關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1301#
發表於 07-6-24 14:19 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我叫thomas 每完一堂就抄手冊一次,就唔會漏寫手冊。
但佢成日話 : 「我地全班同學都係放學先寫!」
所以咪成日漏寫law...

Rank: 5Rank: 5


1178
1302#
發表於 07-6-24 14:20 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
快d 打救下,仲有咩嘢功課呀??

Rank: 5Rank: 5


3218
1303#
發表於 07-6-24 19:15 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

無拉, 全部都你correction. 但係kitty話明天要交回中文補充.  

Rank: 5Rank: 5


3218
1304#
發表於 07-6-24 19:20 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我發覺kitty d 中文真係好差, 點算? 佢d閱讀理解簡直差不多可以全部錯晒. 我真係怕明天中文會肥佬.....

Rank: 4


506
1305#
發表於 07-6-24 19:28 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

唔知點解中文同英文份寫作exercise都冇派? Alki D 寫作都差咗好多!!

Rank: 5Rank: 5


3218
1306#
發表於 07-6-24 19:37 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

中文有派,但eng果份好似見過,依家都吾知去左邊..

Rank: 4


506
1307#
發表於 07-6-24 19:58 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

中文有咩?我講嗰份係第一頁成個分數表,上星期要家長簽名(學校自己整)嗰份,唔通Alki 又唔見咗?

Rank: 5Rank: 5


3218
1308#
發表於 07-6-24 20:01 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Yes, on hand now !!!

Rank: 4


506
1309#
發表於 07-6-24 20:52 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

點解有D同學有派,有D冇派?這份寫作exercise上次考試都一樣冇派,有冇攪錯????
2fungs,
Thomas 有冇派番呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
1310#
發表於 07-6-24 21:09 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

吾係,上次都有...今次份fun writing我都見過,但係真係吾知去左邊樹? 

Rank: 5Rank: 5


1178
1311#
發表於 07-6-24 21:15 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agneshwh,
sorry,我真係完全唔知你地講緊邊D papers, 因為我冇同佢執d papers, 全部夾晒入個folder 到就算,諗住暑假先執。

Rank: 4


506
1312#
發表於 07-6-24 21:16 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我好記得上次中文份寫作都冇,因我上次想温,又係揾唔到,但上次fun writing就有。不過,今次就2樣都冇!! :evil:

Rank: 5Rank: 5


1178
1313#
發表於 07-6-24 21:19 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

係o咼! 要溫 fun writing o黎考寫作o咼!
今晚記得摷返出來溫....

請問明天放學幾點 ?(exam 至 11:25am)
係未11:30am 接呢?

Rank: 5Rank: 5


3218
1314#
發表於 07-6-24 21:24 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

係呀!11:30am接放學.
我記得星期一比番fun writing要做correction,之後就吾記得有無交返比佢.  

Rank: 4


506
1315#
發表於 07-6-24 21:36 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

correction後就冇派啦!

Kittymummy 寫道:
係呀!11:30am接放學.
我記得星期一比番fun writing要做correction,之後就吾記得有無交返比佢.  

Rank: 5Rank: 5


3218
1316#
發表於 07-6-24 21:41 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

咁明天問下老師先!我會接kitty放學,如果佢個bag無, 我就立即捉住老師!

Rank: 5Rank: 5


3218
1317#
發表於 07-6-24 21:52 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs, YWCA你交左$未?係吾係要2張相做member?

Rank: 5Rank: 5


1178
1318#
發表於 07-6-24 21:57 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

嘜你未做 member 咩?
應該唔駛相喎!
找交o左 家庭會員,thomas 報o左暑假 sat 電腦上網,
但報唔到 中文輸入...好full。

Rank: 5Rank: 5


3218
1319#
發表於 07-6-24 22:07 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

未做呀.打算交$果日做,話時話,點解要做member呢?
佢原來明天吾開,我要等到星期二先有得交.

Rank: 5Rank: 5


1178
1320#
發表於 07-6-24 22:14 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

聽佢地話入託管要做member
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖