關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
樓主: Leiyuemun
go

基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


19346
1321#
發表於 05-11-30 09:58 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你都有呀!而家無事Ma!
winwin323 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
哮喘係咪遺傳呀?
[quote]
Minnieluo 寫道:
winwin,我仔係哮喘, 睇瑪麗哮喘科, 我囡係懷疑哮喘, 因為咳咗有八個月, 就睇瑪麗普通科.
[/quote]
係~ 2/3遺傳自父母/親人.

我生囡囡前, 個醫生已經同我講過要有心理準備 :-| [/quote]

Rank: 5Rank: 5


3418
1322#
發表於 05-11-30 10:02 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我老公全家人都鼻敏感, 我細佬&我老公細佬有哮喘, 好大個先甩到, 好彩.

我就咩事都無.
HIN_bb 寫道:
你都有呀!而家無事Ma!
[quote]
winwin323 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
哮喘係咪遺傳呀?
[quote]
Minnieluo 寫道:
winwin,我仔係哮喘, 睇瑪麗哮喘科, 我囡係懷疑哮喘, 因為咳咗有八個月, 就睇瑪麗普通科.
[/quote]
係~ 2/3遺傳自父母/親人.

我生囡囡前, 個醫生已經同我講過要有心理準備 :-| [/quote][/quote]
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1323#
發表於 05-11-30 10:04 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

OIC!
[quote]
winwin323 寫道:
我老公全家人都鼻敏感, 我細佬&我老公細佬有哮喘, 好大個先甩到, 好彩.

我就咩事都無.

Rank: 8Rank: 8


19346
1324#
發表於 05-11-30 10:05 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我做野先轉頭先傾!

Rank: 5Rank: 5


3418
1325#
發表於 05-11-30 10:09 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

ok~
HIN_bb 寫道:
我做野先轉頭先傾!
   

Rank: 5Rank: 5


3883
1326#
發表於 05-11-30 10:09 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin, 請問你知唔知日本新宿和名古屋離的遠嗎 ?  我想托人買DHA70魚油, BK媽咪話新宿有得買, 希望名古屋都有啦

Rank: 5Rank: 5


3418
1327#
發表於 05-11-30 10:30 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

Minnieluo 寫道:
winwin, 請問你知唔知日本新宿和名古屋離的遠嗎 ?  我想托人買DHA70魚油, BK媽咪話新宿有得買, 希望名古屋都有啦

新宿在東京, 名古屋不是在東京, 如果搭火車要好耐.

如果新宿有得賣, 應該名古屋都有gar.
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1328#
發表於 05-11-30 10:58 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我返黎啦   

Rank: 5Rank: 5


3883
1329#
發表於 05-11-30 11:04 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

thank you , winwin.

我又要忙了, 再談.

Rank: 8Rank: 8


19346
1330#
發表於 05-11-30 11:05 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

得閒先上黎啦
Minnieluo 寫道:
thank you , winwin.

我又要忙了, 再談.

Rank: 6Rank: 6


7553
1331#
發表於 05-11-30 11:40 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

頭先特然周公急召...同佢捉左兩局...
你地已經傾左咁多 la ...
好勁呀 !   
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
1332#
發表於 05-11-30 11:42 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty,
掂wow, call得咁急gar


想唔想睇睇我個女d相, 問左妳先, 費事妳嘔
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1333#
發表於 05-11-30 11:50 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你好倦呀
kitty 寫道:
頭先特然周公急召...同佢捉左兩局...
你地已經傾左咁多 la ...
好勁呀 !   

Rank: 8Rank: 8


19346
1334#
發表於 05-11-30 11:51 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

  
你囡囡咁可愛,點會嘔積
winwin323 寫道:
kitty,
掂wow, call得咁急gar


想唔想睇睇我個女d相, 問左妳先, 費事妳嘔

Rank: 6Rank: 6


7553
1335#
發表於 05-11-30 11:53 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

係呀...成日都 call 都好急架..
等人地心理準備都冇..衰到 c !
winwin323 寫道:
kitty,
掂wow, call得咁急gar


想唔想睇睇我個女d相, 問左妳先, 費事妳嘔
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1336#
發表於 05-11-30 11:54 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

有靚相睇喎....點會嘔呢 !
我時常都睇 bk 小朋友post 出來的相架 ~
係邊度睇呀?
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
1337#
發表於 05-11-30 11:55 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

妳睇我好~ 我睇妳好啦~ 唉...............
HIN_bb 寫道:
  
你囡囡咁可愛,點會嘔積
[quote]
winwin323 寫道:
kitty,
掂wow, call得咁急gar


想唔想睇睇我個女d相, 問左妳先, 費事妳嘔
[/quote]
   

Rank: 6Rank: 6


7553
1338#
發表於 05-11-30 11:58 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

hin_bb,
你今日係咪好忙呀?
月尾喎!

我又唔係話好累0既..
但我夜晚一唔9點零10點搵亞周公呢..
佢就第二朝成日 call 我..
我唔同得佢玩架 ma. 朝早,
一陣趕唔到餐飯我女就冇得吃 la !
所以我好佩服你們可以訓咁小..
而且對住個電腦都好累 !
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1339#
發表於 05-11-30 11:59 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你囡囡好似呀,好靚女呀
winwin323 寫道:
妳睇我好~ 我睇妳好啦~ 唉...............
[quote]
HIN_bb 寫道:
  
你囡囡咁可愛,點會嘔積
[quote]
winwin323 寫道:
kitty,
掂wow, call得咁急gar


想唔想睇睇我個女d相, 問左妳先, 費事妳嘔
[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


3418
1340#
發表於 05-11-30 12:00 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty, HIN_bb~ 我走啦   

kitty~ checkk pm, 唔好嘔wow

see u
   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖