關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3381
1321#
發表於 05-11-18 13:39 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
i would like to order:
1set of B and 1set of C
thks~

Rank: 5Rank: 5


1874
1322#
發表於 05-11-18 14:08 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear All,

有興趣參加gathering的媽咪, 要快點order餐盒啦, 因為fifi話佢老公都要時間預訂.

halaha : A, B, D
hinhinmom : B, C

fifi 寫道:
A)焗豬排飯餐盒
B)小點餐盒(?油王雞腿,牛油粟米,熱狗各壹)
C)叉燒油雞飯餐盒
D)焗肉醬意粉餐盒
E)咖喱牛腩飯餐盒

全部有野飲。
[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


3909
1323#
發表於 05-11-18 15:39 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink888,

無問題,請揀埋餐話我知   

唉,揀小學又係件頭痛的事         

jaisy,

Chicco果度你盡快去儸啦,今日我去,arm arm到貨,間鋪到o左100打,但侷都唔想我拎曬(6支),話可唔可以拎住d先,留d下次先儸,因爲完全唔夠分。      我o甘係唔制啦,仲拎多3支(halaha訂o既)               

gathering係11/12。

halaha,

我湊放學時見到婆婆,arm arm好護髮素仲係車度,所以順便比o左侷啦      但藍莓jam我已經同d野一起拎o左返屋企,所以要下次先比到你。因爲唸唔到今日係婆婆湊,所以你係好彩,我係一次拎唔曬d野,先剩返d係車度     

herman-mami,

今日就算大家都係門口都唔一定見到對方,因爲真係幾多人哦     

不過算啦,Stephanie今日玩得好開心,返來好多野報告,侷話有5個老師睇住侷di班。又話有同學嘔哦。個lunch box係公園沒食完,返來又繼續努力,對侷來講都好少有。             

hinhinmom,

wing530 call你問訂麽餐,話搵你唔到。   

Rank: 3Rank: 3


436
1324#
發表於 05-11-18 15:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fi fi,
herman 今日都玩得很開心呀,是不是今日他們沒時間食lunch ,因為他都是回家後才食埋個lunch box。

Rank: 5Rank: 5


3909
1325#
發表於 05-11-18 15:57 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

herman-mame,

應該都有食,Stephanie話侷食完o左隻雞臂,同飲o左提子汁。返來就食腸仔同牛角包夾火腿。           

Rank: 5Rank: 5


2564
1326#
發表於 05-11-18 16:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
我諗我今次來唔到啦.

chicco 打左比我, 但我係central book, 又唔想行去住, 會下星期一先拎, 佢話keep 比我.

Rank: 3Rank: 3


368
1327#
發表於 05-11-18 21:56 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi:

唔該你,我想要B、D餐   

出年9月就要選校了,你會否考慮播道小學??若果我唔搬的話,我或許會選這校。至少有自己中學,唔使再同人爭。

Rank: 5Rank: 5


3381
1328#
發表於 05-11-18 22:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink,
你都會選播道呀?? 我都會呀~ 我都係因為佢有中學, 不過就唔知會唔會加學費~  

我知播道都好似以活動教學形式上課, 好似無考試~ 今年我都有留意過好似好多人報, 我都問過收生比例, 今年係約2個人爭1個位度啦~

其實都要睇下呢間學校點, 始終係直資學校, 我知民生小學今年會由原本千幾蚊學費, 加到去3千幾!!     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1329#
發表於 05-11-18 23:00 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我都有留意播道喎~     

fifi,
頭先你無覆我有無7號針呀?      聽日應該唔去喇, 今晚見anson有幾聲咳呀~

你唸住幾時出發呀~ :  :  :

另外, 乜張敏華咁既態度既!       好難頂喎!!      我未見過佢, 不過, 我老公都話佢幾cool, 都好, 原來佢對個個都咁cool, 起碼無"標籤"人先~     

Rank: 5Rank: 5


3381
1330#
發表於 05-11-18 23:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我都覺得張x華都幾串, 有次hinhin發燒, 我o個日返左工, 通常一發燒奶奶就會比d退燒藥hinhin食左先, 如果再唔退燒先帶佢睇醫生, 我放工返到屋企hinhin仲燒緊所以夜晚帶左佢去dr cheung度睇, 點知比佢話我: "你知佢乜事o羊??, 發燒仲唔帶佢黎睇!!" 我都覺得佢串, 不過佢都係出於關心o者!

hinhin由出世都睇佢, hinhin所有4合1針都o係佢度打, 佢打針手勢都唔錯, hinhin打o甘多次都無喊!  

Rank: 5Rank: 5


3381
1331#
發表於 05-11-18 23:15 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
你今日搵過我o羊??      我可能行開左, 你仲乜唔留message????    下次醒d啦~

Rank: 5Rank: 5


3381
1332#
發表於 05-11-18 23:25 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all,
頭先睇到自由報料有個媽咪話今日去disney好多人呀! 唔知係唔係減左$50所以多人去左??

Rank: 5Rank: 5


3909
1333#
發表於 05-11-18 23:33 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

今次唔得閑下次先啦     

今日係芭蕾舞度都有見到vanna,拎住個hello kitty公仔       


pinkpink888,

你有唸住搬麽?係唔係為o左Eunice報小學?

我唸播道同真道我都會報,仲有無其他好介紹?      我唔多想比Stephanie出到太遠讀書,好似辛苦o左d哦,希望可以係本區揀到心水啦     

Rank: 5Rank: 5


3381
1334#
發表於 05-11-18 23:39 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我聽d人話馮晴都好呀, o係st andrew's隔離~ 我住附近都唔知tim~   

wing530條友又去左邊???     

Rank: 5Rank: 5


3909
1335#
發表於 05-11-18 23:41 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

好似各個都對播到有興趣哦,如果可以一起入到,又可以作埋同學仔啦       

wing530,

唔記得問你,我有60cm同80cm的針,但唔知7號係幾多呢?     

我di聼日都會訓夠先,然後食埋早餐先出發,所以你仲有時閒改變主意o架           



Rank: 5Rank: 5


3381
1336#
發表於 05-11-18 23:41 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
聽日話會得18-22度, 都唔知著乜衫好??

sunday你係唔係都會去嘉年華會??

Rank: 5Rank: 5


3381
1337#
發表於 05-11-18 23:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
你地聽日去ocean park??

係呀~希望可以一齊入到啦~   

我聽人講, 油塘"津美秀華"小學又係直資, 佢地書簿費過萬蚊, 唔知係唔係呢?? 定係宜家出面d直資學校都係o甘呢??

Rank: 5Rank: 5


3909
1338#
發表於 05-11-18 23:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

都聼過將軍澳小學都ok,不過好似pinkpink888話哉,如果無中學一條龍,幾年後就好麻煩啦。      我話報播道同真道都係貪侷可以煩少一次。   

知唔知聖安當?

Rank: 5Rank: 5


3381
1339#
發表於 05-11-18 23:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhin話今日上phonics見唔到stephanie~ 佢講比我知時有d sad!   

我同佢講stephanie今日學校去左旅行麻, hinhin話佢都要去呀~

Rank: 5Rank: 5


3909
1340#
發表於 05-11-18 23:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

哩兩日溫度都差唔多,我可能少係街度行,所以又唔多覺得凍哦。    好易咋,加件薄僂咪得儸

Sunday會同Stephanie去玩下,你呢?

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖