關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1321#
發表於 07-11-14 22:31 |只看該作者


我仔仲未搞掂功課呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1322#
發表於 07-11-15 08:59 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 17:41 硐表
COME
你幾點放工架..
今日公及私都多嘢做..打左幾十個電話好彩叫做幫我老公找到個鐘點攪掂件事。睇左成日股票又冇收穫...係公司又忙個不停但忙完又見唔到做左架嘢。有小小感覺又浪費左1日時間。 ...

morning!!

我放6點架!:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1323#
發表於 07-11-15 09:21 |只看該作者
Monrning !!  

我都係決定今晚北上, 吃咩好呢

原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 08:59 硐表

morning!!

我放6點架!:-|

[ 本文章最後由 雪文 於 07-11-15 09:22 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1324#
發表於 07-11-15 09:28 |只看該作者
早晨呀,咁早就諗今晚食muk
原文章由 雪文 於 07-11-15 09:21 硐表
Monrning !!  

我都係決定今晚北上, 吃咩好呢
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1325#
發表於 07-11-15 09:29 |只看該作者
今日返工有少少 ,不過心情好好
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1326#
發表於 07-11-15 09:35 |只看該作者
大家有無意見, 我都其實好想知 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1198656&pid=19874992&page=1&extra=page%3D1#pid19874992

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1327#
發表於 07-11-15 09:36 |只看該作者
心情點解好好 ??

原文章由 cyclmama 於 07-11-15 09:29 硐表
今日返工有少少 ,不過心情好好

Rank: 5Rank: 5


3104
1328#
發表於 07-11-15 09:39 |只看該作者
good morning

其實我未聽我女講過,做呢的野,要睇他啦,不會強求,我係老師的話,我會讓每人輪流做一星期,或幾天,甘比大家試下嗎,係囉,下次見到老師提意下
你甘勤力放工回家都上bk,真係不話得呀
我見有人上bk 徵童軍制服,你都去試下,或者有收獲



原文章由 雪文 於 07-11-14 22:07 硐表
我們歡迎良性競爭

今日我問女, 如你做唔到班長點算 .

好彩佢荅 : 咁下次都有機會加   Good girl

Rank: 5Rank: 5


2967
1329#
發表於 07-11-15 09:43 |只看該作者
嘩,咁都會鑽穿 ,好高難度wor.我一定要隔離屋攪掂.
原文章由 雪文 於 07-11-15 09:35 硐表
大家有無意見, 我都其實好想知 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1198656&pid=19874992&page=1&extra=page%3D1#pid19874992
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1330#
發表於 07-11-15 09:44 |只看該作者
Good Morning!!!

出律師信lor 佢理唔理又係另一回事wor
原文章由 雪文 於 07-11-15 09:35 硐表
大家有無意見, 我都其實好想知 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1198656&pid=19874992&page=1&extra=page%3D1#pid19874992

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1331#
發表於 07-11-15 09:46 |只看該作者
有無人用eipo抽股票, 白表 ??  要唔要手續費加 ??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1332#
發表於 07-11-15 09:47 |只看該作者
唔駛手續費, 方便, 快捷
原文章由 雪文 於 07-11-15 09:46 硐表
有無人用eipo抽股票, 白表 ??  要唔要手續費加 ??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1333#
發表於 07-11-15 09:47 |只看該作者
你抽中外運? 我都抽
原文章由 雪文 於 07-11-15 09:46 硐表
有無人用eipo抽股票, 白表 ??  要唔要手續費加 ??

Rank: 5Rank: 5


3104
1334#
發表於 07-11-15 09:48 |只看該作者
咩你甘黑仔呀?的墻甘厚都整穿,証明個樓偷工減料,沒計,一於同業主吵,很多人都怕沷婦的(叫你扮沷婦),一於你出馬,搞得掂的


原文章由 雪文 於 07-11-15 09:35 硐表
大家有無意見, 我都其實好想知 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1198656&pid=19874992&page=1&extra=page%3D1#pid19874992

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1335#
發表於 07-11-15 09:50 |只看該作者
Becky, 輪流做班長, 咁都幾得意.

童軍制服我唔使啦, 劉Miss話佢有得俾我呀

原文章由 yan02 於 07-11-15 09:39 硐表
good morning

其實我未聽我女講過,做呢的野,要睇他啦,不會強求,我係老師的話,我會讓每人輪流做一星期,或幾天,甘比大家試下嗎,係囉,下次見到老師提意下
你甘勤力放工回家都上bk,真係不話得呀
我見有人 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1336#
發表於 07-11-15 09:51 |只看該作者
唔係中外運呀, 係中重.

原文章由 hoganmama 於 07-11-15 09:47 硐表
唔駛手續費, 方便, 快捷  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1337#
發表於 07-11-15 09:54 |只看該作者
律師信, 要幾錢呀 ???

Becky, 都話我老豆"林善"囉, 提起我就火, 正烏龜. 我同細佬就出面同隔離吵.  佢就話由佢.

隔離個八婆, 我搬走時諗定放膠水封佢鎖匙洞報仇加. 點知佢俾我仲早賣屋



原文章由 hoganmama 於 07-11-15 09:44 硐表
Good Morning!!!

出律師信lor 佢理唔理又係另一回事wor

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1338#
發表於 07-11-15 09:55 |只看該作者
今天開始招股 "中國重汽"  (3808)  
lee 隻我會抽
原文章由 雪文 於 07-11-15 09:51 硐表
唔係中外運呀, 係中重.

Rank: 5Rank: 5


2967
1339#
發表於 07-11-15 09:55 |只看該作者
同c6傾咗成晚,佢肯認錯,其實當時佢同女pk開始,我都有責任,果時,我完全唔理佢,又趕佢走,佢病到c,我都冇理佢,咁女pk出現咗,好關心佢,佢地就係咁樣開始.
禽晚大家將所有事講哂出嚟,大家都明白對方gei錯.佢叫我原諒佢,佢真係好後悔(唔知真定假),俾次機會佢,聽到佢咁講,我又心軟,佢話會同我去註冊.不過我仍然有保留,唔敢完全信哂佢,睇佢之後gei表現再決定.
原文章由 雪文 於 07-11-15 09:36 硐表
心情點解好好 ??
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1340#
發表於 07-11-15 09:58 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 09:47 硐表
唔駛手續費, 方便, 快捷  

我想問下, 乜唔係要50元CHARGES咩????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖