註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 16:07 硐表 你仲耐!! 而家間間銀行都係咁, 成日都叫人自助銀行, 我入票要收據架嘛!!!!
返回頂部
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 16:05 硐表 我將我知道既盡量講啦
原文章由 come爸嘩 於 07-10-8 15:59 硐表 大約2:40pm倒啦, 見係電話飛左留言, 所以無講低野就收左線啦! 你果日買唔買倒野? 會幾時再去? 我想試埋比我家姐睇先再confirm你可以嗎? ...
原文章由 雪文 於 07-10-8 16:29 硐表 各位我來啦, 你哋講咗d 咩呀 ?? rt
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 15:05 硐表 咩事咁悶呀
別墅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 16:23 硐表 好悶呀
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 16:19 硐表 係?等我又問下先, 唔通果日我發緊夢, 將11月睇成1月??
原文章由 irenec11 於 07-10-8 16:34 硐表 你幾點放工
珍珠宮
原文章由 hermanpapa 於 07-10-8 16:34 硐表 Nothing to do lor
原文章由 novemberwm 於 07-10-8 16:33 硐表 其實都冇講到什麼, 成個bk system 死死下咁, 想講都post 唔到出來黎, 知你busy 等埋你, 你一出現, 佢就復活啦!!(回左小小魂, 都係好slow)
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-8 16:41 硐表 6點,仲有漫漫長路
原文章由 irenec11 於 07-10-8 16:47 硐表 我陪你啦
原文章由 雪文 於 07-10-8 16:42 硐表 你要唔要張敬軒的酷愛呀 ??
原文章由 hermanpapa 於 07-10-8 16:52 硐表 I have original CD.
原文章由 雪文 於 07-10-8 16:44 硐表 多謝亞頭的簡報
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 16:49 硐表 我都陪
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-8 16:44 硐表 我日日都係咁啦 :-|
原文章由 雪文 於 07-10-8 16:56 硐表 Oh, 咁你早講, 燒返張俾我嘛