註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
子爵府
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-5-27 10:42 AM 發表 多, 都唔知仲muk, msn 時得時唔得.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:18 發表 FUN: 我未得閒去睇, 你星期五去邊間睇??? 葵芳?????
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-5-27 11:16 發表 Oh...ky, 早 d 講嘛, 我有 nice claup coupon (買滿 500 可減 100) come , 你去左 b+ab 睇衫未? 我打算 friday night 同 fd 一齊去買, 睇吓你有冇野啱啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:32 發表 FUN: 如果我睇中星期5前通知你!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:36 發表 KY: 你件衫已經有折, 可能唔用得FUNFUN張COUPON呢!?!?!?!??!!
原文章由 lky2008 於 08-5-27 11:35 發表 你諗住買咩呀???