你地不訪睇吓啱唔啱.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1323#
發表於 06-12-8 17:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma 寫道:
HI 各位媽咪, 我有d野想同大家分享吓, 你地有冇聽過"公文式學習", 呢個係一個學習課程, 我朋友個仔而家讀一年班, 佢由幼稚園開始讀呢個課程, 個日見到佢個仔, 真係叻咗好多, 佢d數位加得好快, 佢媽咪問佢 8 + 8 等如幾, 好唔駛數手指, 好快就答到, 原來呢個課程教佢地數學係有呢一方法, 我而家唸緊比個女去試吓, 呢個課程係一個星期一返去一日,
即每次半小時, 跟住佢地會比一個星期嘅練習個小朋友返屋企做, 不如比個網址你地上去睇吓, 馬鞍山都有中心, 係"富輝花園" 同"新港城"都有, 每月每科 HK$440. 你地不訪睇吓啱唔啱.   



唔記得打個網址 TIM   
www.kumon.edu.hk
^_^

Rank: 4


554
1324#
發表於 06-12-8 21:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy, Mathew_媽咪, 2000, ilovelinlin, yoballma,

你地明天去聽英文講座嗎?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1325#
發表於 06-12-8 23:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1326#
發表於 06-12-8 23:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唔好意思,失蹤咁耐
個講座我唔會去,因我無時間

Rank: 4


588
1327#
發表於 06-12-8 23:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
1328#
發表於 06-12-9 09:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我應該會去!

Rank: 5Rank: 5


1256
1329#
發表於 06-12-9 09:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

如果租用私人會所呢?
B珠Mummy 寫道:
露絲,

其實上課地點可唔可以考慮借用馬鞍山某區的社區中心或體育館內的活動室呢?

Rank: 3Rank: 3


304
1330#
發表於 06-12-9 10:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
B珠Mummy, Mathew_媽咪, 2000, ilovelinlin, yoballma,

你地明天去聽英文講座嗎?



我都會去, 到時見
  
^_^

Rank: 4


554
1331#
發表於 06-12-9 11:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

我諗要找齊人數才可開口問趙小姐.
ilovelinlin 寫道:
如果租用私人會所呢?[quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

其實上課地點可唔可以考慮借用馬鞍山某區的社區中心或體育館內的活動室呢?
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1332#
發表於 06-12-9 11:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

到時見啦!!!!!
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
B珠Mummy, Mathew_媽咪, 2000, ilovelinlin, yoballma,

你地明天去聽英文講座嗎?



我都會去, 到時見
   [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1333#
發表於 06-12-9 11:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我都去呀!

原本去聽升中個talk架....而家老公去聽, 所以我會去聽英文talk.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1334#
發表於 06-12-9 15:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
2000

甘露絲講個個英文 phonics 有冇興趣呀 ?


我唔幫阿女報呢個phonics la ,我見阿女家下都跟到學校的拼音進度,串生字都ok
我諗我會睇下阿女邊方面需要加強才幫佢報

Rank: 4


554
1335#
發表於 06-12-11 12:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

而家現在情況怎樣呀?  你諗到有咩好主意呀?   (PHONICS)
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1336#
發表於 06-12-12 11:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1337#
發表於 06-12-12 15:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1338#
發表於 06-12-12 17:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

  yoyo 係咪冇番學呀, 呢兩朝都見唔到妳地既, Matthew 話尋日 yoyo 都冇番學喎  


Matthew_媽咪
好慘呀, 我地三母女都病哂, YO YO 唔知點解一到夜晚就發燒, 連續發咗兩晚, 個妹妹就一到夜晚咳唔停, 又發燒, 我自己又感冒, 比佢兩姊妹搞到我幾晚都冇得 SLEEP, 又要返工, 簡直想 C 呀, 明天都唔知去唔去到旅行, 要睇吓 YO YO 仲有冇發燒, 但係佢係都要去   

係呢, 你知唔知今日 常識科 詞語 寫邊 四個呀 ,
中文科 - 詞(8), 係邊幾個呀, 我明天返學校幫 YO YO 攞功課返屋企做.    
^_^

Rank: 4


588
1339#
發表於 06-12-12 18:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
1340#
發表於 06-12-12 20:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

中文: 寶、營養、價值、需要、精神
常識: 規則、維持、秩序、遵守
英文: 16-20英文生字
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖