關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1321#
發表於 08-1-24 16:37 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:35 發表
鬼咩,生活迫人唔到我唔諗,果時c6又唔係有錢wor,無得我唔諗

而家你就唔駛諗啦, 你同你c6都咁有$$$$

Rank: 5Rank: 5


2967
1322#
發表於 08-1-24 16:37 |只看該作者
咪咁la, 打俾c6叫佢今晚同你 xx 錫番你la.

原文章由 雪文 於 08-1-24 16:29 發表
唔知是否公司播的輕音樂好悲, 搞到我都心情又唔好啦.:-|
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1323#
發表於 08-1-24 16:37 |只看該作者
好彩你果時無嫁比佢

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:27 發表
當年係我唔嫁佢ar先無要到之麻:tongue: :tongue: :tongue:  

Rank: 5Rank: 5


3104
1324#
發表於 08-1-24 16:38 |只看該作者
我仲未做 ,沒同我掙啦,

quote]原文章由 雪文 於 08-1-24 16:26 發表
Yanma,國情個個, 我老公諗掂拉.  我哋等住攞大獎加 [/quote]

Rank: 5Rank: 5


2967
1325#
發表於 08-1-24 16:38 |只看該作者
我果時已經跟咗我老公, 差d做埋亞ma, 都唔知好彩定唔好彩.
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:30 發表
我都係玩玩玩, 唔係唱k就係唱k, 之後興d又落d, rave party, 1個星期玩足7日, 我家姐個時話我當屋企係hotel, 返黎換件衫就走
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1326#
發表於 08-1-24 16:38 |只看該作者
咁都好呀靜雞雞有舊$俾首期,咁e+咪幾好

原文章由 cyclmama 於 08-1-24 16:29 發表
我隻佬都係ga, 咁拆卸之後就搬咗去lam tim, 我地結婚後, 原本唔一齊住ga, 後來先搬返去.

亞仔出世後, 真係唔夠住lor, 你都聽我講過, 我地4口點瞓ga la. 過咗冇耐, c6話不如買樓, d 條靜雞雞有舊$俾首期, 不過都唔 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1327#
發表於 08-1-24 16:39 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:36 發表
如果有錢就唔洗諗呢d問題...就係無先要諗:(

唉! 講吓講吓, 好想返返去我19歲果時呀........果時真係好開心, 乜都唔駛諗, 一放工就去lee度去果度 .

Rank: 5Rank: 5


2967
1328#
發表於 08-1-24 16:39 |只看該作者
佢話佢e+嫁咗la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:37 發表
好彩你果時無嫁比佢
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1329#
發表於 08-1-24 16:40 |只看該作者
我初初結婚時都好慘...本身我老公有間3人公屋住但因為間公屋戶住係他老豆,那時剛好清拆舊屋搬上新起的公屋。拿屋時他老豆又話我d鐘意點裝修由我d因為間屋都係比我d結婚後住,但原來係假架..因為他老豆個老婆剛從大陸申請落左來香港重加咩戶籍。最後等我老公裝修晒買晒家電他老豆個老婆攪左好多嘢出來迫我老公走。那時我老公又冇錢唔過比首期而再新申間公屋又要等幾年,剛好政府又推出d低息首期借貸,我就幫他申請左買左舊那間屋,不過又好唔好彩賣時都要蝕成30萬。
原文章由 多利是 於 08-1-24 16:21 發表
我初結婚個時, 我老公間爛鬼公司有 housing loan, 用 hibor rate (銀行同業拆息); 正路, 係叫低息既, 但o個幾年, 唔知發咩癲, 有d日子上到3x利 :-x :-x :-x 真係心血小d都唔掂, 之後換屋又換屋, 捐晒手啦    ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1330#
發表於 08-1-24 16:40 |只看該作者
咁我到廿幾歲時都係咁,我玩足14日第2日返工係咁吊魚囉

原文章由 hoganmama 於 08-1-24 16:30 發表
我都係玩玩玩, 唔係唱k就係唱k, 之後興d又落d, rave party, 1個星期玩足7日, 我家姐個時話我當屋企係hotel, 返黎換件衫就走

Rank: 6Rank: 6


8125
1331#
發表於 08-1-24 16:40 |只看該作者
直頭係啦...都痴線架...真係賺左個d都嘔突 :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 04:33 PM 發表
3x利 好得人驚呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1332#
發表於 08-1-24 16:41 |只看該作者
又比到個位你
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:37 發表

而家你就唔駛諗啦, 你同你c6都咁有$$$$

Rank: 5Rank: 5


2967
1333#
發表於 08-1-24 16:42 |只看該作者
你要多謝佢la,  你地e+好好wor.
原文章由 phoebecyl 於 08-1-24 16:40 發表
我初初結婚時都好慘...本身我老公有間3人公屋住但因為間公屋戶住係他老豆,那時剛好清拆舊屋搬上新起的公屋。拿屋時他老豆又話我d鐘意點裝修由我d因為間屋都係比我d結婚後住,但原來係假架..因為他老豆個老婆剛從大陸申請落左來香 ...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1334#
發表於 08-1-24 16:42 |只看該作者
我都係咁話, 又多人追bor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:39 發表

唉! 講吓講吓, 好想返返去我19歲果時呀........果時真係好開心, 乜都唔駛諗, 一放工就去lee度去果度 .

Rank: 8Rank: 8


17382
1335#
發表於 08-1-24 16:42 |只看該作者
係呀派到樓果時真係好開心架,真係好似中在6合彩咁架

原文章由 yan02 於 08-1-24 16:32 發表
我其實都好彩,先拿到屋 :;pppp:

我18歲落香港,之不知幾時老豆就一家人申請公屋,一路等等..
后來我哥買左樓,拆左名出去,剩下我,老豆,老母,但個昤全家入息超額,又沒得上樓,又再等,個時我都有想過我不做野,得上左樓再 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1336#
發表於 08-1-24 16:43 |只看該作者
真係無呀得小小ja

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:37 發表

而家你就唔駛諗啦, 你同你c6都咁有$$$$

Rank: 5Rank: 5


2967
1337#
發表於 08-1-24 16:44 |只看該作者
雪, 果日冇人上當, 唔好玩gei.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1338#
發表於 08-1-24 16:44 |只看該作者
咁又係呀鐘意去邊就去邊,唔返就唔返

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 16:39 發表

唉! 講吓講吓, 好想返返去我19歲果時呀........果時真係好開心, 乜都唔駛諗, 一放工就去lee度去果度 .

Rank: 5Rank: 5


2967
1339#
發表於 08-1-24 16:45 |只看該作者
你又嚟, 禽日先講完, 咁快唔記得la
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 16:43 發表
真係無呀得小小ja
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
1340#
發表於 08-1-24 16:46 |只看該作者
8:15 分 ,年年都是我最早 不過你同我不同老師 ...


原文章由 雪文 於 08-1-24 16:24 發表
yanma,唔該晒.

星期六你幾點見家長呀 ?  我見8點半-8點9.   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖