關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8185
1301#
發表於 07-1-18 11:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我未放入schedule.
我去就要調kk兩個活動,hh一個活動.
我今晚再check.
Huisys 寫道:
係喎...

究竟呀李小朋友個生日會你去唔去??

Rank: 6Rank: 6


8185
1302#
發表於 07-1-18 11:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

親愛的...
一見背心+件線衫
我驚佢係課室熱......:idea:
Huisys 寫道:
親愛的

哇..今日無拿拿又凍返咁多...有冇比夠衫T仔著呀??

Rank: 6Rank: 6


8185
1303#
發表於 07-1-18 11:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

kec,
kk上次早眼.... 2日一夜....要31.5k(計晒)
我估佢係內科手術.....(小型30分鐘手術房)
所以估佢25 k lor 我估係無眼科咁貴.  e生費會平小小 2日一夜

唔知佢出唔出得....不過,如過佢12.00pm 前出唔到...就當3日2夜e生費又無啦啦多佐喇
Cassey 寫道:
魚一丁,

早晨呀! 我尋晚都俾佢嚇c.....好彩係小事啫.....希望佢老爺2日出得院啦.....如果唔係可能苛苞痛過傷口!

hhkk話25K.......生仔都唔駛咁容   

Rank: 5Rank: 5


4355
1304#
發表於 07-1-18 11:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,

係呢, kk 眼仔要做咩手術????
[quote]
heiheikeikei 寫道:
kec,

kk上次早眼.... 2日一夜....要31.5k(計晒)

Rank: 6Rank: 6


8185
1305#
發表於 07-1-18 11:23 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

外斜視(左眼)
Cassey 寫道:
hhkk,

係呢, kk 眼仔要做咩手術????

Rank: 5Rank: 5


4355
1306#
發表於 07-1-18 11:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

所以, 一定要佢著住件厚底衫或者羊毛底響裡邊囉! 得佢想除都唔得!  :evil:
ianmami 寫道:
Cassey, ian 同cassey  一樣 唔liki 著外套.... 小朋友唔liki 著外套因為外套左住佢地玩, 走, 同唔方便

Rank: 6Rank: 6


9147
1307#
發表於 07-1-18 11:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp

做乜無la la咁 ,你老公嘅情況同E仔嘅情緒今日好d無?  :cry:  

呢排呢度d媽咪嘅家人發生咁多事,hhkk個囡,rn個囡.......大家要支持住呀。


祝大家身體健康!!!

Rank: 5Rank: 5


4515
1308#
發表於 07-1-18 11:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

親愛的...

Rank: 5Rank: 5


4515
1309#
發表於 07-1-18 11:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

所以話.....................e療保險真係好重要~~~



[quote]
heiheikeikei 寫道:
kec,
kk上次早眼.... 2日一夜....要31.5k(計晒)
我估佢係內科手術.....(小型30分鐘手術房)
所以估佢25 k lor 我估係無眼科咁貴.  e生費會平小小 2日一夜

唔知佢出唔出得....不過,如過佢12.00pm 前出唔到...就當3日2夜e生費又無啦啦多佐喇[quote]
Cassey 寫道:
魚一丁,

早晨呀! 我尋晚都俾佢嚇c.....好彩係小事

Rank: 5Rank: 5


4515
1310#
發表於 07-1-18 11:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

親愛的,

咁上次kk可唔可以claim足???


[quote]
heiheikeikei 寫道:
kec,
kk上次早眼.... 2日一夜....要31.5k(計晒)
我估佢係內科手術.....(小型30分鐘手術房)
所以估佢25 k lor 我估係無眼科咁貴.  e生費會平小小 2日一夜

唔知佢出唔出得....不過,如過佢12.00pm 前出唔到...就當3日2夜e生費又無啦啦多佐喇[quote]
Cassey 寫道:
魚一丁,

早晨呀! 我尋晚都俾佢嚇c.....好彩係小事

Rank: 5Rank: 5


4515
1311#
發表於 07-1-18 11:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

9s,

好耐冇見喇......................你在何方..............??

都知你過得好苦架喇...........重有聽日咋.............捱埋佢~~~

Rank: 5Rank: 5


4355
1312#
發表於 07-1-18 11:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

好媽媽,

哇!    重要分內斜.外斜   
駛唔駛keep住check??
做完手術係咪完全康復??

kec[quote]
heiheikeikei 寫道:
外斜視(左眼)

Rank: 6Rank: 6


8185
1313#
發表於 07-1-18 11:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

親愛的....
officially 係唔claim得,
但我好彩.....我開file 開得遲(我agent又有教我)
如果開得早. 會當係先天性.....無得claim

我claim 到24.5K ,因為e生+麻醉師over左....
Huisys 寫道:
親愛的,

咁上次kk可唔可以claim足???

Rank: 6Rank: 6


8185
1314#
發表於 07-1-18 11:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

內斜.外斜

即俗稱
鬥雞眼 - 內斜
射里眼 - 外斜

>做完手術係咪完全康復??
***本來係....e+kk有散光       

>駛唔駛keep住check?
定期檢查
Cassey 寫道:
好媽媽,

哇!    重要分內斜.外斜   
駛唔駛keep住check??
做完手術係咪完全康復??

Rank: 5Rank: 5


4355
1315#
發表於 07-1-18 12:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

想睇眼科, 有乜好介紹? 我想帶kc去check 下眼仔, 見佢成日朦起對眼, 皺哂眉頭咁睇嘢, 我有d擔心, 出面d眼鏡舖驗又唔到!

[quote]
heiheikeikei 寫道:
內斜.外斜

即俗稱
鬥雞眼 - 內斜
射里眼 - 外斜

>做完手術係咪完全康復??
***本來係....e+kk有散光       

>駛唔駛keep住check?
定期檢查

Rank: 3Rank: 3


493
1316#
發表於 07-1-18 12:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

cheungmp,

加油呀!
好多mama支持你!



[quote]
cheungmp 寫道:
sorry,
無咩心情, 我老公

Rank: 6Rank: 6


8185
1317#
發表於 07-1-18 12:18 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

要check下喇
朦起對眼......危險!!!

但我發覺(3.4個 case我聽返里 + 我自己個case)

眼科e生同師光師嘅意見係唔同
眼科e生係覺得有問題就要帶....
師光師係覺得唔太深唔洗帶....

我個眼科e生係旺角.....
Cassey 寫道:
想睇眼科, 有乜好介紹? 我想帶kc去check 下眼仔, 見佢成日朦起對眼, 皺哂眉頭咁睇嘢, 我有d擔心, 出面d眼鏡舖驗又唔到!

Rank: 5Rank: 5


4355
1318#
發表於 07-1-18 12:47 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,

pls check pm!

kec

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1319#
發表於 07-1-18 14:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hi all mami,
多謝關心
我honey今朝做完手術好好多...依家等緊化驗報告, 傷口埋口......
今日我去左學校接阿仔去睇老豆, 所以佢心情都好好多, 佢今日仲將佢嘅"心事"講左比"老婆仔"知

Rank: 5Rank: 5


2114
1320#
發表於 07-1-18 14:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,

kk 真係好叻..我睇到都   
[quote]
heiheikeikei 寫道:
係呀,

kk 今年8月隻眼做 lasik, 過左嘛醉葯佢無喊過
個個都贊佢叻
佢嗰晚隻眼仲係有血水流
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖