註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-11-21 15:55 硐表 我問, 前一排係MTR出個big boy廣告, 你哋出咗試用報告未 ?
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-21 15:59 硐表 嘩, 講個電話姐, 即刻飛2-3版. come又真係好正經的. 本來我都想好正經答妳的, 後尾見到hoganma的
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 15:53 硐表 c6已經download咗,叫我留係屋企睇
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:57 硐表 其實我得把口講就叻架ja
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 15:55 硐表 即係睇完立即有得.....
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 15:59 硐表 哦, 係咪有隻馬個個廣告? 聽個名都已經好笑, big boy, 真係比佢嚇親, big 你xx岩用d
原文章由 雪文 於 07-11-21 15:57 硐表 咁俾條來啦
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 16:02 硐表 最衰我屋企部死人sony dvd機睇唔到燒個d碟, 唔係你燒隻比我ma
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 16:06 硐表 我要問吓c6,你知la我電腦白痴ma,不過我估到佢會咁答我lor: 叫你fd上foxy咪得lor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 16:03 硐表 係..........................咩!??!?
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 04:03 PM 硐表 要等我好番先睇得
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 16:04 硐表 都係架真係比佢個名嚇親,佢講明係big架嗎,如果買左番去佢唔岩著咪c火 即係話佢唔夠big啦
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 16:06 硐表 唔夠big, 笑c我la 所以我咪話雪文個xx先岩lor