關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區
樓主: monmantong
go

2006 入讀 劍鳴K1 家長交流區 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1945
1321#
發表於 06-7-6 10:45 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

QQ2003 & CarrieBB,

我有個朋友send 左以下的[止咳湯水]比我, 妳哋一係試下煲來飲下睇下得唔得 :-

但我就未試過, 因為上次Adrian 又係咳左好耐, d 痰一路都唔清, 我本來諗住煲來試下, 點知想煲時, Adrian 又好無啦啦自己好番, 所以一路都未試過煲了.

止咳湯水
*******
4人份量:

蘋果 5 or 6個
龍俐葉 5元 (新鮮 - 花鋪買 /曬乾 - 藥材鋪)
枇杷葉 2束 (新鮮 - 花鋪買 /曬乾 - 藥材鋪)
青欖 2 - 3元 (止喉嚨痛) {洗淨 拍吓佢} (新鮮 - 花鋪買)
石黃皮 半斤 (約$8.-) {洗淨 切半} (新鮮 - 花鋪買)
南北杏 少量
羅漢果 1個
果皮 2片
煲一小時半!

Rank: 5Rank: 5


1376
1322#
發表於 06-7-6 10:47 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

QQ,
我係惠X買過 一pack pack, 有海底椰, 粟米同紅籮筐湯包, 加啲豬展同豬湯骨, 但上次煲無比carrie 試, 因為大小姐佢唔肯試新嘢, 好似驚佢阿媽會毒佢咁, 遲D可能要買支銀針比佢,激死
supergirl 以上珮搭啱唔啱呢?
carrie bb


QQ2003 寫道:
Supergirl,

我都想試下
just only 海底棷 & pork?

[quote]
supergirl 寫道:

CarrieBB, did you try 'crocodile meat' or 海底棷煲湯, it's very good for cough, and go more outside for fresh air better than air-condition inside, hope she will recover soon.
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1376
1323#
發表於 06-7-6 10:50 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Renee,
唔該晒, 今晚即試!! 得咗要請食飯
carrie bb.

Rank: 5Rank: 5


1945
1324#
發表於 06-7-6 10:52 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

CarrieBB,

咁又駛咁客氣, 希望妳囡囡快d 無事啦...

我上次將個recipe 比我同事, 佢話飲左3次, work 喎, 無晒d 咳同痰喎....

CarrieBB 寫道:
Renee,
唔該晒, 今晚即試!! 得咗要請食飯
carrie bb.

Rank: 5Rank: 5


1945
1325#
發表於 06-7-6 10:58 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

CarrieBB,

我媽咪教我煲以下的湯, 都係止咳潤喉, 我間唔時都會叫工人煲, 妳可以平時煲下比Carrie 飲下啊!  話妳知, Adrain 好鐘意飲的.

蘋果海底椰密棗湯
************
材料 :-
紅蘋果 - 2-3個 (去皮去芯)
海底椰
准山
豬展
南北杏
密棗 - 4-6粒

慢火煲約3小時.

Rank: 5Rank: 5


1376
1326#
發表於 06-7-6 11:16 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Renee
    
太~好~喇
唔該晒
carrie bb

Rank: 5Rank: 5


2169
1327#
發表於 06-7-6 11:48 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Renee & Supergirl,

真係唔該晒你地兩個   

Rank: 5Rank: 5


2169
1328#
發表於 06-7-6 11:50 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Carriebb,

你張相咁细既,扮神秘   

Rank: 5Rank: 5


1945
1329#
發表於 06-7-6 11:53 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

QQ2003 寫道:
Renee & Supergirl,

真係唔該晒你地兩個   

QQ2003,

唔好咁客氣啦 ....... 大家有乜心得未一齊交流下之囉....    

Rank: 4


831
1330#
發表於 06-7-6 12:23 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

蘋果, 龍俐葉, 枇杷葉 等都得架, 不過我99無加青欖,羅漢果.

另外蘋果,廋肉,粟米,海底棴湯好甜,唔苦,我囡不知幾liki.有咳就加川貝,再加'密早',無咁苦.

crocodile meat 要去深水埗買架,不過我未試過,因我囡食猴早散ok.

Rank: 4


831
1331#
發表於 06-7-6 12:28 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

見有小小時間,比多2份湯水你地,方便簡單又有益:

海底椰淮山豬展湯
材料: 海底椰 3 兩, 淮山1 兩, 紅棗10粒, 蓮子1 兩, 豬展6兩
1.        將全部材料分別洗淨, 一同放入鍋內,加水12碗.
2.        武火煮沸后,改用文火煮2個小時.
3.        加鹽調味即可,飲湯食肉.

功效: 此方具潤肺止咳.健脾益胃之功效.
適用: 海底椰可止咳潤肺, 對久咳肺弱. 痰多者常服有加強肺部功能, 再可健脾益氣. 淮山.蓮子.紅棗配合, 可加強脾胃. 肺部, 達到肺脾雙補. 此湯可常作日常飲膳, 美味可口.

無花果煲瘦肉
功效:滋養潤肺
材料:無花果四兩
瘦肉二斤
南北杏少許
海底椰一兩

製法:
瘦肉出水後洗淨,再將以上材料一同落煲。
以六湯碗水為準,煲二小時即成。

材料效用:無花果:一年四季都有,一般香港買到的無花果均由美國入口,新鮮的無花果顏色較鮮黃,果身肥厚,而外型較乾澀的則是次貨。無花果的功效是清潤,對肺部有滋養功能,常飲有益。

Rank: 5Rank: 5


2169
1332#
發表於 06-7-6 13:14 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Supergirl,

萬分唔該晒!!
  
猴早散我唔敢比我個囡試,我覺得好核突,因為上次15/16講過係猴子入面既........   

[quote]
supergirl 寫道:
蘋果, 龍俐葉, 枇杷葉 等都得架, 不過我99無加青欖,羅漢果.

另外蘋果,廋肉,粟米,海底棴湯好甜,唔苦,我囡不知幾liki.有咳就加川貝,再加'密早',無咁苦.

crocodile meat 要去深水

Rank: 5Rank: 5


3953
1333#
發表於 06-7-6 13:18 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

supergirl and Renee,
You are so professional, next time I will need your advice about the soup!  

Rank: 4


831
1334#
發表於 06-7-6 14:02 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

mon,

ha ha.. i only copy & paste.. also, you know 久病成醫?   唉, 你都唔會明,moses 食人奶......好小機會病.

qq2003, i know what is 猴早散,so only take when really really needs........

Rank: 5Rank: 5


1376
1335#
發表於 06-7-6 14:09 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

supergirl and renee,
thanks thanks and thanks..  
         :idea:  :idea:
U two r just like the soup book...
carrie bb
:wink:

Rank: 5Rank: 5


1945
1336#
發表於 06-7-6 14:27 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

QQ2003 & Supergirl,

我唔知[猴棗散]係乜來架? 妳哋可唔可以話我知呢?  

QQ2003 寫道:
Supergirl,

萬分唔該晒!!
  
猴早散我唔敢比我個囡試,我覺得好核突,因為上次15/16講過係猴子入面既........   

Rank: 5Rank: 5


1945
1337#
發表於 06-7-6 14:28 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Mom,

我邊樹係professional 啊!

我未生Adrian 時, 只係識煲幾種common 的湯, 但因為Adrain 只從可以食大人野後, 我發覺佢好鐘意飲湯, 乜野湯都飲, 所以我就為左佢學煲多d 湯水比佢飲囉!  

monmantong 寫道:
supergirl and Renee,
You are so professional, next time I will need your advice about the soup!  
  

Rank: 5Rank: 5


2169
1338#
發表於 06-7-6 14:49 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Renee,

係(獼猴膽囊的結石)呀!!!!   

[quote]
Renee 寫道:
QQ2003 & Supergirl,

我唔知[猴棗散]係乜來架? 妳

Rank: 3Rank: 3


486
1339#
發表於 06-7-6 14:51 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

Supergirl / Renee,

真係好, 今日唔洗煩煲咩湯,有晒料
  

講開咳, 剛開始時or食完西藥還未好, 我會比余仁X的猴棗末(not 散)一支就ok, 真係好掂  

Rank: 5Rank: 5


1945
1340#
發表於 06-7-6 14:58 |只看該作者

Re: 2006 入讀 C鳴K1 家長交流區

QQ2003,

哦! 明白了.... 原來係[膽囊的結石]....

多謝妳的解答了....

QQ2003 寫道:
Renee,

係(獼猴膽囊的結石)呀!!!!   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖