關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1321#
發表於 08-5-27 10:42 |只看該作者
講閏濃湯寶, 我發覺香港同大6既packing都唔同架, 大6係1pk6粒, 香港係1pk4粒, 但大粒d, 但香港貴3倍咁濟...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1322#
發表於 08-5-27 10:45 |只看該作者
come, 我有倍多紛card, 你有嘢想買???

sun 我見你時, 塊面冇事ga???

我每出1個post 都error, 要出去再入先出到post

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1323#
發表於 08-5-27 10:49 |只看該作者
CC: 我都有倍多紛卡, 而家想用積分換COUPON, 但佢地之前話20000分可換$100 COUPON, 而家張FORM又要扣25000分嘅??????

Rank: 6Rank: 6


8125
1324#
發表於 08-5-27 10:54 |只看該作者
come

你千其唔好再搽野上塊面到, 早晚用清水洗面算啦~  if too dry, 唯一可以搽既係 aloe gel only~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1325#
發表於 08-5-27 10:56 |只看該作者
多: 我尋日係惠X見濃湯寶做特價, 賣$14.9.

Rank: 6Rank: 6


8125
1326#
發表於 08-5-27 11:03 |只看該作者
web messager 係好唔穩定架..

你一係用 ebuddy 或 iloveim.com  上啦~

原文章由 ccbeauty 於 08-5-27 10:42 AM 發表
多, 都唔知仲muk, msn 時得時唔得.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1327#
發表於 08-5-27 11:05 |只看該作者
come, 要全年累積消費48,000-100,000就可以20,000 bonus points 換coupon and 你要登記做會員先. 1st year annaul fee $20 會free of charge.

if 你可以用20,000bonus points 換時, 佢會自動寄另一份form 俾你.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1328#
發表於 08-5-27 11:06 |只看該作者
多, 我lunch 用e-buddy or  iloveim.com  試, 你到時再吓可唔可以add 我

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1329#
發表於 08-5-27 11:16 |只看該作者
Oh...ky,  早 d 講嘛, 我有 nice claup coupon (買滿 500 可減 100)  

come ,  你去左 b+ab 睇衫未?  我打算 friday night 同 fd 一齊去買, 睇吓你有冇野啱啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1330#
發表於 08-5-27 11:17 |只看該作者
cc: 攪錯呀, 比死人渣打呃左添!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1331#
發表於 08-5-27 11:18 |只看該作者
FUN: 我未得閒去睇, 你星期五去邊間睇??? 葵芳?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1332#
發表於 08-5-27 11:22 |只看該作者
come, 你申請時, 佢冇講?? 我就講得幾清楚. and 你有muk 嘢welcome gift????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1333#
發表於 08-5-27 11:28 |只看該作者
CC: 我本身有渣打OPTION卡, 佢地寄信黎話OPTION卡唔用得, 要轉倍多紛卡, 送~~好似送30000積分, 唔太記得!!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1334#
發表於 08-5-27 11:28 |只看該作者
我會自己在葵芳睇左先, 之後同 fd 多數去尖咀睇.
計落都有 7幾折, 我先用 it visa 去買, 買滿1000可減 200.

原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:18 發表
FUN: 我未得閒去睇, 你星期五去邊間睇??? 葵芳?????

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 08-5-27 11:29 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
1335#
發表於 08-5-27 11:31 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-5-27 11:16 發表
Oh...ky,  早 d 講嘛, 我有 nice claup coupon (買滿 500 可減 100)  

come ,  你去左 b+ab 睇衫未?  我打算 friday night 同 fd 一齊去買, 睇吓你有冇野啱啦.

吓!我唔制呀!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1336#
發表於 08-5-27 11:32 |只看該作者
FUN: 如果我睇中星期5前通知你!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1337#
發表於 08-5-27 11:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:32 發表
FUN: 如果我睇中星期5前通知你!!!

你諗住買咩呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1338#
發表於 08-5-27 11:36 |只看該作者
KY: 你件衫已經有折, 可能唔用得FUNFUN張COUPON呢!?!?!?!??!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1339#
發表於 08-5-27 11:37 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-27 11:36 發表
KY: 你件衫已經有折, 可能唔用得FUNFUN張COUPON呢!?!?!?!??!!

可能有架,因買滿$500可減$100。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1340#
發表於 08-5-27 11:37 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-27 11:35 發表

你諗住買咩呀???

未知架, 睇睇有無野啱先囉!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖