關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1321#
發表於 08-1-4 12:42 |只看該作者
CY

恕我直言, 你話你女對你態度唔好, 我個日睇, 其實佢講野gei語氣係好似你對佢咁

(唔好怪我, 我都係識話人唔識話自己ops:" /> ops:" /> )
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 12:31 發表
  我日日都俾女激ga la, 都開始有d麻木, 果日bbq, 你冇嚟jar, 叫佢做嘢, 俾面色我睇la

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-4 12:43 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1322#
發表於 08-1-4 12:43 |只看該作者
fun
雪話睇咗準備笞你時hang機, 佢話遲d覆你
原文章由 funbabyhk 於 08-1-4 12:35 發表
文文,
你剛才冇睇到 msn 內,我們的提議?
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1323#
發表於 08-1-4 12:44 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 12:31 發表
  我日日都俾女激ga la, 都開始有d麻木, 果日bbq, 你冇嚟jar, 叫佢做嘢, 俾面色我睇la

cy,

話時話,有冇個日BBQ D相俾我睇吓呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1324#
發表於 08-1-4 12:46 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 12:35 發表
我經常投訴ga la, 不過冇人理jar ma.

係呀!妳有妳嘈,佢有佢happy.:tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1325#
發表於 08-1-4 12:46 |只看該作者
下星期一, ok!
原文章由 KY2004 於 08-1-4 12:41 發表

fun fun:

我今晚唔得呀!要趕返屋企帶女去學琴呀!如改星期1晚6點1,可唔可以呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
1326#
發表於 08-1-4 12:48 |只看該作者
你想講大家係一面MA




原文章由 hoganmama 於 08-1-4 12:42 發表
CY

恕我直言, 你話你女對你態度唔好, 我個日睇, 其實佢講野gei語氣係好似你對佢咁

(唔好怪我, 我都係識話人唔識話自己ops:" /> ops:" /> )
...

Rank: 6Rank: 6


6601
1327#
發表於 08-1-4 12:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-4 12:42 發表
CY

恕我直言, 你話你女對你態度唔好, 我個日睇, 其實佢講野gei語氣係好似你對佢咁

(唔好怪我, 我都係識話人唔識話自己ops:" /> ops:" /> )
...

我女D語汽似足我架,又係大聲夾冇准,粗粗老老!諗返轉頭,如果佢細個時,我溫油D對佢,會唔會好D呢!我見好多女仔都好乖好斯文,讀書又叻.....

Rank: 5Rank: 5


2967
1328#
發表於 08-1-4 12:49 |只看該作者
我都知ga, 我之前唔係咁and 曾經改過, but佢都係咁, 我都冇符
原文章由 hoganmama 於 08-1-4 12:42 發表
CY

恕我直言, 你話你女對你態度唔好, 我個日睇, 其實佢講野gei語氣係好似你對佢咁

(唔好怪我, 我都係識話人唔識話自己ops:" /> ops:" /> )
...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1329#
發表於 08-1-4 12:49 |只看該作者
KY: 想問你係咪sofina之唇膏ok呀?

Rank: 8Rank: 8


17382
1330#
發表於 08-1-4 12:49 |只看該作者
準備出街~~~~交稅

Rank: 5Rank: 5


2967
1331#
發表於 08-1-4 12:51 |只看該作者
果日得fun fun有影相, 我亞仔唔知仲MUK唔肯影相
原文章由 KY2004 於 08-1-4 12:44 發表

cy,

話時話,有冇個日BBQ D相俾我睇吓呀!
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1332#
發表於 08-1-4 12:55 |只看該作者
盡量改下la, 叫佢做野都要講唔該 / 可唔可以 呢d字, 當然唔可能一下子佢會改

好似我教我仔如果有人問佢野, 唔可以同人講 “點知ar”, 好無禮貌, 只可以講 “唔好意思, 我唔知wor”

我自己有時都做唔到gar, 亞仔就會提我

小朋友就係一面鏡, 睇到佢行為, 你會睇到你自己係點
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 12:49 發表
我都知ga, 我之前唔係咁and 曾經改過, but佢都係咁, 我都冇符

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1333#
發表於 08-1-4 12:56 |只看該作者
KY,  我今晚 send 埋俾你睇.
原文章由 KY2004 於 08-1-4 12:44 發表

cy,

話時話,有冇個日BBQ D相俾我睇吓呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1334#
發表於 08-1-4 13:01 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-4 12:46 發表
下星期一, ok!

fun fun:

唔好意思呀!咁下星一6點1係藍田MTR等丫!我應該唔出閘喇!

Rank: 6Rank: 6


6601
1335#
發表於 08-1-4 13:01 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-4 12:56 發表
KY,  我今晚 send 埋俾你睇.

thx.

Rank: 6Rank: 6


6601
1336#
發表於 08-1-4 13:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-4 12:49 發表
KY: 想問你係咪sofina之唇膏ok呀?

come come:

嘩!你突然出現番!

係呀!Sofina D lipstick好潤架,D色都唔錯.$190.

Rank: 5Rank: 5


2967
1337#
發表於 08-1-4 13:07 |只看該作者
KY, 你係咪LIKE MELODY ga, e+4:30電視有cartoon 做, 好得意ga.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1338#
發表於 08-1-4 13:46 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 13:07 發表
KY, 你係咪LIKE MELODY ga, e+4:30電視有cartoon 做, 好得意ga.

cy,

其實我only like Hello Kitty咋!不過费事俾人知我身份,所以咪整Melody囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
1339#
發表於 08-1-4 13:56 |只看該作者
ky

o ic, i like hello kitty ga. 細個時已好like
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1340#
發表於 08-1-4 14:08 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-4 13:56 發表
ky

o ic, i like hello kitty ga. 細個時已好like

cy,

同志喎!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖